6. leht 12-st

Postitatud: 01 Apr 2011 23:14
Postitas zizzalik
Tervist.
Oled nende karpadega häält ka kuulnud juba, või ei ole nii kaugel veel ?

Postitatud: 02 Apr 2011 20:56
Postitas twist
Karpade häält pole veel kuulnud, kuid kui see aeg kätte jõuab, võib kindlasti ka videot oodata.

Istmete kinnitused tegin kahele ristitalale(torule). Seal, kus kinnituspoldid läbivad talasid, keevitasin puksid sisse.
Pilt
Pilt
Pilt

Tegin pedaalid ja porimati. Alumiinumist. "Porimatt" jääb põrandast veidi kõrgemale. Alumiiniumi ja põranda vahele jätan ilmselt mingid kummipuksid.
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 2-4-2011 twist]

Postitatud: 02 Apr 2011 21:53
Postitas undu
Algselt postitas: iisak
Mõni mees pole kalendrisse vaadanud :D.
aaa õigus küll jah :lol :lol :lol

Postitatud: 13 Mai 2011 00:31
Postitas twist
Pilt

Postitatud: 13 Mai 2011 01:54
Postitas iisak
.

Postitatud: 13 Mai 2011 11:03
Postitas MuKi14
päris uhke värk. :P

Postitatud: 20 Mai 2011 08:48
Postitas twist
Mulle meeldiks, kui suve jooksul esimesi hääli kuuleks, aga mingit kuupäeva enam välja hõisata ei julge. Jõuootused suured ei ole, 80kW oleks juba päris hea, üle selle veel parem.

Õnneks mahub kõik ära:
Pilt
Isteasend ka paigas, rooli saab üles-alla reguleerida.
Pilt

Postitatud: 30 Mai 2011 15:14
Postitas 2fast
palju need karpad muudavad seda mootori jõunäitajaid umbes?

Postitatud: 30 Mai 2011 16:58
Postitas twist
Ma näen ette koos muude muudatustega saavutada vähemalt 40-45% võimsuse kasvu võrreldes originaaliga. Standardmootoril pakuks 20-25% jõulisa. Tuleb arvestada, et jõu kõver läheb järsemaks ja tippvõimsus saadakse varasemast kõrgematel pööretel. Seda siis klassiku mootori puhul.

Postitatud: 03 Juun 2011 09:06
Postitas twist
Ei taha kohe kuidagi valmis saada. Viimane piisk karikasse oli avastus, et uus torukolle ei istu kohe üldse minu kaane portidega. Ei jäänudki muud üle, kui vanad flantsid maha lõigata ja kuna mul oli juba varem valmis lõigatud ideaalselt istuv flants, siis torud selle külge istutada.
Pilt
Pilt

Nüüd on vaja vaid inimest, kes torud TIG-iga flantsile keevitaks.
Samas, kas kellelgi oleks laenata kolvile klapisüvendite lõikamiseks vajalikku freesi?

Karterikaitse ka nüüd all, kiiremaks eemaldamiseks tegin uued kinnitused, sarnaselt Vihuri joonistele.
Pilt
Pilt

Postitatud: 03 Juun 2011 12:33
Postitas kõrv
see karterikaitse ulatub sul käigukasti alla ka ?

Postitatud: 03 Juun 2011 16:13
Postitas lada772
selliste kinnitustega tagant siis ta peaks ulatuma käigukasini kuna endal sama lahendus .

Postitatud: 03 Juun 2011 22:15
Postitas twist
Ulatub poole käigukastini. Madalama osa katab kõik ära.

Postitatud: 04 Juun 2011 09:49
Postitas Ervn
Kogu seda teemat on väga hea lugeda, kuidas teha tasa ja targu, töö tundub vägagi korralik. Edu ja jaksu Sulle!

Postitatud: 26 Juul 2011 08:43
Postitas twist
Vaikselt edeneb. Vahepeal on aega olnud teha uued turvavöökinnitused ja esiustele polstrid peale. Juhiuks vajas pisut rohkem tähelepanu, sest varem tehtud lõikumine oli ta üpris pehmeks jätnud.
Pilt
Nüüd:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26 Juul 2011 12:51
Postitas -kriipsH-
Korralik tuunimine käib ikka

Postitatud: 26 Juul 2011 15:09
Postitas iisak
Palju selline augustamine näiteks uksel reaalselt kaaluvõitu annab? Üpris ulme tundub et viitsitakse mõnikord isegi ukselinke läbi puurida...

Postitatud: 26 Juul 2011 15:50
Postitas twist
 
iisak kirjutas:Palju selline augustamine näiteks uksel reaalselt kaaluvõitu annab? Üpris ulme tundub et viitsitakse mõnikord isegi ukselinke läbi puurida...
Augustamisest tuli kühvli peale rauapuru 300g jagu, ühesõnaga suurt s****gi. Kulutab freese ja aega rohkem, kui asi väärt, sellepärast ei hakanud teist ust augustamagi. Kui eesmärk pole rinkal viimaste tuhandike tagaajamine(sealgi miinimumkaalud) või mingi ideaalse kaalujaotuse saavutamine, pole sel lihtsalt mõtet.
Suurim võit tuleb klaasimehhanismide, suurte käetugede ja diagonaalraamide eemaldamisest. Nelja ukse peale ikka kümneid kilosid.

Postitatud: 02 Aug 2011 00:29
Postitas twist
Tulekindlam vahesein alumiiniumist:
Pilt

Vaade kõigile näidikutele rooli tagant:
Pilt


Rooli varju jääb kütusenäidik. Eks näis, kas seegi oma otstarvet täitma hakkab.
Uus kässar on vaja teha ja installida, lülitititele kohad leida ning siis peaks olema salong "fabritseeritud" ja võib kõik jälle laiali võtta. Pagasnik vaja ära pesta ja värvida. Leidsin sealt ka ühe roostekolde, mis vaja lappida. Salong vaja puhastada ja värvida. Ja mootori kallal pole juba mitu kuud midagi suuremat teinud. See varsti muutub.

Postitatud: 02 Aug 2011 22:05
Postitas twist
Eile avastatud roosteauk sai lapitud. Rohkem pehmeid kohti ei tohiks sel kerel olla, nüüd on juba kõik üle käidud.

Pisut oli veel aega ja tegin uued pukseerimisaasad.
Pilt
Pilt