2106, k2ssar, 1982
2106, k2ssar, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kk2ssar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Dets 2009 21:23
- Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
- Autod: Sierra
2106, k2ssar, 1982
Tere kõik klubilised! Sai soetatud esimene Lada. Põhjus tegelikult üsnagi omamoodi, eelmine seljakott VW Polo leidis eelmisel aastal, et tema läheb rikki ja nii korralikult, et minu materiaal-tehnilis-oskuslik baas sellest üle ei käi (mootor, sidur ja kere pea korraga) ja töökoda leidis, et päris kõva jama ja summa sai päris korralik. Panin auto müüki ja töökaaslane suitsunurgas hakkas uurima, et mispärast enam tööl autoga ei käi. Kogu jutuajamise lõpuks tuli välja, et tal garaazis juba paar aastat seisab 21063, pojad läksid väljamaale tööle ja nii jäigi seisma. Novembris sai vaatams käidud ja jaanuaris juba sõidetud Haapsalust Männikule. 3 aastat garaazis seisnud masin sai sõidukorda kolme tunniga seatud, kummid täis, vedelikud sisse, kiire visuaalkontroll ja minema. Taeblas sai avastatud, et näppupidi oleks võinud ka ligi astuda, rihm lõtv ja libises geneka rattal ja ei laadinud korrektselt, rihm pingutatud ja edasi, teel veel mõni papiriba ka radikavahele torgatud, sest -18ga ei tahtnud mootor väga soojaks minna. Kanamal toosama rihm läks pooleks kah ja viimane ots sai paela otsas kulgetud.
Täna tekkis lõpuks piisavalt aega, et paar pilti valges masinast teha:
Kaubandusliku välimuse poolelt väga kole ei olegi, üksikud roosteplekid kerel näha, alumine pool mastiksiga üle tehtud, 05 alumiiniumstanged pandud, 06 kroomstanged kippuvat koledal kombel roostetama, samuti toonklaasid taga täiesti olemas. Altpoolt on selge, miks selle masinaga uut ülevaatust tegema ei mindud omal ajal, sama ütleb ka viimane ülevaatuse raport, mis autost leitud, väljalasketorustik koos püttidega sellised, et Kuusakoskile tuleb ka vist peale maksta. Tuleb täislaks uus panna.
Salong korras, kuigi selline omamoodi disainitud, esialgu jääb ka selline, lisaks mugavusvarustuse poolelt veel elektriaknad ees, magnetlukud ees, ühendamata kesklukusüsteem, signa, bemmi raadio ja Elektronika S-30 kõlarid taga.
Kapoti all valitseb jahutusvedeliku küttev mentaliteet ehk kuskilt pritsib seda, kas lõdviku vahelt rihmale või veepumba laagri vahelt rihmarattale ja sealt taeva poole. Jahutusvedelik koos maanteetõrva, mootoriõli ja k***t teab millega on mootoriruumi moodustanud mõnusa kiti, mida annab sealt välja küürida. Lisaks jamas starter ka paar päeva, niiet tööd saab olema.
Tuuningu tippmark ilmus lähemalt armatuuri alust uurides, juhtmeid veetud sinna-tänna, osa kaableid porimattide all, nüüd tuleks targaks saada ja teada milleks mis juhe üldse veetud, osad juhtmeid lahti ühendatud, kaitse puudu ka, kuskil ehk praak tehtud ja isegi pole aru saadud?
Huvitavaim "aku" koos "elektripaigaldisega" tuli välja porimati alt siduripedalli kõrvalt. Mida peaks too akutrelli aku elus hoidma?
Lisaks tarvis veel vahetada esiklaas, kus mõrad sees, regullida-timmida ülejäänud masinat. Kahju, et endal pole garaazi, tuleb asi joonde ajada selle ilmaga, mis hetkel väljas on ehk mida kannatab teha ja mida mitte. Tänud igatahes kahele Margusele, Peetrile ja Tõnisele, kes siiamaani abiks olnud on.
[Muudetud: 20-10-2010 k2ssar]
[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]
Täna tekkis lõpuks piisavalt aega, et paar pilti valges masinast teha:
Kaubandusliku välimuse poolelt väga kole ei olegi, üksikud roosteplekid kerel näha, alumine pool mastiksiga üle tehtud, 05 alumiiniumstanged pandud, 06 kroomstanged kippuvat koledal kombel roostetama, samuti toonklaasid taga täiesti olemas. Altpoolt on selge, miks selle masinaga uut ülevaatust tegema ei mindud omal ajal, sama ütleb ka viimane ülevaatuse raport, mis autost leitud, väljalasketorustik koos püttidega sellised, et Kuusakoskile tuleb ka vist peale maksta. Tuleb täislaks uus panna.
Salong korras, kuigi selline omamoodi disainitud, esialgu jääb ka selline, lisaks mugavusvarustuse poolelt veel elektriaknad ees, magnetlukud ees, ühendamata kesklukusüsteem, signa, bemmi raadio ja Elektronika S-30 kõlarid taga.
Kapoti all valitseb jahutusvedeliku küttev mentaliteet ehk kuskilt pritsib seda, kas lõdviku vahelt rihmale või veepumba laagri vahelt rihmarattale ja sealt taeva poole. Jahutusvedelik koos maanteetõrva, mootoriõli ja k***t teab millega on mootoriruumi moodustanud mõnusa kiti, mida annab sealt välja küürida. Lisaks jamas starter ka paar päeva, niiet tööd saab olema.
Tuuningu tippmark ilmus lähemalt armatuuri alust uurides, juhtmeid veetud sinna-tänna, osa kaableid porimattide all, nüüd tuleks targaks saada ja teada milleks mis juhe üldse veetud, osad juhtmeid lahti ühendatud, kaitse puudu ka, kuskil ehk praak tehtud ja isegi pole aru saadud?
Huvitavaim "aku" koos "elektripaigaldisega" tuli välja porimati alt siduripedalli kõrvalt. Mida peaks too akutrelli aku elus hoidma?
Lisaks tarvis veel vahetada esiklaas, kus mõrad sees, regullida-timmida ülejäänud masinat. Kahju, et endal pole garaazi, tuleb asi joonde ajada selle ilmaga, mis hetkel väljas on ehk mida kannatab teha ja mida mitte. Tänud igatahes kahele Margusele, Peetrile ja Tõnisele, kes siiamaani abiks olnud on.
[Muudetud: 20-10-2010 k2ssar]
[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]
See sinist karva sisu ei istu kohe mitte, üldmulje on muidu hea.
Tegelikult võiksid siiski originaal 06e stanged külge panna, annab kõvasti välimusele juurde.
See on loogiline, et roostetab rohkem kui alumiinium stange..kuna see ju ei roostetagi:D aga kui vahest viitsid pori stangelt maha lükata ja natuke vettgi näidata siis minumeelest ei roosteta see kroomstange midagi..see paar roostetäppi mis aastate jooksul tekib ei ole mingi probleem, mingi kroomi poleerimispastaga teed stange üle ja ei jää need täpid nähagi, kuid eks see ole Sinu otsustada mis teed..lihtsalt 06 näeb originaal stangedega ikka palju parem välja kui nende 05e omadega, need ei sobi sellele masinale üldse kohe.
Aga edu autoga!:)
[Muudetud: 2-2-2010 lada]
Tegelikult võiksid siiski originaal 06e stanged külge panna, annab kõvasti välimusele juurde.
See on loogiline, et roostetab rohkem kui alumiinium stange..kuna see ju ei roostetagi:D aga kui vahest viitsid pori stangelt maha lükata ja natuke vettgi näidata siis minumeelest ei roosteta see kroomstange midagi..see paar roostetäppi mis aastate jooksul tekib ei ole mingi probleem, mingi kroomi poleerimispastaga teed stange üle ja ei jää need täpid nähagi, kuid eks see ole Sinu otsustada mis teed..lihtsalt 06 näeb originaal stangedega ikka palju parem välja kui nende 05e omadega, need ei sobi sellele masinale üldse kohe.
Aga edu autoga!:)
[Muudetud: 2-2-2010 lada]
... ütle seda Land Roveri meestele. Ja 05 stanged ussitavad samamoodi auguliseks eri metallide (stange kinnituste, kummidetailide kinnituste) kokkupuute kohtadel. Mu viiekal kukkus tagastange ka lõpuks küljest ära:DAlgselt postitas: lada
See on loogiline, et roostetab rohkem kui alumiinium stange..kuna see ju ei roostetagi
Sellest autost saab asja küll kui kere korralik on... seest see porno likvideerida või samas pole hullu ka kui alles jätta. Vahepeal oli selline asi moes ja nüüd on juba lahe vaadata, missugune omaaegne üle küla püss välja nägema pidi - karvad, S30-d, mega elektrisüsteem, teibituuning jne. Tase:D
Soovin jõudu:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
kk2ssar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Dets 2009 21:23
- Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
- Autod: Sierra
Pluss on veel see sinine jetikarv kuidagi väga pornolt sinna pandud ka. Eks ma veel mõtlen, mis teha sellega, vb aretan taha ka midagi sinisest sametist, kapis peaks veel kangast olema. Kuigi suure tõenäosusega saab vist ära korjatud, suitsutuhka karvade vahelt kätte saada on pea võimatu.
Ja eks juhtmete suunda peab veel uurima jah.
[Muudetud: 3-2-2010 k2ssar]
Ja eks juhtmete suunda peab veel uurima jah.
[Muudetud: 3-2-2010 k2ssar]
-
kk2ssar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Dets 2009 21:23
- Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
- Autod: Sierra
Palju vett merre voolanud vahepeal, kirjutaks ka tiba.
Eelkõige peaks täna ilmataati, kes pole lubanud suure tuisu ja kõva lumesajuga midagi eriti ette võtta, kuna suurem aeg kulub lumelabidaga kaevamise ja käte soojendamise peale. Igatahes sai veepump vahetatud, vana sumps alt ära lõigatud, elektrisüsteemi uuritud ja nipet-näpet veel tehtud. Akutrelli aku eesmärgiks ukselukkude käitamine, kesklukk ja alarm ka selle pealt. Talvine omamoodi varustus muidugi, võtad autolt aku sisse sooja, aga alarm ja kesklukk jääb tööle. Suurem jama on selles, et kahjuks see aku genekalt ei lae, seega kui aku tühi, tuleb sõita pistiku juurde ja vooluvõrgust seda laadida. Kuna ma ei kujuta ette, kuidas ma seda 7. korruselt laadima hakkan, siis suure tõenäosusega lendab too vidin sealt kiiremas korras minema ning süsteemid lähevad siiski autoaku toitele.
Loodaks, et suur sula enam mägede taga pole ja soojakraadid lubavad kauem väljas töödata.
Eelkõige peaks täna ilmataati, kes pole lubanud suure tuisu ja kõva lumesajuga midagi eriti ette võtta, kuna suurem aeg kulub lumelabidaga kaevamise ja käte soojendamise peale. Igatahes sai veepump vahetatud, vana sumps alt ära lõigatud, elektrisüsteemi uuritud ja nipet-näpet veel tehtud. Akutrelli aku eesmärgiks ukselukkude käitamine, kesklukk ja alarm ka selle pealt. Talvine omamoodi varustus muidugi, võtad autolt aku sisse sooja, aga alarm ja kesklukk jääb tööle. Suurem jama on selles, et kahjuks see aku genekalt ei lae, seega kui aku tühi, tuleb sõita pistiku juurde ja vooluvõrgust seda laadida. Kuna ma ei kujuta ette, kuidas ma seda 7. korruselt laadima hakkan, siis suure tõenäosusega lendab too vidin sealt kiiremas korras minema ning süsteemid lähevad siiski autoaku toitele.
Loodaks, et suur sula enam mägede taga pole ja soojakraadid lubavad kauem väljas töödata.
-
kk2ssar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 21 Dets 2009 21:23
- Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
- Autod: Sierra
Uuem Eesti vanasõna ütleb, et ära tee suvel haltuurat, kui oma auto päris valmis pole. Paraku asi nõnda läks ja auto teele saamine venis nagu kummipael, aga nüüd kuu aega masin juba täiesti tänavalegaalne.
Vahetatud esiklaas, summuti täies pikkuses, kardaan, ukselukud koos mehhanismidega, maha võetud esialgu kesklukk, alarm. Kõige kaduva teed läksid akutrelli aku, ukse seest kronapatarei koos imeelektriskeemi sisaldava blokiga. Sisse jäid nendest järele jäänud kaablid, said ära isoleeritud.
Kapoti all mootorite alal võhikuna ei ole pea midagi teinud, kuigi tegemist vajaks plokikaane tihend vahetus, kuna 4.silindrisse jookseb kergelt sisse jahutusvedelik. Mõningane surve ka sellest jahutussüsteemis, aurab soojalt natuke, päris liikuva teekannu mõõtu välja ei anna. Radiaator ise on ka üsna poolpidune, ülemises servas üks nurk läbi ussitanud, immitseb H2O-d vähe välja, läbi oli ussitanud (õigemini vastu genekarihma ratast ära hõõrdunud) ka alumine lõdvik, mis sai välja vahetatud, kuna peale hõõrdumise oli vale kujuga kah.
Kere sai enne talve mõned värviparandused, kuid kuna värvipurk pole kooliaja kunstitundiest saati suur sõber olnud, sai paar korda värv jookma lastud ja jälle maha lihvitud ja uuesti värvitud. Läbivat roostet pole siiani veel õnneks avastanud, esimene ohtlik koht tundub olema varuratta alune plekk, aga vast kevadeni peaks vastu pidama;)
Salongis jäi kõik vanaviisi, sinine jetikarv jäi sisse, paarist kohast sai lahti võetud, aga uuesti tagasi liimitud, sest superatakk on armatuuri plastikuga oma töö teinud. Kunagi kui aega on, saab ehk midagi käetoe laadset ka tehtud, peab veel mõtlema, kui "stiilne" see tehtud saab:P Elektrisüsteem on ainus kahtlane koht hetkel, sellega peab midagi ette võtma, kas vedama süsteemid uuesti, kui viga üles ei leia. Selleks sai ka eraldi teema tehtud: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24827.
Kunagi saab vast pilte ka lisatud (pole õieti neid teinudki veel).
Vahetatud esiklaas, summuti täies pikkuses, kardaan, ukselukud koos mehhanismidega, maha võetud esialgu kesklukk, alarm. Kõige kaduva teed läksid akutrelli aku, ukse seest kronapatarei koos imeelektriskeemi sisaldava blokiga. Sisse jäid nendest järele jäänud kaablid, said ära isoleeritud.
Kapoti all mootorite alal võhikuna ei ole pea midagi teinud, kuigi tegemist vajaks plokikaane tihend vahetus, kuna 4.silindrisse jookseb kergelt sisse jahutusvedelik. Mõningane surve ka sellest jahutussüsteemis, aurab soojalt natuke, päris liikuva teekannu mõõtu välja ei anna. Radiaator ise on ka üsna poolpidune, ülemises servas üks nurk läbi ussitanud, immitseb H2O-d vähe välja, läbi oli ussitanud (õigemini vastu genekarihma ratast ära hõõrdunud) ka alumine lõdvik, mis sai välja vahetatud, kuna peale hõõrdumise oli vale kujuga kah.
Kere sai enne talve mõned värviparandused, kuid kuna värvipurk pole kooliaja kunstitundiest saati suur sõber olnud, sai paar korda värv jookma lastud ja jälle maha lihvitud ja uuesti värvitud. Läbivat roostet pole siiani veel õnneks avastanud, esimene ohtlik koht tundub olema varuratta alune plekk, aga vast kevadeni peaks vastu pidama;)
Salongis jäi kõik vanaviisi, sinine jetikarv jäi sisse, paarist kohast sai lahti võetud, aga uuesti tagasi liimitud, sest superatakk on armatuuri plastikuga oma töö teinud. Kunagi kui aega on, saab ehk midagi käetoe laadset ka tehtud, peab veel mõtlema, kui "stiilne" see tehtud saab:P Elektrisüsteem on ainus kahtlane koht hetkel, sellega peab midagi ette võtma, kas vedama süsteemid uuesti, kui viga üles ei leia. Selleks sai ka eraldi teema tehtud: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24827.
Kunagi saab vast pilte ka lisatud (pole õieti neid teinudki veel).