2107,madis1080,1984
2107,madis1080,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
2107,madis1080,1984
Kirjutan kohe ära, et masinaga sõidetakse põllul, aga mitte nii , et jupid taga- parandan masinat kuidas jaksan sapikate kõrvalt. Kunagi loodan masina teele ka ajada, aga enne seda oleks vaja keevitada kere natuke ja siis mõningaid kohtasi veel nokkida.
Tegemist siis export Lada 2107. Masinal 5käiguline kast(+tagurpidi) ja 1.5 mootor. Sees on recaro istmed, sain ka originaalid kaasa, aga kuna need istusid sapikasse ilma mingi erilise ümber ehituseta, siis andsin need sõbrale.Kõik turvavööd käivad ka rullipealt(peale tagumise keskmise)
Peab ladata kiitma, kuna peale 2 aastat seismist läks matsust käima.
Kui ostsin siis oli alumine juhipoolne õõts alt ära sõidetud, sillatala lõhki, sai see siis eemaldatud ja uus ostetud. Kuna kõik puksid eessillas on päris läbi, vahetan ka need ära. Kuna kodus olid uued amordid olemas vahetasin ka need ära.
Küljes olid mingid made in poland amordid.
Kindlasti on vaja ajada stanged sirgeks.
Eelmise omaniku poolt on vahetatud tagumised amordid(mingid kollased, ei tea mis firma) ja kardaani ristid.
Taga on veel mingid lahedad veljed, ei tea mis firma see on, aga kui kellegil veel 2 sellist pakkuda siis võtaks mingi mõistliku summa ees, või vahetaks millegi vastu.
Plaan on panna veel mingi audi antitiib, mis sobib 1to1 kui augud puurida. Ja räige pütt taha( kui see sobib sinna):D
Viimase lõigu kohta ütlen, et nagu ikka rullnokal, peaasi et suur pütt ja antitiib on, suva see rooste
Loodan , et masin on sobiv ladaklubi foorumisse;)
Aga pilte ka teile:
põhisüüdlane siis:
mootori toestasin pealt laudade ja kinnitasin koormarihmaga:
roostet ka jagub, aga mitte midagi hirmu äratavat:
originaal iste siis:
[Muudetud: 3-7-2010 madis1080]
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
Tegemist siis export Lada 2107. Masinal 5käiguline kast(+tagurpidi) ja 1.5 mootor. Sees on recaro istmed, sain ka originaalid kaasa, aga kuna need istusid sapikasse ilma mingi erilise ümber ehituseta, siis andsin need sõbrale.Kõik turvavööd käivad ka rullipealt(peale tagumise keskmise)
Peab ladata kiitma, kuna peale 2 aastat seismist läks matsust käima.
Kui ostsin siis oli alumine juhipoolne õõts alt ära sõidetud, sillatala lõhki, sai see siis eemaldatud ja uus ostetud. Kuna kõik puksid eessillas on päris läbi, vahetan ka need ära. Kuna kodus olid uued amordid olemas vahetasin ka need ära.
Küljes olid mingid made in poland amordid.
Kindlasti on vaja ajada stanged sirgeks.
Eelmise omaniku poolt on vahetatud tagumised amordid(mingid kollased, ei tea mis firma) ja kardaani ristid.
Taga on veel mingid lahedad veljed, ei tea mis firma see on, aga kui kellegil veel 2 sellist pakkuda siis võtaks mingi mõistliku summa ees, või vahetaks millegi vastu.
Plaan on panna veel mingi audi antitiib, mis sobib 1to1 kui augud puurida. Ja räige pütt taha( kui see sobib sinna):D
Viimase lõigu kohta ütlen, et nagu ikka rullnokal, peaasi et suur pütt ja antitiib on, suva see rooste
Loodan , et masin on sobiv ladaklubi foorumisse;)
Aga pilte ka teile:
põhisüüdlane siis:
mootori toestasin pealt laudade ja kinnitasin koormarihmaga:
roostet ka jagub, aga mitte midagi hirmu äratavat:
originaal iste siis:
[Muudetud: 3-7-2010 madis1080]
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
Velje mark peaks olema Mangels Chromstahl.
Kere on sel masinal nii pude, et tea kas kangutades vastugi peab:rolleyes Tugevda vähemalt kändki ära.
Kere on sel masinal nii pude, et tea kas kangutades vastugi peab:rolleyes Tugevda vähemalt kändki ära.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Kui peale tõmbasime treilale seda, siis tõmbasime eest ühe tõmbasime stange poldid lõhki(need mis seda toru hoiavad seal teises torus):lol. Aga eriti pude pole, kaameramees lihtsalt tegi roostest pilte rohkem:D Karbid ja tagapõll ja põhi, koos tagavararatta aluse põhjaga on läbi. poolraam ja pagasniku põhi on ilusad , samuti esimesed koopad. Ainult ühest tõste kohast ei saa originaal tungiga tõsta, teised 3 kannatavad ilusti. Samuti on tagasild kõvasti alla ja see diagonaalvarras ka.Algselt postitas: GTA
Velje mark peaks olema Mangels Chromstahl.
Kere on sel masinal nii pude, et tea kas kangutades vastugi peab:rolleyes Tugevda vähemalt kändki ära.
siin näha, et koobas kõige hullem polegi.
Pole eriti autospets, mis on känd? see kuhu sild toetab?
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Selge, kui keevitusele reduktori saan siis tegelen asjaga.Algselt postitas: GTA
"Känd" ongi diagonaalvarda kerekinnituse rahvapärane nimetus;).
Aga pilti ka , sellest millega täna tegelesin.( pilt järgmises minu postitused)
Homme poed lahti ostan õõtsadele puksid ja uued mootoripadjad. Siis saab homme juba sõitu.
Õlina vist avtool kõige parem?
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Kui puhtaks pesen siis see peaks ära tulema, värv on selline pleekinud ja kui seda hõõruda siis tulevad sinna kujutised. Ja mõni isik mõtles ,et oleks naljakas sinna teha mehe suguelund. Vabandan selle pärast:D Aga loodame ,et pahameelt ei teki ladaklubilastes.
PS: blurin ära need photoshopis
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
PS: blurin ära need photoshopis
[Muudetud: 4-7-2010 madis1080]
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Uued said pandud: sarniirid(4 tükki) alumised õtsapuksid 4tükki ja ülemised õõtsa puksid 2 tükki.
Väiksed sõidud tehtud, ja tõmbab vägevalt :rokib Karbuss ka jamab, ei ava teist segusiibrit.
Pidurid ka vaja õhutada nüüd.
Saime silla alla täna siis. Väike positive camber jäi, aga seda kerge lahendada, vaja U kujulised seibid teha ja alumiseõõtsa ja sillatala vahele panna.
Kruusal rebib küll
Ja btw stabikas ka veel lahti.
Väiksed sõidud tehtud, ja tõmbab vägevalt :rokib Karbuss ka jamab, ei ava teist segusiibrit.
Pidurid ka vaja õhutada nüüd.
Saime silla alla täna siis. Väike positive camber jäi, aga seda kerge lahendada, vaja U kujulised seibid teha ja alumiseõõtsa ja sillatala vahele panna.
Kruusal rebib küll
Ja btw stabikas ka veel lahti.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Vahepeal siis õli koos filtriga vahetatud, iste sisse pandud ja esipidurid pidurdama pandud. Pestud sai ka, aga peaks veel korra üle nühkima.
Ja tänase seisuga on pidurid ka õhutatud ja korras.
Klotsid sai vahetatud, ja silindrid lahti pekstud, silindrid üle lihvitud.
Aga pilte ka nata
klotsid vahetasime vanaviisiliselt sain kuurist mingid klotsid näppu, ja neetisin peale
Homme proovi sõidule:spin
Esimene stange on olemas, aga ei istu laiuse poolest ette, kas siis 05 ja 07 stanged ongi erinevad laiuse poolest? Ja täna toodi 2 velge ka millele peale selgelt BA3 07 aga ei istu auguvahede ja kes ava poolest, ja veljed ise r14. Meenutavad Azlk 2141 velgi, aga miks nende peale peaks olema Vaz 07?
Ja tänase seisuga on pidurid ka õhutatud ja korras.
Klotsid sai vahetatud, ja silindrid lahti pekstud, silindrid üle lihvitud.
Aga pilte ka nata
klotsid vahetasime vanaviisiliselt sain kuurist mingid klotsid näppu, ja neetisin peale
Homme proovi sõidule:spin
Esimene stange on olemas, aga ei istu laiuse poolest ette, kas siis 05 ja 07 stanged ongi erinevad laiuse poolest? Ja täna toodi 2 velge ka millele peale selgelt BA3 07 aga ei istu auguvahede ja kes ava poolest, ja veljed ise r14. Meenutavad Azlk 2141 velgi, aga miks nende peale peaks olema Vaz 07?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui sa tahad, et need uued lapid natukenegi pidama jääksid, siis lihvi kohe keevitusmügarad siledaks ja piirkond haljaks (põlenud värv kaasa-arvatud) ning pintselda kogu puhastatud kupatus korralikult kruntvärviga üle. Sel juhul pole paikamiseks kulunud aeg ja materjalid lihtsalt mahavisatud raiskamine.
Homme on meie kliimas selle tegevuse jaoks juba vägagi hilja .
Ja kui natukene veel paremini tahad, siis näiteks selle viimase lapikese keevituse alune (pagasnikusisene "õmblus" siis) osa oleks mõistlik peale krundi kuivamist seestpoolt kerehermeetikuga üle plökerdada.
Kui ühel päeval plaan hakata pahteldama või koguni korralikult viimistlema, siis saab krundi alati vajadusel eemaldada, aga plussiks on see, et kogu nähtud vaev pole läinud tühja ehk siis roosteussi piduroaks.
Homme on meie kliimas selle tegevuse jaoks juba vägagi hilja .
Ja kui natukene veel paremini tahad, siis näiteks selle viimase lapikese keevituse alune (pagasnikusisene "õmblus" siis) osa oleks mõistlik peale krundi kuivamist seestpoolt kerehermeetikuga üle plökerdada.
Kui ühel päeval plaan hakata pahteldama või koguni korralikult viimistlema, siis saab krundi alati vajadusel eemaldada, aga plussiks on see, et kogu nähtud vaev pole läinud tühja ehk siis roosteussi piduroaks.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Kõvasti aega möödunud ja kõvasti plekki juurde lisatud ladale
Taga põll lapitud.
Uus koopa äär valmistatud, vajab veidi väänamist, aga päris hea sai, sain natuke lainesse ka tiiva, aga need tulid õnneks sirgeks jälle tagant poolt väänates ja natuke haamriga aidates.
Tiib oli pealt ka mäda.
Uks vajas ka 2te lappi.
tagant nurk ka paika aetud
Peab kiitma mootorit, mis käivitub kohe kui süüdet saab, isegi bensiini ei pea ülespumpama, Isegi siis kui auto seisab 3-4 päeva ja tõmme on ka ikka võrreldes mosse ja sapikaga vinge
Seest laiali ja vajab/vajas juhtmete üle tegemist ja nokitsemist.
Natukene veel lapida:
Homme hakkab karpe vahetama ja pagasiluuki lapima.
Üld ilme on ka päris kuri
Kapott on ka ära kaunistatud
Aga küsimus ka. Palju läheb umbes lada katmiseks värvi? Ja mida soovitate kasutada- värv peaks olema odav, ja mitte kooruma hakkama, ära tuhmumine on suva. Ja mis krunti?
Ja rool käib väga raskelt, ehk kellegil sama jama olnud? Ei tea vb peab käimagi ladal? Ja mahutavus on ka päris hea
Taga põll lapitud.
Uus koopa äär valmistatud, vajab veidi väänamist, aga päris hea sai, sain natuke lainesse ka tiiva, aga need tulid õnneks sirgeks jälle tagant poolt väänates ja natuke haamriga aidates.
Tiib oli pealt ka mäda.
Uks vajas ka 2te lappi.
tagant nurk ka paika aetud
Peab kiitma mootorit, mis käivitub kohe kui süüdet saab, isegi bensiini ei pea ülespumpama, Isegi siis kui auto seisab 3-4 päeva ja tõmme on ka ikka võrreldes mosse ja sapikaga vinge
Seest laiali ja vajab/vajas juhtmete üle tegemist ja nokitsemist.
Natukene veel lapida:
Homme hakkab karpe vahetama ja pagasiluuki lapima.
Üld ilme on ka päris kuri
Kapott on ka ära kaunistatud
Aga küsimus ka. Palju läheb umbes lada katmiseks värvi? Ja mida soovitate kasutada- värv peaks olema odav, ja mitte kooruma hakkama, ära tuhmumine on suva. Ja mis krunti?
Ja rool käib väga raskelt, ehk kellegil sama jama olnud? Ei tea vb peab käimagi ladal? Ja mahutavus on ka päris hea
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Enda autosid on saanud värvida otstarbele kohaselt. Tänavapille tossutanud globo värviga. Müüja soovitas ka krunti(marki ei mäleta aga mingi lätikas oli) 1 kiloga sai auto ära võõbatud ja kilo maksis ca 200 eek.
Sigulli värvisin täiesti tavalise ilmastikukindla läikiva metallivärviga. Isenesest ei olnud väga raske värvida, kuid ei tea kaua ta peal võiks püsida. Kilo hind oli 75 eeki ja sai 2 kiloga üle. Kuna tegu on rallikaga siis peab vb teda tihti värvima. Tänavapillile sellist värvi selga ei laseks.
Sigulli värvisin täiesti tavalise ilmastikukindla läikiva metallivärviga. Isenesest ei olnud väga raske värvida, kuid ei tea kaua ta peal võiks püsida. Kilo hind oli 75 eeki ja sai 2 kiloga üle. Kuna tegu on rallikaga siis peab vb teda tihti värvima. Tänavapillile sellist värvi selga ei laseks.