2103 vfts replica,-lada-,1975

2103 vfts replica,-lada-,1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#101

Postitus Postitas olaaf » 30 Juun 2011 10:10

 
tuhajuhe kirjutas:Mis sellega peale hakkad??


vahel on sellest kiirema sõidu masinal kasu, kui kütus karbussis kipub kohapeal seistes keema minema.

vaata, et siis lõõrid kenasti kattuks ka - vajadusel vii sisse korrektuurid..


edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#102

Postitus Postitas -lada- » 30 Juun 2011 10:50

Igal juhul;)

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#103

Postitus Postitas -lada- » 30 Juun 2011 15:23

Nii, eboniit vahel, natuke viilisn ühte augu äärt suuremaks. Pidin ka pikemad poldid kolle külge panema, vanad ei ulatanud, lõikasin uued välja ja keermeliimiga kinni.'
Tegin siis ühe kiirema sõidu, jätsin mootori seisma ja natukese aja proovisin tööle panna, kohe ei läinud, aga teise korraga läks.
Kokkuvõttes oli asjast kasu küll:spin

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#104

Postitus Postitas -lada- » 05 Juul 2011 00:45

Täna oli küll väga palav, aga natuke ikka keevitasin, homme üritan selle tagumise lanseka/tala külge saada, siis peaks poolraami kallale asuma.

Pilt

Vahepeal olen mõningad detailid ära värvinud ja pidurid kokku lappinud.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#105

Postitus Postitas -lada- » 05 Juul 2011 23:44

Täna olin üsna laisk, lanseka punktisin kinni ja tagapõlle panin ka paika.
Parempoolne tiib oli kuidugi vasakule poole nihkesse läinud, nii et tagapõlle stange augud ei ühildunud kere omadega, aga selle probleemi lahendasid puuklots ja haamer.

Pilt

Uus rool toodi ära, panin kohe külge ka

Pilt

Pilt

rainer132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 03 Mai 2011 20:28
Asukoht: Rakvere Lääne-Virumaa
Autod: 2103 1975

#106

Postitus Postitas rainer132 » 13 Juul 2011 20:34

Kle sul pole ju masin 03!
Iluliistude asetuse järgi ütleksin et sul on 06 kuna 03 liistud keeravad suunatulede juurest ära ees!

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#107

Postitus Postitas -lada- » 13 Juul 2011 21:46

Tegu on puhta 03-ga, lihtsalt kunagi on pandud autole 06 tiivad, polnud ilmselt 03 omasi saada.
Nüüd aga ei ütle enam nii lihtsalt mis autoga tegu, kuna tagapõll on ka 06 oma.

rainer132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 03 Mai 2011 20:28
Asukoht: Rakvere Lääne-Virumaa
Autod: 2103 1975

#108

Postitus Postitas rainer132 » 13 Juul 2011 21:53

noo siis küll kui vahetatud.
Aga originaalist liistud keeravad ülesse poole!

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#109

Postitus Postitas -lada- » 13 Juul 2011 21:54

Tean, tean, lihtsalt kui 06 suunad on ei istu need liistud kuidagi sinna.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#110

Postitus Postitas -lada- » 13 Juul 2011 22:37

Eile sain tagumise põlle külge, kõik istub väga hästi, isegi luuk läheb kinni ja kõik vahed võrdsed.
Homme keeran viimast korda külili ja vahetan juhipoolse poolraami ka välja.

Pilt


Pilt

Turvapuur tuleb selline, väljalõigatud sõbra rallikast, tehtud 50mm tõmmatud torust.

Pilt

kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 245
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

#111

Postitus Postitas kristjan666 » 13 Juul 2011 22:52

Päris korralik ettevõtmine! Jälgin huviga,edu!:)

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#112

Postitus Postitas -lada- » 13 Juul 2011 22:56

Äitah, edu läheb ikka vaja;)

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#113

Postitus Postitas -lada- » 21 Juul 2011 23:58

Vahepeal pole eriti midagi teha saanud, kuna mõned päevad 38 palavik olnud ja eriti õue ei kipu.
Ei tea kuidas sellise palavusega haigeks saab jääda, aga näed järsku hakkas paha ja järgmise päeva hommikul näitas kraadiklaas 38-at.
Täna juba vähe parem ja lappisin natuke põhja, poolraam sai ka lõpuks kuuri nurgast oma kohale.

Pilt

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#114

Postitus Postitas -lada- » 25 Juul 2011 23:49

Täna sain stokkerist tellitud 0,7-mesed puurid kätte- karpa tuunimiseks muidugi:D.
Võtsin 06 karpa, puurisin kiirenduspumba tila 70-seks ja samuti ka 2k ülemineku düüsi. Ime oli see, et ei suutnudki puuri pooleks teha, arvestade, et need pisikesed puurid on ju väga nõrgad ja ma puurisin aku trelliga. Puurpingi jaoks oli puur liiga väike:P.

Segukoonused läksid mõlemad 4,5, düüsid õhk 170/190, bens 135/162.
Ennem oli 03 karpa ja kui selle uue peale panin, oli juba tagumikuga aru saada kuidas masin kohe tahab minna.
Stopperiga tegin ka mõõtmisi ja 06 karpaga oli kõvasti parem.

Vahepeal olen kere ka natuke teinud. Homme panen tagumise poolraami ka paika.

-kriipsH-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009 20:15
Asukoht: Tartu
Autod: 2101
Kontakt:

#115

Postitus Postitas -kriipsH- » 26 Juul 2011 00:22

Samad sõnad, jälgin huviga
:)

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#116

Postitus Postitas -lada- » 27 Juul 2011 22:55

Poolraami pealne põhi lapitud,

Pilt

Ja siis poolraam külge.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

#117

Postitus Postitas erxx » 28 Juul 2011 09:23

Võta reaktiivvarda kinnitused ka põhja küljest lahti. Mul oli paras üllatus nende all.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#118

Postitus Postitas olaaf » 28 Juul 2011 09:35

Kas poleks olnud lihtsam sõbra rallikal korra katust maha võtta??
Selleks, et seda torurägastikku turvaliseks turvapuuriks kokku lappida on vaja päris palju nikerdada.
Pealegi jääb ju nüüd kõikidest vahedest puudu täpselt relaka ketta paksus+veidike veel metalli :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#119

Postitus Postitas tuhajuhe » 28 Juul 2011 09:58

Kunagi olid veel kaks korda tõmmatud torust puurid tehtud :D
56506878

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#120

Postitus Postitas olaaf » 28 Juul 2011 10:44

 
tuhajuhe kirjutas:Kunagi olid veel kaks korda tõmmatud torust puurid tehtud :D


et naabrimees tõmbas töölt ja sina naabrimehelt :D

jaa olid ajad...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist