2103 vfts replica,-lada-,1975
2103 vfts replica,-lada-,1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Terevist klubilised!
Pole siia ammu midagi kirjutanud, ega pole midagi eriti kirjutada ka, kuna paar kuud tagasi murdsin jalaluu ja auto juures pole phm midagi teha saanud.
Nipet-näpet natuke olen nokitsenud aga ei midagi erilist. Juhi istumis asend sai paika pandud ja rool ka enam-vähem õigele positsioonile, natuke veel vaja korrigeerida. Varsti peaks juba omal jalal liikuma saama, siis läheb suuremaks ehitamiseks, suveks peab ju auto liikuma saama.
Lõpuks jõudsid minu valdusesse sellised asjad
Pole siia ammu midagi kirjutanud, ega pole midagi eriti kirjutada ka, kuna paar kuud tagasi murdsin jalaluu ja auto juures pole phm midagi teha saanud.
Nipet-näpet natuke olen nokitsenud aga ei midagi erilist. Juhi istumis asend sai paika pandud ja rool ka enam-vähem õigele positsioonile, natuke veel vaja korrigeerida. Varsti peaks juba omal jalal liikuma saama, siis läheb suuremaks ehitamiseks, suveks peab ju auto liikuma saama.
Lõpuks jõudsid minu valdusesse sellised asjad
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Nii täna lasin auto värviga üle kuna oli ilus ilm, kõik väga tore, värv jäi väga hea ei läinud jooksma vms, aga krdi putukad rsk, terve auto putukaid täis, esimese tiiva pealt lugesin 20 tükki, jube lihtsalt. Oleks pidanud hommikul vara või õhtu poole värvima ikka, ma värvisin keset päeva.
Ehk oskab keegi aidata kuidas ma need maha sealt saan? Äkki mingi poleerpastaga vms asjaga
Ehk oskab keegi aidata kuidas ma need maha sealt saan? Äkki mingi poleerpastaga vms asjaga
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Niinii, pole ammu midagi kirjutanud. Midagi erilist pole ka toiminud kuna seoses kooliga on suhteliselt vähe aega maale sõita ja auto kallal nokitseda, aga siiski olen vahepeal tasa ja targu midagi teinud. Mootor peal, käigukast küljes, elekter ja valmis tehtud enam-vähem nipetnäpet teha veel ja tuled, viled külge pandud. Talveks loodan ikka asja ilusti sõitma saada .
Mõned pildid ka lühikese jutu jätkuks.
Salongis kõvasti veel juhtmetega majandamist
Mõned pildid ka lühikese jutu jätkuks.
Salongis kõvasti veel juhtmetega majandamist
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Mis Weberid need sul on? 45 või on väiksemad? Meie kasutasime Faceti impulsspumpa ja toitis kenasti ära. Rõhuregulaator oli ka vahel, et kindel olla. 3.5bari on ikka rets karpadele, see rohkem sissepritse pärusmaa
Praegu on ESTfield 40 Dellortotega ja sama pump toidab ära.
FACET Solid State Competition pump ja see 42€-ne rõhuregulaator.
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
Praegu on ESTfield 40 Dellortotega ja sama pump toidab ära.
FACET Solid State Competition pump ja see 42€-ne rõhuregulaator.
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ei sobi, sul on vaja madalsurve pumpa kuni ~0,3 bar - aga pumba tootlikus peab olema piisav..
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
sealt: "FACET Solid State Competition" pump ja "Kütuse surveregulaator"
reguleerimisvahemik 0,10-0,48 bar
edu!
Kui raha niipalju pole siis kasuta originaal pumpa, kui juhtub olema liiga kõrge surve saab membraani all oleva vedru pikkusega survet muuta. Kellaga tasuks kütusesurve kindlasti üle vaadata..
http://www.racingexpert.eu/index.php?op ... Itemid=183
sealt: "FACET Solid State Competition" pump ja "Kütuse surveregulaator"
reguleerimisvahemik 0,10-0,48 bar
edu!
Kui raha niipalju pole siis kasuta originaal pumpa, kui juhtub olema liiga kõrge surve saab membraani all oleva vedru pikkusega survet muuta. Kellaga tasuks kütusesurve kindlasti üle vaadata..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."