Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nii, eboniit vahel, natuke viilisn ühte augu äärt suuremaks. Pidin ka pikemad poldid kolle külge panema, vanad ei ulatanud, lõikasin uued välja ja keermeliimiga kinni.'
Tegin siis ühe kiirema sõidu, jätsin mootori seisma ja natukese aja proovisin tööle panna, kohe ei läinud, aga teise korraga läks.
Kokkuvõttes oli asjast kasu küll:spin
Täna olin üsna laisk, lanseka punktisin kinni ja tagapõlle panin ka paika.
Parempoolne tiib oli kuidugi vasakule poole nihkesse läinud, nii et tagapõlle stange augud ei ühildunud kere omadega, aga selle probleemi lahendasid puuklots ja haamer.
Tegu on puhta 03-ga, lihtsalt kunagi on pandud autole 06 tiivad, polnud ilmselt 03 omasi saada.
Nüüd aga ei ütle enam nii lihtsalt mis autoga tegu, kuna tagapõll on ka 06 oma.
Eile sain tagumise põlle külge, kõik istub väga hästi, isegi luuk läheb kinni ja kõik vahed võrdsed.
Homme keeran viimast korda külili ja vahetan juhipoolse poolraami ka välja.
Turvapuur tuleb selline, väljalõigatud sõbra rallikast, tehtud 50mm tõmmatud torust.
Vahepeal pole eriti midagi teha saanud, kuna mõned päevad 38 palavik olnud ja eriti õue ei kipu.
Ei tea kuidas sellise palavusega haigeks saab jääda, aga näed järsku hakkas paha ja järgmise päeva hommikul näitas kraadiklaas 38-at.
Täna juba vähe parem ja lappisin natuke põhja, poolraam sai ka lõpuks kuuri nurgast oma kohale.
Täna sain stokkerist tellitud 0,7-mesed puurid kätte- karpa tuunimiseks muidugi:D.
Võtsin 06 karpa, puurisin kiirenduspumba tila 70-seks ja samuti ka 2k ülemineku düüsi. Ime oli see, et ei suutnudki puuri pooleks teha, arvestade, et need pisikesed puurid on ju väga nõrgad ja ma puurisin aku trelliga. Puurpingi jaoks oli puur liiga väike:P.
Segukoonused läksid mõlemad 4,5, düüsid õhk 170/190, bens 135/162.
Ennem oli 03 karpa ja kui selle uue peale panin, oli juba tagumikuga aru saada kuidas masin kohe tahab minna.
Stopperiga tegin ka mõõtmisi ja 06 karpaga oli kõvasti parem.
Vahepeal olen kere ka natuke teinud. Homme panen tagumise poolraami ka paika.
Kas poleks olnud lihtsam sõbra rallikal korra katust maha võtta??
Selleks, et seda torurägastikku turvaliseks turvapuuriks kokku lappida on vaja päris palju nikerdada.
Pealegi jääb ju nüüd kõikidest vahedest puudu täpselt relaka ketta paksus+veidike veel metalli
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."