2101, twist, 1971

2101, twist, 1971

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#101

Postitus Postitas zizzalik » 01 Apr 2011 23:14

Tervist.
Oled nende karpadega häält ka kuulnud juba, või ei ole nii kaugel veel ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#102

Postitus Postitas twist » 02 Apr 2011 20:56

Karpade häält pole veel kuulnud, kuid kui see aeg kätte jõuab, võib kindlasti ka videot oodata.

Istmete kinnitused tegin kahele ristitalale(torule). Seal, kus kinnituspoldid läbivad talasid, keevitasin puksid sisse.
Pilt
Pilt
Pilt

Tegin pedaalid ja porimati. Alumiinumist. "Porimatt" jääb põrandast veidi kõrgemale. Alumiiniumi ja põranda vahele jätan ilmselt mingid kummipuksid.
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 2-4-2011 twist]

Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

#103

Postitus Postitas undu » 02 Apr 2011 21:53

Algselt postitas: iisak
Mõni mees pole kalendrisse vaadanud :D.


aaa õigus küll jah :lol :lol :lol

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#104

Postitus Postitas twist » 13 Mai 2011 00:31

Pilt

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#105

Postitus Postitas iisak » 13 Mai 2011 01:54

.
Viimati muutis iisak, 28 Sept 2017 18:45, muudetud 2 korda kokku.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#106

Postitus Postitas MuKi14 » 13 Mai 2011 11:03

päris uhke värk. :P

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#107

Postitus Postitas twist » 20 Mai 2011 08:48

Mulle meeldiks, kui suve jooksul esimesi hääli kuuleks, aga mingit kuupäeva enam välja hõisata ei julge. Jõuootused suured ei ole, 80kW oleks juba päris hea, üle selle veel parem.

Õnneks mahub kõik ära:
Pilt
Isteasend ka paigas, rooli saab üles-alla reguleerida.
Pilt

2fast
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 12 Okt 2008 15:32
Asukoht: saaremaa
Autod: niisama

#108

Postitus Postitas 2fast » 30 Mai 2011 15:14

palju need karpad muudavad seda mootori jõunäitajaid umbes?

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#109

Postitus Postitas twist » 30 Mai 2011 16:58

Ma näen ette koos muude muudatustega saavutada vähemalt 40-45% võimsuse kasvu võrreldes originaaliga. Standardmootoril pakuks 20-25% jõulisa. Tuleb arvestada, et jõu kõver läheb järsemaks ja tippvõimsus saadakse varasemast kõrgematel pööretel. Seda siis klassiku mootori puhul.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#110

Postitus Postitas twist » 03 Juun 2011 09:06

Ei taha kohe kuidagi valmis saada. Viimane piisk karikasse oli avastus, et uus torukolle ei istu kohe üldse minu kaane portidega. Ei jäänudki muud üle, kui vanad flantsid maha lõigata ja kuna mul oli juba varem valmis lõigatud ideaalselt istuv flants, siis torud selle külge istutada.
Pilt
Pilt

Nüüd on vaja vaid inimest, kes torud TIG-iga flantsile keevitaks.
Samas, kas kellelgi oleks laenata kolvile klapisüvendite lõikamiseks vajalikku freesi?

Karterikaitse ka nüüd all, kiiremaks eemaldamiseks tegin uued kinnitused, sarnaselt Vihuri joonistele.
Pilt
Pilt

kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

#111

Postitus Postitas kõrv » 03 Juun 2011 12:33

see karterikaitse ulatub sul käigukasti alla ka ?
Muskel kasvab rooli taga !

lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

#112

Postitus Postitas lada772 » 03 Juun 2011 16:13

selliste kinnitustega tagant siis ta peaks ulatuma käigukasini kuna endal sama lahendus .

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#113

Postitus Postitas twist » 03 Juun 2011 22:15

Ulatub poole käigukastini. Madalama osa katab kõik ära.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#114

Postitus Postitas Ervn » 04 Juun 2011 09:49

Kogu seda teemat on väga hea lugeda, kuidas teha tasa ja targu, töö tundub vägagi korralik. Edu ja jaksu Sulle!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#115

Postitus Postitas twist » 26 Juul 2011 08:43

Vaikselt edeneb. Vahepeal on aega olnud teha uued turvavöökinnitused ja esiustele polstrid peale. Juhiuks vajas pisut rohkem tähelepanu, sest varem tehtud lõikumine oli ta üpris pehmeks jätnud.
Pilt
Nüüd:
Pilt
Pilt
Pilt

-kriipsH-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009 20:15
Asukoht: Tartu
Autod: 2101
Kontakt:

#116

Postitus Postitas -kriipsH- » 26 Juul 2011 12:51

Korralik tuunimine käib ikka
:)

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#117

Postitus Postitas iisak » 26 Juul 2011 15:09

Palju selline augustamine näiteks uksel reaalselt kaaluvõitu annab? Üpris ulme tundub et viitsitakse mõnikord isegi ukselinke läbi puurida...
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#118

Postitus Postitas twist » 26 Juul 2011 15:50

 
iisak kirjutas:Palju selline augustamine näiteks uksel reaalselt kaaluvõitu annab? Üpris ulme tundub et viitsitakse mõnikord isegi ukselinke läbi puurida...


Augustamisest tuli kühvli peale rauapuru 300g jagu, ühesõnaga suurt s****gi. Kulutab freese ja aega rohkem, kui asi väärt, sellepärast ei hakanud teist ust augustamagi. Kui eesmärk pole rinkal viimaste tuhandike tagaajamine(sealgi miinimumkaalud) või mingi ideaalse kaalujaotuse saavutamine, pole sel lihtsalt mõtet.
Suurim võit tuleb klaasimehhanismide, suurte käetugede ja diagonaalraamide eemaldamisest. Nelja ukse peale ikka kümneid kilosid.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#119

Postitus Postitas twist » 02 Aug 2011 00:29

Tulekindlam vahesein alumiiniumist:
Pilt

Vaade kõigile näidikutele rooli tagant:
Pilt


Rooli varju jääb kütusenäidik. Eks näis, kas seegi oma otstarvet täitma hakkab.
Uus kässar on vaja teha ja installida, lülitititele kohad leida ning siis peaks olema salong "fabritseeritud" ja võib kõik jälle laiali võtta. Pagasnik vaja ära pesta ja värvida. Leidsin sealt ka ühe roostekolde, mis vaja lappida. Salong vaja puhastada ja värvida. Ja mootori kallal pole juba mitu kuud midagi suuremat teinud. See varsti muutub.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#120

Postitus Postitas twist » 02 Aug 2011 22:05

Eile avastatud roosteauk sai lapitud. Rohkem pehmeid kohti ei tohiks sel kerel olla, nüüd on juba kõik üle käidud.

Pisut oli veel aega ja tegin uued pukseerimisaasad.
Pilt
Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi, Majestic-12 [Bot] ja 14 külalist