7. leht 10-st

Postitatud: 28 Juul 2011 11:20
Postitas VäikeMägilane
 
olaaf kirjutas: 
tuhajuhe kirjutas:Kunagi olid veel kaks korda tõmmatud torust puurid tehtud :D
et naabrimees tõmbas töölt ja sina naabrimehelt :D

jaa olid ajad...
mitte päris...2x tõmmatud tähendas seda, et külmtõmmatud toru "tõmmati" tehasest

Kui nüüd see 2x tõmmatud toru "tõmmati" omakorda naabrimehe käest, kes selle tõmmatud toru tehasest "tõmbas", siis on tegu juba 3x tõmmatud toruga

Teemasse kah, kvaliteetselt tehtuna, on õigem sellistes olukordades ikka katus maha võtta (mõlemil siis), et puur keevitada tagasi taas tema kinnituspunktidest, mitte toru paikama hakata...ja 50mm toru? seinapaksus siis 1.5mm? Olen ühte sellist näinud ja sees istunud...ega palju ruumi just ei jää kiivrite, lisavarustuse jms. jaoks.

aga edu!

Postitatud: 28 Juul 2011 12:01
Postitas -lada-
Sõber võttis selle puuri juba ennem ära kui mina midagi teadsin, nii et ei saanud talle midagi soovitada ka.
Muidu oleme ennem ka puure välja võtnud ja siis katuse maha lõiganud.
Ma proovisin juba korra puuri sisse ka, istus ilusti. Relaka ketta paksus ju ei jää sealt torude vahelt puudu, saan ju torud kokku panna, see 1mm igalt poolt nihutada pole ju midagi.
Kuigi jah turvalisem oleks olnud terve puur sisse panna, lihtsam ka.
Jah toru mõõt on 50mm ja seina paksus 1,5mm.

Aitäh, edu läheb päris palju veel vaja!

Postitatud: 19 Aug 2011 11:35
Postitas -lada-
Põhi keevitatud vaja veel ära värvida. Lanseka tala vahetada, küljekarp ja siis saab sillad alla panna:)
Täna sain hommikul sõbralt sõnumi, et sa 2.0 sierra weber karpat ei taha. Helistasin talle ja uurisin asja. Natukese aja pärast oli ta karpaga minu ukse taga.
Istub 1:1 Ladale külge.

Pilt

Pilt

Nüüd tekkis küsimus, mis nende kahe väikse toru otsa läheb?
Pilt

ja sinna aukudesse mis selle ümara kobaka all ja üleval on?

Pilt

Postitatud: 21 Aug 2011 23:25
Postitas -lada-
Täna tegelesin lanseka tala vahetusega. "Uue" tala lõikasin enda vanalt sigullilt- täiesti roostevaba oli teine, seest veel mingi mõginaga paksult tehtud.

Pilt
Vahepeal olen ka juhipoolse tagumise koopa ära keevitanud.

Pilt

Postitatud: 22 Aug 2011 14:10
Postitas siim789
Tuttav karpa, ise sõidan täpselt samasugusega:)

Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.

See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.

Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.

Postitatud: 22 Aug 2011 21:23
Postitas -lada-
Võtsin karpa lahti ja vaatasin jah, et düüsid istuvad 1:1 sisse. Eemaldan siis selle kopsiku ära.
Kui viitsid siis võid vaadata mis düüsid sul on.

Postitatud: 24 Aug 2011 23:29
Postitas -lada-
Mõtlesin ikka, et vahetan juhipoolse karbi ka ära, kuigi väljast oli täitsa korralik.
Lõikasin siis välimise karbi, maha ja vastu vaatas ussitanud vaheleht, mis polnud küll kunagi mingit õli vms näinud. Õnneks oli sisemine karp täiesti kooras
Uus vaheleht vahel:

Pilt
Välimine karp peale ja vahed paika:

Pilt
Ning lõpuks kinni täristatud:

Pilt

Homme lähen linna värve tooma, siis mingi päev saab põhja ära värvida.

Postitatud: 27 Aug 2011 17:22
Postitas -lada-
Nii happekrunt ja krunt peale lastud. Varsti peab värvi ka peale laskma.

Pilt

Pilt

Postitatud: 27 Aug 2011 17:38
Postitas Matukas
 
siim789 kirjutas:Tuttav karpa, ise sõidan täpselt samasugusega:)

Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.

See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.

Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.
Ja toorehoovastiku koos siibritega viskad kah minema, neid ei ole vaja, saab õhk veelgi vabamalt ligi ;)

Postitatud: 27 Aug 2011 19:39
Postitas -lada-
Ma hetkel panin need siibrid lihtsalt lahtisesse asendisse kinni.
Peaks tõesti vist üldse ära võtma.

Postitatud: 28 Aug 2011 19:10
Postitas lada772
Vaatasin pilte ja avastasin et puudub torukollektori koda kas seda ei tulegi ?

Postitatud: 28 Aug 2011 20:44
Postitas -lada-
Tuleb ikka;).
See on nüüd üks järgmisi töid.

Postitatud: 28 Aug 2011 22:11
Postitas -lada-
Täna lasin värvi peale, värviks oli kapist leitud sadolin.
Kuna ilmad hakkavad niiskemaks minema siis kolisin ise tehtud katuse aluse alt garaazi.

Pilt

Kohalik jota asja uurimas:

Pilt

Lõpuks siis kuivas ja vähe soojemas kohas

Pilt

Külili keeramisega on karbile väike mõlk tekkinud

Pilt

Kuna varsti peab kooli minema siis enam ehitus nii kiiresti ei edene. Ainult nädalavahetustel saan autot tegemas käia.

Postitatud: 03 Sept 2011 23:17
Postitas -lada-
Täna hakkasin torukolle koda tegema ja sain valmis. Kõige ilusam just ei ole , aga see esimene kord ka. Järgmine kord teen paremini.
Nüüd peaks kõik ilusti ära mahtuma.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Sept 2011 14:36
Postitas -lada-
Vahepeal on üsna kiire olnud, kuid ka autot olen üritanud teha nii palju kui võimalik.
Vaikselt olen hakanud puuri sisse panema. Kohati on puur üsna kehvasti tehtud, osad keevisliited käiasin maha ja keevitasin üle.
Pool puuri juba sees:)

Pilt

Postitatud: 01 Okt 2011 23:59
Postitas -lada-
Eilse päevaga sain turvapuuri sisse. Mõned torud tuleb veel juurde keevitada, armatuuri alune toru ja esimesest rattakoopast lanseka külge ka.
Natuke on veel nokitseda siis saab värvitöödega tegelema hakata.
Tahaks sõita juba:lol

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Okt 2011 13:57
Postitas -lada-
Reede õhtu kruntisin rattakoopad ära ja laupäeval värvisin ära. Nüüd saab vaikselt hakata sildasid alla panema.
Plektitöödele panin punkti esipõlle vahetusega, ei viitsunud hakata vana lappima, panin uue.
Roostega peaks nüüd kõik olema, ehk ei tule niipea tagasi ka.
Pilt

Lõpuks ostsin torukollektori ära, tegu peaks olema Marteliuse toodanguga.

Pilt

Postitatud: 23 Okt 2011 22:16
Postitas -lada-
Kuna hirmus tahtmine on sillad alla panna, siis hakkasin tegelema esimeste alumiste õõtshoobade ettepoole viimisega. Viisin 25mm ettepoole. Polnudki nii keeruline kui kartsin, relakas sisse ja pärast suti keevitamist. Loodan, et asi tasus ennast ära.

Pilt

Pilt

Vahepeal sattusid kätte väga hea hinnaga Sparco istmed ja rihmad

Pilt

Postitatud: 24 Okt 2011 11:13
Postitas olaaf
Kui esisilla ettepoole tõid, kas mõõtsid ka sillatala laiuse ära? hea kui saaks paar 3 milli laiem sillatala mõlemalt poolt..
Kui lihtsalt lahti lõigata ja kokku tagasi keevitada kipub jääma kitsam kui originaalis - sellisel juhul peab päris paksu seibi vahele tekitama, et mingit normaalset kallet kätte saada...

Postitatud: 24 Okt 2011 12:58
Postitas -lada-
Jah, mõlemalt poolt sai u 1,5 milli laiem.