2103 vfts replica,-lada-,1975

2103 vfts replica,-lada-,1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#121

Postitus Postitas VäikeMägilane » 28 Juul 2011 11:20

 
olaaf kirjutas: 
tuhajuhe kirjutas:Kunagi olid veel kaks korda tõmmatud torust puurid tehtud :D


et naabrimees tõmbas töölt ja sina naabrimehelt :D

jaa olid ajad...


mitte päris...2x tõmmatud tähendas seda, et külmtõmmatud toru "tõmmati" tehasest

Kui nüüd see 2x tõmmatud toru "tõmmati" omakorda naabrimehe käest, kes selle tõmmatud toru tehasest "tõmbas", siis on tegu juba 3x tõmmatud toruga

Teemasse kah, kvaliteetselt tehtuna, on õigem sellistes olukordades ikka katus maha võtta (mõlemil siis), et puur keevitada tagasi taas tema kinnituspunktidest, mitte toru paikama hakata...ja 50mm toru? seinapaksus siis 1.5mm? Olen ühte sellist näinud ja sees istunud...ega palju ruumi just ei jää kiivrite, lisavarustuse jms. jaoks.

aga edu!
Festina lente!

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#122

Postitus Postitas -lada- » 28 Juul 2011 12:01

Sõber võttis selle puuri juba ennem ära kui mina midagi teadsin, nii et ei saanud talle midagi soovitada ka.
Muidu oleme ennem ka puure välja võtnud ja siis katuse maha lõiganud.
Ma proovisin juba korra puuri sisse ka, istus ilusti. Relaka ketta paksus ju ei jää sealt torude vahelt puudu, saan ju torud kokku panna, see 1mm igalt poolt nihutada pole ju midagi.
Kuigi jah turvalisem oleks olnud terve puur sisse panna, lihtsam ka.
Jah toru mõõt on 50mm ja seina paksus 1,5mm.

Aitäh, edu läheb päris palju veel vaja!

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#123

Postitus Postitas -lada- » 19 Aug 2011 11:35

Põhi keevitatud vaja veel ära värvida. Lanseka tala vahetada, küljekarp ja siis saab sillad alla panna:)
Täna sain hommikul sõbralt sõnumi, et sa 2.0 sierra weber karpat ei taha. Helistasin talle ja uurisin asja. Natukese aja pärast oli ta karpaga minu ukse taga.
Istub 1:1 Ladale külge.

Pilt

Pilt

Nüüd tekkis küsimus, mis nende kahe väikse toru otsa läheb?
Pilt

ja sinna aukudesse mis selle ümara kobaka all ja üleval on?

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#124

Postitus Postitas -lada- » 21 Aug 2011 23:25

Täna tegelesin lanseka tala vahetusega. "Uue" tala lõikasin enda vanalt sigullilt- täiesti roostevaba oli teine, seest veel mingi mõginaga paksult tehtud.

Pilt
Vahepeal olen ka juhipoolse tagumise koopa ära keevitanud.

Pilt

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#125

Postitus Postitas siim789 » 22 Aug 2011 14:10

Tuttav karpa, ise sõidan täpselt samasugusega:)

Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.

See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.

Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#126

Postitus Postitas -lada- » 22 Aug 2011 21:23

Võtsin karpa lahti ja vaatasin jah, et düüsid istuvad 1:1 sisse. Eemaldan siis selle kopsiku ära.
Kui viitsid siis võid vaadata mis düüsid sul on.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#127

Postitus Postitas -lada- » 24 Aug 2011 23:29

Mõtlesin ikka, et vahetan juhipoolse karbi ka ära, kuigi väljast oli täitsa korralik.
Lõikasin siis välimise karbi, maha ja vastu vaatas ussitanud vaheleht, mis polnud küll kunagi mingit õli vms näinud. Õnneks oli sisemine karp täiesti kooras
Uus vaheleht vahel:

Pilt
Välimine karp peale ja vahed paika:

Pilt
Ning lõpuks kinni täristatud:

Pilt

Homme lähen linna värve tooma, siis mingi päev saab põhja ära värvida.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#128

Postitus Postitas -lada- » 27 Aug 2011 17:22

Nii happekrunt ja krunt peale lastud. Varsti peab värvi ka peale laskma.

Pilt

Pilt

Matukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
Asukoht: Viljandi
Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
Kontakt:

#129

Postitus Postitas Matukas » 27 Aug 2011 17:38

 
siim789 kirjutas:Tuttav karpa, ise sõidan täpselt samasugusega:)

Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.

See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.

Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.


Ja toorehoovastiku koos siibritega viskad kah minema, neid ei ole vaja, saab õhk veelgi vabamalt ligi ;)
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#130

Postitus Postitas -lada- » 27 Aug 2011 19:39

Ma hetkel panin need siibrid lihtsalt lahtisesse asendisse kinni.
Peaks tõesti vist üldse ära võtma.

lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

#131

Postitus Postitas lada772 » 28 Aug 2011 19:10

Vaatasin pilte ja avastasin et puudub torukollektori koda kas seda ei tulegi ?

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#132

Postitus Postitas -lada- » 28 Aug 2011 20:44

Tuleb ikka;).
See on nüüd üks järgmisi töid.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#133

Postitus Postitas -lada- » 28 Aug 2011 22:11

Täna lasin värvi peale, värviks oli kapist leitud sadolin.
Kuna ilmad hakkavad niiskemaks minema siis kolisin ise tehtud katuse aluse alt garaazi.

Pilt

Kohalik jota asja uurimas:

Pilt

Lõpuks siis kuivas ja vähe soojemas kohas

Pilt

Külili keeramisega on karbile väike mõlk tekkinud

Pilt

Kuna varsti peab kooli minema siis enam ehitus nii kiiresti ei edene. Ainult nädalavahetustel saan autot tegemas käia.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#134

Postitus Postitas -lada- » 03 Sept 2011 23:17

Täna hakkasin torukolle koda tegema ja sain valmis. Kõige ilusam just ei ole , aga see esimene kord ka. Järgmine kord teen paremini.
Nüüd peaks kõik ilusti ära mahtuma.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#135

Postitus Postitas -lada- » 18 Sept 2011 14:36

Vahepeal on üsna kiire olnud, kuid ka autot olen üritanud teha nii palju kui võimalik.
Vaikselt olen hakanud puuri sisse panema. Kohati on puur üsna kehvasti tehtud, osad keevisliited käiasin maha ja keevitasin üle.
Pool puuri juba sees:)

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#136

Postitus Postitas -lada- » 01 Okt 2011 23:59

Eilse päevaga sain turvapuuri sisse. Mõned torud tuleb veel juurde keevitada, armatuuri alune toru ja esimesest rattakoopast lanseka külge ka.
Natuke on veel nokitseda siis saab värvitöödega tegelema hakata.
Tahaks sõita juba:lol

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#137

Postitus Postitas -lada- » 16 Okt 2011 13:57

Reede õhtu kruntisin rattakoopad ära ja laupäeval värvisin ära. Nüüd saab vaikselt hakata sildasid alla panema.
Plektitöödele panin punkti esipõlle vahetusega, ei viitsunud hakata vana lappima, panin uue.
Roostega peaks nüüd kõik olema, ehk ei tule niipea tagasi ka.
Pilt

Lõpuks ostsin torukollektori ära, tegu peaks olema Marteliuse toodanguga.

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#138

Postitus Postitas -lada- » 23 Okt 2011 22:16

Kuna hirmus tahtmine on sillad alla panna, siis hakkasin tegelema esimeste alumiste õõtshoobade ettepoole viimisega. Viisin 25mm ettepoole. Polnudki nii keeruline kui kartsin, relakas sisse ja pärast suti keevitamist. Loodan, et asi tasus ennast ära.

Pilt

Pilt

Vahepeal sattusid kätte väga hea hinnaga Sparco istmed ja rihmad

Pilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#139

Postitus Postitas olaaf » 24 Okt 2011 11:13

Kui esisilla ettepoole tõid, kas mõõtsid ka sillatala laiuse ära? hea kui saaks paar 3 milli laiem sillatala mõlemalt poolt..
Kui lihtsalt lahti lõigata ja kokku tagasi keevitada kipub jääma kitsam kui originaalis - sellisel juhul peab päris paksu seibi vahele tekitama, et mingit normaalset kallet kätte saada...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#140

Postitus Postitas -lada- » 24 Okt 2011 12:58

Jah, mõlemalt poolt sai u 1,5 milli laiem.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Argo66, Bing [Bot] ja 18 külalist