Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: aargo
võib öelda et..selle auto kallal on küll roosteuss mõnuga maiustanud aga nagu näha siis hakkab vaikselt auto ilmet võtma uuesti aga mis plaanid autoga üldiselt? rohkem tänavalegaalseks või rinkale?
Tänavalegaalseks, aga samas hakkan arvatavasti käima igast üritustel. Üldiselt jah nüüd on juba automoodi:D
Kahju, et nii külm on ei saa eriti tegeleda. Oleks juba see aasta saanud jäärajale minna, aga 200m üle põlvede lund takistab:puzzled
ülemine pilt ökonomeeter(või segudüüs, antud karpal ei lähe sinna midagi) alumine on koht kus õleliigne kütust välja tuleb ning see variant kus voolik otsas see läheb jagajasse.
Algselt postitas: zizzalik
Mis seisus pagassi põhi ja tagumised poolraamid ?
On nagu on, mõnest kohast vajavad väikest lappi, pole päris jõudnud sinna maani.
Aga lisan veel küsimuse, kas jagajakaan peabki liikuma peal mingil määral?(saab keerata mõne kraadi võrra)- 1.3 mootoril kinnitub mingi ristküliku otsa kaan, aga 1.5 mootori jagajal puudub see.
Silma mõõduriistana kasutades ütleks, et see 06 on vist paremas seisus kere poolest Ehk tuleks pealkirja muuta ja juppe hoopis teises suunas tõstma hakata.
Pedigree on ka nagu vähe parem, puhas kuus on juba rariteet.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Väljast on 06 jah suht kobe, aga seda on korra lapitud juba ja see suht läbi mädanenud- keegi tark on ära lappinud, aga värvinud pole ega mingit rooste tõrjet pole tehtud:(
Ja reaktiivvardad on ka puhta õnne jõul kinni vist:D
Ja kere suht banaaniks ka vajunud, poolraamidel voldid sees. Aga mootor rebib suht hästi ja päris mõistlik õli rõhk tundub ka olevat, aint veidi ajab sinist, arvatavasti klapisääre tihendid läbi.
Mul 1600ne ajas ka veidi sinist, hakkasin siis klapisäärekaid vahetama ja klappe soveldama ning vaatasin, et oi, korralikud kriimud silindris. Kaas ka kõver. Edasise lammutamise käigus leidsin ka purunenud õlirõngad ja muud huvitavat:lol Ühesõnaga mul vedas, sain end harida mootorile täieliku taastusremondi tegemisega, kogemus missugune.
Aga jah, kui too kere nii kehvake on siis muidugi. Edu ja ära end tööga ära tapa siis, niipalju masinaid ju kaela peal
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mingi osa masinast värvi all
Veidi apelsin on, aga kompressoriga millega peab ootama 5min, et 4 ruutdetsimeetrit värvida, ei saa eriti paremat, rõhk langeb nii madalaks lihtsalt paagis.
Kuna eile oli ilus ilm, kasutasin võimalust ja võõpasin lada üle. Sai päris hea isegi lõpuks(mõtlen värvi siledust jne) aga plekk ikka suht laines ja mõlgiline- parem ikka kui ennem. Viskasin taga osa ka kokku ruttu: