1. leht 1-st

Lada Samara, JaanP, 1986

Postitatud: 09 Juul 2010 20:42
Postitas JaanP
Lada Samara (VAZ 2108) - Sportralli E9 klass

Reg. nr: 387 AHE

Ehitusaasta: 1986

Mootor:
# 2x45 Weber karburaator
# reg. nukaratas
# sport nukkvõll
# Mahle kolb
# 107kw / 196Nm

Jõuülekanne:
# 6-speed sequential kast (max 168 km/h)
# 4.5 peaülekanne
# plokkdiffer

Veermik:
# Bilstein amordid ja vedrud (by Kittelä)
# Uniballidel esisild
# Alcon 280 mm kettad
# Wilwood Dynalite-4 pot supportid
# Ferodo 3000 klotsid
# taga trummelpidur

Välimus:
# plastik tiivad, laiendid, stanged ja kapott
# sponsor kleebised

Sisu:
# 2 x Sparco iste (Pro 2000 ja Corsa)
# 2 x Sparco rihmad
# Luisi seemisnahk rool
# Peltor intercom (side)
# kuiv aku salongis

Muud:
# Topelt süütepool, kommutaator
# Bimetall kaitsmeplokk
# Piduritorud ja küttetorud salongis
# Pidurite kraan ja pedalbox (Sellholm)
# Vihuri turvapuur :)
# Rehvid ja veljed vastavalt vajadusele (BF Goodrich)
kruus ja asfalt - 15"
lumi ja jää - 16"


Pilt


Pilt

Postitatud: 09 Juul 2010 23:30
Postitas olaaf
veovõllid, püsikiirusliigendid on spordid venest või midagi huvitavamat?
muidu tore masin :)

Postitatud: 10 Juul 2010 18:18
Postitas VäikeMägilane
Müürsepa endine masin, vist isegi tema ehitada lastud?

On vaja ka läinud varu süütepooli - ehk kas põhi pool on kunagi ka rikki läinud?

Postitatud: 10 Juul 2010 19:01
Postitas JaanP
Veovõllid on lätist ning otsad ise komplekteeritud, Ford ja Lada :)

Auto Müürsepa vana jah, kuid tema ajast säilinud vaid kere. Ülejäänud kõik ümber ehitatud ja täiustatud!
Süütepooli kunagi sai vahetatud jah. Vanasti valmistasid rohkem peavalu kommutaatorid. Praeguseks hetkeks kõik ilusti toimama saadud. :)

[Muudetud: 10-7-2010 JaanP]

Postitatud: 10 Juul 2010 21:52
Postitas an12dukas
Mis mõõdus kolbi kasutad?
Päris kiire masin, suudab E9-s ilma teha küll

Postitatud: 11 Juul 2010 00:48
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: JaanP
Veovõllid on lätist ning otsad ise komplekteeritud, Ford ja Lada :)

Auto Müürsepa vana jah, kuid tema ajast säilinud vaid kere. Ülejäänud kõik ümber ehitatud ja täiustatud!
Süütepooli kunagi sai vahetatud jah. Vanasti valmistasid rohkem peavalu kommutaatorid. Praeguseks hetkeks kõik ilusti toimama saadud. :)

[Muudetud: 10-7-2010 JaanP]
mis nende kommukatega siis on? et kas kestvuse osas on vaja eelistada firmat või tuleb midagi 08 originaalil muuta?
mis põhjustas siis kommukate halba tööd, oleks küsimus...

Kas turvapuur on ka sama, mis mürkal oli? aastast 2001:)

Kas te loobusite lennukist või teete ikka segu? Kui siis mis vahekord teil on 98-ga?


vahepalaks, et selle masinaga olen ka mina koos võidu sõitnud.

Postitatud: 11 Juul 2010 01:13
Postitas JaanP
Kommutaatorid hakkasid vahepeal jamama, kuid hetkel Boschi oma ja toimib ideaalselt. Kommutaatori halb töö ei lasknud mootoril õieti toimida, süüde hakkas jamama :(
Turvapuur on sama mis Müürsepal oli, kuid samas on lisatud mõned tugevdused kere ja puuri vahele, et saada kere jäigemaks.
Lennuki küttest loobusime ammu juba, hetkel sõidame AG-ga. Kuid varsti vist tuleb kütuse vahetamine päevakorda, sest AG tootmine lõpetati ära. Lõuna-Eestis veel AG paagis, sest ei jõudnud dünopinki häälestama uue kütusega.

Postitatud: 11 Juul 2010 12:47
Postitas VäikeMägilane
selge, meil siiski taas lennuki segu, sest AG hind LE-ks kujunes eelarvest suuremaks, eks sellega hävime jõus mingi gramm, kuid midagi pole teha.

Mis pood tartus neid boschi (audi omad?) omasi müüb? peab endal ka ära vahetama ilmselt...