1. leht 11-st

2103 Universaal , nymmik

Postitatud: 22 Jaan 2010 21:02
Postitas nymmik
Nii, Mul on 02 hullus juba ammu peas. Esimene 02 oli valge ja paras raibe ning kõver. Siis oli kena kollane, mis olude sunnil müüki läks
( http://nymmik.pri.ee/modules/cpg/albums ... %20113.jpg ).
Aeg nõudis lihtsalt seda.

Peale seda oli veel kaks 02, mis sai Masuuriku käest ostetud. Üks neist oli pooleldi keevitatud aga esiots mäda, teine oli täiesti mäda, et kui uksed lahti tegid siis enam kokku ei saanud.

Kuna korraliku kerega 02 väga saada ei ole ja mul on tasuta käes üks 2104 mille kere seisukord on hea ning uksed käivad vaikselt kinni, siis tekkis huvi sellest 02 valmistada. kereplekid ju läheksid kõik niikuinii uued.

Ja nüüd jõuan küsimuseni kui hull on 04 kere kohandada 02 omaks.

1. esiakna alune plekk vahetada
2. lonzeroonid esimesed
3. suurim on tagaluugi augu ümberehitus

väiksem töö on ukseplekid vahetada

Auto tuleks CUSTOM mitte originaal. Madal, 03 esiotsaga, 03/06 sisu, ees ustel suured klaasid.
Ehk siis 2104 pidi selline tulema tehasest aga leiti et töörahvale ei ole vaja luksuslikku universaali. Ja nii saigi 2104 indeks hiljem 2105 universaal kerega mudel.
Pilt

Kas see töö tasuks ennast ära? Või otsida ikkagi 02 kobedat kere?


siin on ajutiselt pandud koperatiivi 2102 tiib

Pilt

Tänaseks olemas tehase mõlema poole tiivad.

Vaja minevate osade nimekiri:

2103 esistange korralik
2103 mustad uksepolstrid (olemas aga mitte kõige paremad)
2103 raadiokonsool (olemas)
[/i]



[Muudetud: 3-8-2010 nymmik]

Postitatud: 23 Jaan 2010 09:16
Postitas Ervn
Minu arvates väga hea idee, 03 esiosaga näeks vägagi kena välja. Edu Sulle.

Postitatud: 23 Jaan 2010 09:47
Postitas -lada-
ma arvan ka see on ju lausa vinge!:o

Postitatud: 23 Jaan 2010 12:17
Postitas twist
Algselt postitas: nymmik

... Vaja minevate osade nimekiri:
ukseplekid 01, 02, 03, 06
2103 tagatuli pakkuda ainult uut...
Kuidas 2103 tagatuli siia projekti sobib? Mõtlesid vast 2102 tuld:D
02-e luugi 04-le paigaldamisega pead ilmselt ohverdama ühe 2102 tagaosa, kui neid plekke pole kunagi varuosana toodetud.

Siit tuleb üks huvitav ehitus, edu!

Postitatud: 23 Jaan 2010 12:53
Postitas masuurik
04 ja 02 ukseraamid erinevad,hingede vahed erinevad.Pole ainult plekivahetus.

Postitatud: 23 Jaan 2010 15:10
Postitas nymmik
twist, jah mõtlesin ikka 02 tuld, nimekiri parandatud
masuurik, eks lähemalt selgub kui ukseplekid peos, õnneks on metall nagu plastiliin mida saab vormida, lõikad keevitad lihvid keevitad jne :)

02 tagaluugiga ei ole vaja ohverdada midagi, tehase tiibadel on need servad küljes ja 04 kere küljest lõikame lihtsalt üleliigse.

Postitatud: 23 Jaan 2010 16:34
Postitas zajetz
Sellest raamatust võib sul abi olla, seal nii 04 kui ka 02 tagaluugi augu mõõdud
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17496

Postitatud: 23 Jaan 2010 20:25
Postitas Mel
Kui esimest pilti vaadata, siis mulle tundub, et tagumine stange on 02 oma. Ju siis prototüübi jaoks ei hakatud ilma numbrituleta 03 stanget tegema.

Postitatud: 23 Jaan 2010 20:50
Postitas masuurik
Mix sa 02 tagaluuki otsid? Meie luuk oli ju korralik(kollase 02 oma):puzzled

Postitatud: 24 Jaan 2010 09:08
Postitas nymmik
Algselt postitas: masuurik
Mix sa 02 tagaluuki otsid? Meie luuk oli ju korralik(kollase 02 oma):puzzled
Nagu elus ikka siis sinu käest ostetud kahed sai edasi müüdud suvel, kuna siis matsin 02 tegemise maha aega ei olnud.
Täna jälle on asi kujunenud teisiti ja garaazi tekkis ka tühi koht, et paras seal midagi nokkida.

Vahest lihtsalt teeme ise oma elu keeruliseks :) eks iga hobiauto omanik teab seda, eriti need kellel 5+ hobikat on

Postitatud: 24 Jaan 2010 15:07
Postitas masuurik
EKs ta ole jah.Tavalisel ka see ,et müüdud asja on sisulised hetk hiljem juba vaja:).

Postitatud: 27 Jaan 2010 20:59
Postitas nymmik
2102 tagaluuk soetatud. Vajab alumise serva taastamist väheke.

Kui läheks natuke väljas ilm leebemaks, siis saaks garaazi ka natuke soojemaks ja midagi nokkida auto juures.

Kui natuke veel sellest prototüübis rääkida, siis pildil on näha, et põllel puuduvad üldse ribid.





[Muudetud: 28-1-2010 nymmik]

Postitatud: 29 Jaan 2010 14:37
Postitas Mel
Kõige esimestel 03-del oligi originaalis sedasi. Siis tuli paljude väikeste ribidega esiosa ning siis kahe suure avaga.

Postitatud: 31 Jaan 2010 16:54
Postitas nymmik
Garaaziz pole just soe. Aga olen 04-lt eemaldanud plekke ja sobitanud 02 omasid külge. Need kes väitsid et tagaluugi auk on teise mõõduga eksisid.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Midagi ei ole keevitatud, vaid on asetatud lihtsalt kohale.
Kinni hakkan alles siis punktima kui kõik plekid oan mul olemas ja saan külje viike sättida..

Postitatud: 02 Veebr 2010 10:36
Postitas nymmik
Eile 01.02.2010 veeretasin hoovi sellise raketi.
Ilm oli muidugi vastav, et treilaga jamada ja autot läbi tuisuhangede sikutada.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ghosti vana SPL võistlusauto. Sõiduautot sellest ei saa aga uued uksed, tagaluuk, tiivad jne kuluvad marjaks ära.

Oi!

Postitatud: 02 Veebr 2010 10:48
Postitas SexSix
See oli kunagi ju väga ilus ja läikiv auto! Miks sellest siis autot ei tehta? Dok.ude puudus või mingi muu oluline viga?

Postitatud: 02 Veebr 2010 10:52
Postitas masuurik
Põhja sisuliselt taga pole peale toruraami,kuhu oli kast tehtud.Ka tagaosa ringi tehtud.Stanged ka kaotatud.

Postitatud: 02 Veebr 2010 11:23
Postitas nymmik
Nii see tõesti on B-piilarist saadik on kõik põhi välja lõigatud ja nelikant raam sees.
Võibolla isegi saaks põhja uue panna aga ülejäänud auto on pudedaks raputatud Muusikaga :D
Tuleks kõik üle keevitada.

Postitatud: 02 Veebr 2010 22:48
Postitas nymmik
Keegi uuris et mis põhjaga siis tehtud:

Müügikuulutuses oli selline link http://pilt.delfi.ee/album/150433

Leidsin ühe pildi kus o nnäha mis puur seal sees on

Pilt

[Muudetud: 2-2-2010 Priidic]

Krister kirjutas.

Postitatud: 11 Veebr 2010 09:59
Postitas SexSix
Aga universaalkerega 03-e teeb õige mees vajadusel ise ;-)