9. leht 10-st
Postitatud: 26 Nov 2011 23:13
Postitas krs170
edu masinaga
Postitatud: 26 Nov 2011 23:44
Postitas -lada-
Aitäh:)
Postitatud: 21 Veebr 2012 12:03
Postitas -lada-
Terevist klubilised!
Pole siia ammu midagi kirjutanud, ega pole midagi eriti kirjutada ka, kuna paar kuud tagasi murdsin jalaluu ja auto juures pole phm midagi teha saanud.
Nipet-näpet natuke olen nokitsenud aga ei midagi erilist. Juhi istumis asend sai paika pandud ja rool ka enam-vähem õigele positsioonile, natuke veel vaja korrigeerida. Varsti peaks juba omal jalal liikuma saama, siis läheb suuremaks ehitamiseks, suveks peab ju auto liikuma saama.
Lõpuks jõudsid minu valdusesse sellised asjad
Postitatud: 06 Juul 2012 01:45
Postitas -lada-
Vahepeal pole midagi eriti toimunud, kuna lihtsalt pole aega olnud, aga paar päeva tagasi tuli jube tuhin peale ja päris palju olen nokitsenud.
Pikemalt praegu ei hakka kirjutama aga väike pildike selle eest:
Varsti peaks värvi selga saama siis juba ainlt kokku lappimise vaeb
Postitatud: 06 Juul 2012 20:10
Postitas Lithium
Pane 05-e tuled ette. Edu
Postitatud: 06 Juul 2012 23:55
Postitas -lada-
Ei meeldi mulle need kandilised käkid
, aga edu tarvis
Postitatud: 30 Aug 2012 00:26
Postitas -lada-
Postitatud: 30 Aug 2012 12:33
Postitas Ervn
Hakkab looma, tubli!
Postitatud: 03 Sept 2012 13:55
Postitas -lada-
Postitatud: 03 Sept 2012 20:13
Postitas Lithium
Offroad puška
Postitatud: 03 Sept 2012 21:53
Postitas -lada-
Paras maastur on jah praegu
, aga asi läheb natuke madalamaks varsti, mitte palju aga parasjagu.
Postitatud: 26 Nov 2012 22:02
Postitas -lada-
Niinii, pole ammu midagi kirjutanud. Midagi erilist pole ka toiminud kuna seoses kooliga on suhteliselt vähe aega maale sõita ja auto kallal nokitseda, aga siiski olen vahepeal tasa ja targu midagi teinud. Mootor peal, käigukast küljes, elekter ja valmis tehtud enam-vähem nipetnäpet teha veel ja tuled, viled külge pandud. Talveks loodan ikka asja ilusti sõitma saada
.
Mõned pildid ka lühikese jutu jätkuks.
Salongis kõvasti veel juhtmetega majandamist
Postitatud: 27 Nov 2012 14:30
Postitas veixx1907
Kena projekt:)
Tööde teostus on päris hea,edu!
Postitatud: 27 Nov 2012 16:31
Postitas atzkarik
Selle kilosid kaaluva esivõre võiksid kergema plastiku vastu vahetada või soov kasutada kroom detaile?
Postitatud: 27 Nov 2012 19:34
Postitas -lada-
Üldiselt mulle see kroom mulle seal ees meeldib
, aga ma ise mõtlesin ka et võiks plastist sinna hoopis panna, aga seda kõike jõuab, enne katsuks pilli sõitma saada
Postitatud: 29 Nov 2012 14:52
Postitas -lada-
Selline kiire küsimus et kas mercedes-benz w201 E190 87kw väline pump, mis puhub välja 3bari kütuserõhku, sobiks weberitele kütust pumpama?
Postitatud: 29 Nov 2012 15:39
Postitas uzzac
Mis Weberid need sul on? 45 või on väiksemad? Meie kasutasime Faceti impulsspumpa ja toitis kenasti ära. Rõhuregulaator oli ka vahel, et kindel olla. 3.5bari on ikka rets karpadele, see rohkem sissepritse pärusmaa
Praegu on ESTfield 40 Dellortotega ja sama pump toidab ära.
FACET Solid State Competition pump ja see 42€-ne rõhuregulaator.
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
Postitatud: 29 Nov 2012 15:39
Postitas olaaf
Ei sobi, sul on vaja madalsurve pumpa kuni ~0,3 bar - aga pumba tootlikus peab olema piisav..
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
sealt: "FACET Solid State Competition" pump ja "Kütuse surveregulaator"
reguleerimisvahemik 0,10-0,48 bar
edu!
Kui raha niipalju pole siis kasuta originaal pumpa, kui juhtub olema liiga kõrge surve saab membraani all oleva vedru pikkusega survet muuta. Kellaga tasuks kütusesurve kindlasti üle vaadata..
Postitatud: 29 Nov 2012 15:47
Postitas uzzac
Võin oma garaažiavarustest vaadata kas leian mõne vana Faceti veel. Neid meil oli nii mõnigi. Ühe jätsime endale tagavaraks kindlasti, aga kui on üks veel lisaks siis võib sul hästi minna
ps. Sama väike pump on ka praeguse setupiga kasutusel vahepaagi etteande pumbana.
Postitatud: 29 Nov 2012 15:59
Postitas -lada-
Hmm selge, uzzac ole nii tubli ja uuri korra