2107,madis1080,1984

2107,madis1080,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Täna sai natuke sõidetud ja suureks avastuseks ei tööta pidurid, piduri vedeliku topka kork maha ja seal oli kõik vedelik kadunud. Loiku polnud ka auto all, ega kuskil polnud sellist õlist kohta ka , nagu oleks kuskilt lekkinud. Milles viga võib olla? Ise arvasin, et äkki jooksis vaakumvõimendisse, aga ei tea kas see on võimalik.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: madis1080
Täna sai natuke sõidetud ja suureks avastuseks ei tööta pidurid, piduri vedeliku topka kork maha ja seal oli kõik vedelik kadunud. Loiku polnud ka auto all, ega kuskil polnud sellist õlist kohta ka , nagu oleks kuskilt lekkinud. Milles viga võib olla? Ise arvasin, et äkki jooksis vaakumvõimendisse, aga ei tea kas see on võimalik.
Ma avastasin enda autol peasilindri lekkimise sellega, et roolikarbi juurest oli värv kobrutama hakanud ning asi oli tingitud sellest, et peasilinder oli lekkima hakanud ning kuna võimendi ja peasilindri vahel on väike vahe sees siis sealt vahelt hakkaski piduriõli värvi peale jooksma. Nüüd peangi ära vahetama...kui silinder veel seest korralik on siis vahetan ainult mansetid, kui ei ole siis ostan uue peasilindri.

Muidu sellest saad kergesti aru kas peasilindrist lekkis, tõmba käega üle pidurivõimendi kopsiku täpselt peasilindri alt ja kui sealt on õline siis on asi selge.

[Muudetud: 19-8-2010 lada]
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Käisin ja pole seal midagi õlist, aint tolmuseks said näpud, katsusin igalt poolt seal silindri juurest ja pole midagi...

Aga muidu on auto peaaegu keevitatud, üks kõva päev tuleb veel teha siis võiks juba värvida vaikselt.
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

enne värvimist pahteldad ka ikka ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Algselt postitas: zizzalik
enne värvimist pahteldad ka ikka ?
Jah sellised kohad mis näha on, aga stange alt jne ei hakka jamama. Proovin masina väljast suht talutavaks teha, ei tule just näituse masin.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
asi nii kaugel siis:D

Aga plaan panna mehaanilise teise lõõriga 01 karpa, kas mingeid muudatusi soovitate ka teha? Düüsid panen karburaatorist mis peal on, aga seal peal kirjas ,et see 2105 karbuss. Mis düüsid soovitate panna karbussi? Ja mida veel vahetada seal?

Düüse on mul praegu mõõtudest 117 kuni 135 ja õhu omad on kõik 170 ja 190. Mingi 4 karbussi on laiali, ja ühel ei ole näha ka düüside suurust aint nr 3 on seal.
Ei tea mis selle karbussi sees on mis auto peal on.
Lugesin ka Siimu teemat, aga ei saanud päris vastust mida otsisin. Tänud ette juba!!

Ja väike palve ka, ehk kellegil Märjamaa lähedal on 07 stanget ja võre(võib olla katkine keskelt, pea asi ,et see ümbris korras)? Kui on siis võiks pakkuda.:D
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: madis1080Proovin masina väljast suht talutavaks teha, ei tule just näituse masin.
Proovi kõigepealt masinal põhi ja kandev osa talutavaks teha. Täitsa mäda paistab ikka olema..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Sellepärast küllili lükkasingi. Siis parem põhja teha ja karpe vahetada. Tahaks talveks asjaga ühele poole saada;)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Pane bensiin mõlemale ~125-135 vahemikust ja õhk miski 200 teise kambrisse, võib ka väiksemaid proovida. 05-l oli vist 107/162 ja 170/170, see ei sobi kuna lõõrid erineva läbimõõduga ja 01 karpal pole ozon-süsteemi. Sportnukka ei kasuta, siis peale suure musta pilve ja tilkuvate küünalde suurte düüsidega ei saavuta. Mõistuse piires saab paremaks küll, kuid katsetada tuleb.

Ma olen alati lähtunud antud karpa margile ettenähtud düüsidest. Tabel on täesti kättesaadav meil siin kah : http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

PS. Karpa on selline seadeldis, et kui ta on sitane, siis on vähetõenäoline, et ta tööle hakkab normaalselt. Suurem osa anomaaliaid kaob peale atsetoonivanne ja suruõhuga puhastamist. Sellest alustagi:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Algselt postitas: GTA
Pane bensiin mõlemale ~125-135 vahemikust ja õhk miski 200 teise kambrisse, võib ka väiksemaid proovida. 05-l oli vist 107/162 ja 170/170, see ei sobi kuna lõõrid erineva läbimõõduga ja 01 karpal pole ozon-süsteemi. Sportnukka ei kasuta, siis peale suure musta pilve ja tilkuvate küünalde suurte düüsidega ei saavuta. Mõistuse piires saab paremaks küll, kuid katsetada tuleb.

Ma olen alati lähtunud antud karpa margile ettenähtud düüsidest. Tabel on täesti kättesaadav meil siin kah : http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

PS. Karpa on selline seadeldis, et kui ta on sitane, siis on vähetõenäoline, et ta tööle hakkab normaalselt. Suurem osa anomaaliaid kaob peale atsetoonivanne ja suruõhuga puhastamist. Sellest alustagi:)
Tänud, puhastan karbussi üle, ja proovin üle, aga vahetada tahtsin selle pärast et sellel karbussil mis peal on on vaakumklapiga teine lõõr, mehaaniline pidavat parem olema, kuna ei viivita teise lõõri järgi võtmisega.;)

Aga täna sai kõvast keevitatud ja möllatud, tagaratastest tahapoole pole vaja enam midagi keevitada:lol
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Natuke veel nokitsetud :D Varsti võib asja teisele küljele lükata :D
Karbuss sai ka mahavõetud sees olid 162/107-bensiini ja 170/170 õhudüüsid peale väikes uurmist, paistis kõik puhas olevat ja omal kohal olevat, aga teiste karbussidega võrreldes oli tühikäigu düüs puudu :) . Võtsin selle teiselt karbussilt(50 suurusega). Hea ,et neid karbusse kogunenud on, ühe sain eelmine nädal jäätmejaamast-täitsa korras karbuss oli :D Siis 3 oli veel kogunenud kuskilt :) Igatahes olid 3neist tavalised karbussid ja üks oli 03 lõpuga ja see mis peale läks 02 lõpuga.(see sama mis oli peal)

Pilt
karbist puurisin augud läbi ja keevitasin täis-teise plekiga kokku:
Pilt
Täna sai kõvasti lõhutud ja tungrauakoht ja siis see raami moodi värk eemaldatud- nende junnide asemele lähevad vähe mehisemad rauad :) -rauad juba valmis lõigatud ja painutatud vaja külge keevitada aint.
Pilt
Pilt
Poolraam oli ka mäda, sinna teen 3mm karprauast uue :)

Igavusest sai üks õhtu vt ka teha milline võiks välja näha tulevikus:
Pilt
Tahaks ilgelt sõita juba :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: madis1080

Tahaks ilgelt sõita juba :)
Aga viska pill ratastele ja tee külavahel paar pauku :D
Siin foorumis selliseid külalisi küll, kes töö käigus enne pahteldamist näiteks kuskil karjääris paar pooletunnist porist sirakat kirja panevad ja siis rahunenult remonti jätkavad :lol
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Pilt
Sai siis mosse meenutuseks samasugune õhuvõtja kaan tehtud :) Ja klapikambri kaan ka värvitud :D Jäi ikka päris äge peegel see, pintsliga värvitud ka veel :D panin nii paksult et nagu voolama hakkas, ja siis voolas siledaks.
Pilt
Karterist sain kätte leevendi alumise kinniti ja siis poldi, karteri võtsin alt ära kuna pillasin klappikambrikaane tikkpoldi sisse sinna:flaming Leevendi kiskusin välja, aga see oli korras, kunagi vist keegi vahetanud ja sisse jätnud selle alumise(see pidigi ära murduma onu andmetel)
Pilt
Karp ka küljes, tõstmis kohad tegin sellised, et saaks sapika tungiga tõsta(samasugune nagu vw/audi, aga veidi suurem)
http://www.youtube.com/watch?v=i1cI80_RbXA
Külm start ka, veidi tossab alguses :)

[Muudetud: 20-9-2010 madis1080]
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Ratastel lõpuks- põhi all ja masteks ka põhja all. :) Sisse ka veel mingi värv ja masteksi moodi asi, sisu kokku ja siis on vaja ketid peale panna , muidu ei vea lumes üldse.

Põhi siis selline. Logareid oleks ka vaja, ainult esimene kõrvalistuja poolne on praegu küljes ja olemas. Siit on näha ka raiizing piduri sadulad :D
Pilt

Siit poolik esilisa ka näha
Pilt

Päris ülbe näeb isegi välja
Pilt
Pilt
Pilt

Südamest ka üks pilt siis:
Pilt

Pahtel selga ja siis värv peale, aga see jääb kevadeks.
Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 239
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

Postitus Postitas MAZ »

Mis on see suur idee sellise lõusta joonistamisel õhupuhastajale? Kas mingi firma märk?
:D
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Huvitav millistel alustel mõned põllurallikad võivad siin foorumis üleval olla ja teised jälle mitte. Peaks ka ühe sigulli siia üles viskama millega vahest sõitu harjutan:P
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Algselt postitas: MAZ
Mis on see suur idee sellise lõusta joonistamisel õhupuhastajale? Kas mingi firma märk?
:D
Ei tea, panin mosse mälestuseks selle suht sinna;) Ja mossele panin selle pärast, et see suht lahe lõust:D
Algselt postitas: lada
Huvitav millistel alustel mõned põllurallikad võivad siin foorumis üleval olla ja teised jälle mitte. Peaks ka ühe sigulli siia üles viskama millega vahest sõitu harjutan:P
Mis sellest põllurallika teeb siis? Kui nii võtta siis on ju suvaline ralli ka põlluralli aint organiseeritud.

Minu arust on põlluralli see kui lastakse põllul kuni jupid taga ja siis rauda masin, kui odavalt korda ei saa. Ise sõidan põllul kuna teedel veel liigelda ei saa ja teedel ei ole lubatud kiiresti ka sõita ja kurve pimedalt läbida jne.
a
A-Johannes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 24 Okt 2009 21:06
Asukoht: Kadrina , Lääne-Virumaa

Postitus Postitas A-Johannes »

Vaevalt, et keegi põllurallika puhul nii suurt remonti ette võtaks.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Elektri asjad korras, aga tekkis mõni küsimus.

Peal on lada 2103mootor ja 2107 karburaator. Masin ei käi üldse ja ei lähe pöördesse vaid poob kinni- vaatasin siis et sisselaskest tuleb üks selline koonuse kujuline toru(tundub et mingi lisa õhu võtja vms) ja siis salongi poole on üks selline ots kus kindlalt peab voolik käima- kuid see puudub seal.
Samuti ei allu karbuss reguleerimisele... Ja kus asub segureguleerimis kruvi? Tean vaid kus asub Tühikäigu regullkruvi.

Sealt ka- Ehk kellegil on mingit pilti kuidas need vaakumklapid ja asjad seal ühendatud olema peaks. Samas tuli ka mõte tõsta lada 01 karburaator peale, aga sellel ei paista olevat jagajast tulevat vaakumit.

Ja tekkis ka küsimus kas 1.2 ja 1,5 jagajakaaned on erinevad? On masinal selline peal millel on lõhik sees ja selline lõhik jagaja peal puudub(samas 1.3 mootoril on jaga küljes selline olemas). Ise enesest see ei häiri, aga kuna mingit takistust pole saab jagajakaant liigutada mingil määral... Kas see on normaalne?
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

võib öelda et..selle auto kallal on küll roosteuss mõnuga maiustanud :spin aga nagu näha siis hakkab vaikselt auto ilmet võtma uuesti ;) aga mis plaanid autoga üldiselt? rohkem tänavalegaalseks või rinkale?
Aga žiguli on ka auto :)
Vasta