2107,madis1080,1984
2107,madis1080,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Paar pilti veel, nendel siis näha et esimene tiib mõlkis. Aga need mõlgid sellised, et tagant lükkad välja- tulevad plaksuga, ja siis kui uuesti vastu lähed siis läheb sisse tagasi- mida sellistega ette võtta?
Täna paigaldasin tagumised logarid ka külge, klaasriidest nõukaaegsed veel. Nende külge paigaldasin ka porilapakad- siis pole mingeid kinnitusi mis võivad küljest ära eemalduda ja soola ja soppa korjata. Tagumised veljed ja trumlid värvisin ka ära- trumlid mustaks ja veljed hõbedaseks.
Võtsin ka esilisa küljest ära, kuna see nii mõlkis:regan Peaks Vfts lisa otsima.
Ja stange eest tänud kasutajale ''soosu3''.
Nüüd vaja ukse sisud jne ära värvida+ taga pidurid kokku ühendada ja käsipidurit pingutada. Siis võiks ülevaatusele veereda.
Puudu on ka esimene juhipoolne logar. Ehk kellegil vedeleb mõne vanarauda mineva rondi küljes? Muidugi see ei maksa uuena ka midagi 4.20€ Aga ehk saaks kuskilt Märjamaa lähedalt.
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Vahepeal siis tagumised veljed üle mäkerdatud hõbedasega. Taha sain ka logarid, nõuka ajast ja klaasriidest panin ka porilapakad+ mäkerdasin koopad masteksiga üle osadest kohtadest.
Samas kiskusin esisilla alt ära ,et tegeleda lühikese sillatalaga ja välja roninud puksidega. Kurtnalt ostsin 2 euriga nõuka aegsed puksid. Kumm oli katsudes tunda ,et kõvem kui SCT kõhulahtisus. Kui juba asja kallal olin võtsin eest vedrudelt ka ühe keeru maha. Sama kavatsen teha taga, kuna praegu näeb auto välja nagu mingi pukk vms.
Samas tegin ka tagumised pidurid korda- võtsin regulaatori vahelt ära. Kõik neli ratast nagu kännu taha blokki.
Samas leidsin ka vea miks pidurid peale jäid juhipoolses nurgas. Nimelt oli vooliku ümber olev rüü mõlkis vms ja surus vooliku kokku. Vedelik pääses silindrisse jalaga pedaali pressides, aga tagasi nii kergelt/kiirelt ei saanud. Aga pilte ka:
Samas kiskusin esisilla alt ära ,et tegeleda lühikese sillatalaga ja välja roninud puksidega. Kurtnalt ostsin 2 euriga nõuka aegsed puksid. Kumm oli katsudes tunda ,et kõvem kui SCT kõhulahtisus. Kui juba asja kallal olin võtsin eest vedrudelt ka ühe keeru maha. Sama kavatsen teha taga, kuna praegu näeb auto välja nagu mingi pukk vms.
Samas tegin ka tagumised pidurid korda- võtsin regulaatori vahelt ära. Kõik neli ratast nagu kännu taha blokki.
Samas leidsin ka vea miks pidurid peale jäid juhipoolses nurgas. Nimelt oli vooliku ümber olev rüü mõlkis vms ja surus vooliku kokku. Vedelik pääses silindrisse jalaga pedaali pressides, aga tagasi nii kergelt/kiirelt ei saanud. Aga pilte ka:
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Kuna , andsin 07 näidikute ja kaitsme karbiga ammu alla, siis sai selline pull tehtud:
Ja oh ime, kõik otseveetud, nagu 06 originaalis ja kõik toimib. Pöördeid näitab õigesti, erinevalt 07 omast mis näitas tühikäigul 0 ja gaasi andes venitas kuidagi 4k peale.
Lisaks näitab sooja mootoriga(80kraadi umbes) 2 õlirõhku(1500 pöörde juures). On see normaalne?
1500 pööret selle pärast, et tühikäik millegi pärast kõrge.
Lisaks jätab mootor natuke vahele. Mida soovitaksite vaadata, küünlajuhtmed mitmeid kordi vahetatud ja küünlat ka uued, ja 1200 mootori peal töötasid ilusti. Lisaks jagajakaan vahetatud ja rootor ka. Süüde ka paigas(panin nii, et keerasin jagajat kui mootor käis ja sinna jätsin kus pöörded kõike kõrgemaks jäid.)
Ise mõtlesin, et ehk kontakti vahe liiga suur?
Lisaks kadus ära elekter oranzist juhtmes, mis annab kõigile näidikutele ja suunatuledele elektri. Vean ka selle otse vist, kuna see kaitsmekarp nii ebausaldusväärne asi.
Vahetasin ka tagaukse klaasid 06 omade vastu, kuna 07 süsteem mingi alaarenenud- 2x2 cm peaks hoidma aken kinnituse küljes ja see oli lahti tulnud.
Ja oh ime, kõik otseveetud, nagu 06 originaalis ja kõik toimib. Pöördeid näitab õigesti, erinevalt 07 omast mis näitas tühikäigul 0 ja gaasi andes venitas kuidagi 4k peale.
Lisaks näitab sooja mootoriga(80kraadi umbes) 2 õlirõhku(1500 pöörde juures). On see normaalne?
1500 pööret selle pärast, et tühikäik millegi pärast kõrge.
Lisaks jätab mootor natuke vahele. Mida soovitaksite vaadata, küünlajuhtmed mitmeid kordi vahetatud ja küünlat ka uued, ja 1200 mootori peal töötasid ilusti. Lisaks jagajakaan vahetatud ja rootor ka. Süüde ka paigas(panin nii, et keerasin jagajat kui mootor käis ja sinna jätsin kus pöörded kõike kõrgemaks jäid.)
Ise mõtlesin, et ehk kontakti vahe liiga suur?
Lisaks kadus ära elekter oranzist juhtmes, mis annab kõigile näidikutele ja suunatuledele elektri. Vean ka selle otse vist, kuna see kaitsmekarp nii ebausaldusväärne asi.
Vahetasin ka tagaukse klaasid 06 omade vastu, kuna 07 süsteem mingi alaarenenud- 2x2 cm peaks hoidma aken kinnituse küljes ja see oli lahti tulnud.