Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis jälle üks komunistlik töövili juurde omandatud. Auto ise on 2003.a. oma 1,7 mootoriga ja täitsa korraliku kerega. Eelmise omaniku jutu järgi ostetud Tallinnast jahil käimiseks ja paari aasta pärast peale seda vahetus omanik eelmise omaniku vastu. Ise ostsin masina eelmine aasta oktoobris Raplast ja täitsa lehekuulutuse peale. Plaan on jätta originaali tulevastele põlvedele;) ja nädalavahetustel natuke looduses värsket õhku hingata.
Varurattahoidik tundub kole mõttetu lisa olema. Kapoti all ratta jaoks koht olemas ju. Seal taga on ta manööverdamise mõttes väga vales kohas. Endal ka kodus uus Niva metsas käimiseks;)
Algselt postitas: twist
Varurattahoidik tundub kole mõttetu lisa olema. Kapoti all ratta jaoks koht olemas ju. Seal taga on ta manööverdamise mõttes väga vales kohas. Endal ka kodus uus Niva metsas käimiseks;)
Kui aus olla siis pole see manööverdamisel seganud. Aga eks ta rohkem selline ilu asi on:rolleyes
Algselt postitas: roheline03
Kena masin, aga mis "turbo" sealt kapotialt vastu vahib? Ma mõtlen seda asjandust, mis sisselaske kolle kohapeal on.
See on lada 4 punkti sissepritsesüsteemi sisselaskekollektor mis on sisselasketrakti suurema pikkuse saavutamiseks nagu torusse keeratud, mis peaks andma hea pöördemomendi madalatel pööretel. Aga eks need kes sellise kollektoriga päriselt kokku puutunud on oskavad paremini rääkida sellest.
Vabandust, keskdiferentsiaal lukus, pole vaja karjuda, eksimine on inimlik.Ei ole pidev 4 vedu, pidev 4 on siis kui veavad mõlemad sillad korraga, aga see masin vaatab ise kumma sillaga veab, ja keskdiffri lukk paneb mõlemad sillad korraga vedama (4 vedu ).
Poisid poisid,,, ei kraakle:bouncing Lihtsalt ühe pildi peal on aeglusti kang keskmises asendis, mitte aeglusti asendis. Katsun ennast parandada järgmiste piltide tegemisel, et ei tekiks jälle liigseid probleeme/küsimus.
Ega ei olegi probleeme, lihtsalt juhtisin tähelepanu asjale, ja vaatasin et auto linnas kah, et misjaoks aeglustit vaja kasutada, ennegi nähtud inimesi kes aeglusti sees ringi sõidavad.
Täna sõitis see auto maja eest mööda, siis vaatasin, et kuidagi tuttav tundub foorumi kaudu...kõrvaltmaja auto ka veel aga varem pole pilti kokku pannud et foorumis masinat näinud.