2101, twist, 1971

2101, twist, 1971

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: vaz05
Uurisin teemat aga ei leindnud kust rooli ostsid?:puzzled
Ei tea isegi, kustkohast seda oleks võimalik osta. Pärit on see Legends-sarja auto pealt.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: vaz05
Uurisin teemat aga ei leindnud kust rooli ostsid?:puzzled
https://www.osta.ee/16344445
m'kay
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Nüüd, kui on aega olnud nokitseda, sai taas väike samm edasi tehtud. Väntvõll ja kolvid said oma õigele kohale, kaant vaja veel natuke viilida, siis peaaegu valmis.
Esisilla panin suuremalt jaolt kokku, vaid pidurisilindrid jäid külge panemata. Need vaja esmalt üle kontrollida, Vene asjade puhul võib juhtuda, et uuedki on vigased.
Pilt

Seejärel asusin tagasilla kallale. Sillatala ja pikad reaktiivid on uued, teised asjad taastatud/tugevdatud ja üle värvitud. Puksid ja tihendid on kõik uued.
Pilt
Enne silla paigaldamist oli vaja ülemisi amordikinnitusi muuta, sest seal oli keere natuke vigane ja puks ise auklikuks korrodeerunud. Treisin uued tugevamad ning säristasin kinni.
Originaalis on ta nii:
Pilt

Nüüd:
Pilt
Pilt

Mõistlik oli ka lühematele varrastele lisakõrv teha.
Pilt

Istmeteks tuleb paar Sparco Sprinte.
Pilt

[Muudetud: 16-1-2011 twist]
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Kas tugevndasid ka stabika varda kinnitust (kereküljes olev kinnitus)?
Äkki paara paremat pilti sellest kinnitusest.
Endal vaja ka see üle teha.

[Muudetud: 16-1-2011 sansa]
Žiguliga juba igav ei hakka.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Känd on kere küljes juba ammusest ajast tugevdatud.
Pilt

Ja silla küljes niiviisi:
Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ilus töö.

Pidurite kohapealt lisaks seda, et need augud ei oma mingit tähtsust. Kui üldse siis hakkab sealt august pragunema. Sooned töötavad ilgelt hästi, aga mitte originaal klotsiga, sest originaal mätsib sooned kinni ja klots ise läheb väga kiirelt klaasiks. Saksa Auto AMK müüb mu arust Brembo DS seeria klotse. Tasub kasvõi DS2500 seeria omad osta. Samas rinkal saavad pidurid rohkem vatti ka kui pinnasel. Igatahes soovitaks korraliku klotsi poole ka vaadata.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

mis 4tk org subborti juurde maksvad ja kaua kestavad?DS2500 tänavale.Tead küll millele.;)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

DS3000 on juba täis reissing mida Ferodo tänaval ei soovita kasutada. DS2500 on natsa vähem reissing aga mu arust külmalt sama ohtlik. Hind võis jääda mingi 150?-200? kanti.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: uzzac
Ilus töö.

Pidurite kohapealt lisaks seda, et need augud ei oma mingit tähtsust. Kui üldse siis hakkab sealt august pragunema. Sooned töötavad ilgelt hästi, aga mitte originaal klotsiga, sest originaal mätsib sooned kinni ja klots ise läheb väga kiirelt klaasiks. Saksa Auto AMK müüb mu arust Brembo DS seeria klotse. Tasub kasvõi DS2500 seeria omad osta. Samas rinkal saavad pidurid rohkem vatti ka kui pinnasel. Igatahes soovitaks korraliku klotsi poole ka vaadata.
Jah tõesti, ega need augud mitteventileeritava ketta puhul peale ägedusfaktori suurt midagi juurde ei anna. Nende abil oli veidi lihtsam sümmeetrilisi sooni teha. Augud ise ka pisikesed, 6 ja 4 mm vist jäid.
Ei tea, mis klotse täpselt mõtled originaalide all, kuid enne olid seal mingid kõvema seguga klotsid, mis sooni kinni ei mätsinud. Samas tootsid parajas koguses piduritolmu. Pidurdasid ka hästi, esimestel kordadel isegi pisut ehmatas.
Selge on see, et piduritele peab nüüd rohkem tähelepanu pöörama.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Väga huvitav projekt. Hea lugeda/vaadata mis tehtud on.

Edu temaga!
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

On veel ds performance seeria ka.
Vana nimega ds2000 ning sellest omakorda lahjem seeria Premier.
Premier on oma olemuselt tavaklots Performance aga sobib sportlikuma sõidustiiliga paremini.
Enda audil all premierid, autobahnil tekkis olukord, kus oli vaja 200 pealt imekähku 0 i pidurdada ning sellega sai ta ka edukalt hakkama.
Sulama ei hakkand, pedaal pehmeks ei läind
Kõik oleneb, kus ja kuidas Sa seda autot kasutama hakkad, vastavalt sellele ning rahakoti paksusele saad ka klotsid valida.
Hind neil siis mida seeria ülespoole seda kallimad.
Kui huvi anna märku võin pakkumise teha.
m
madgreyrat
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf 3 GTi
Kontakt:

Postitus Postitas madgreyrat »

Kõige lahjem ferodo DS seeria klots DS775 töötab täitsa edukalt tänavaliikluses. Enda kolkswageni all kasutanud juba natuke üle 2aasta. Igatahes kõvasti paremad kui ferodo target seeria klotsid ;).
Aga auto enda puhul on kõvasti vaeva nähtud, kena kohe vaadata kui kõik on värske. Kahju oleks garaazist teist väljagi ajada :)
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Täna-eile on muutunud niipalju, et tagasilla sain kokku ja käigu piiramiseks sai trossidega kinni tõmmatud.
Pilt
Pilt

Esipidurid lammutasin jälle aatomiteks, nagu arvata, oli vaja isegi mõnda uut silindrit lihvida ja poleerida.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Täitsa asjalik ja kena :o pill,EDU ;)
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Sellised vidinad siis. Tootjaks Keihin.
Pilt
Pilt
El. bensupump ja plokile pime.
Pilt
Käsipiduri silinder.
Pilt

Jäänud veel kollektor valmistada.
Pilt

Toormaterjal on selline:
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Räägi el. pumbast. Mis auto oma? Mitu bar'i?
Peale massilüliti ja süütenupu miski veel pumba välja lülitab? Mõtlen seda, et kui külili/katusele keerad, siis pump uhab edasi ju.. Kui endal pilt ette jääb, siis okei, aga kui mitte?

Aga muidu väga eeskujulik projekt!
Jätka samas vaimus!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Pump on Kawaski Ninja ZX9 pealt. Madalsurve pump karpamootorile, maksimum 2,4bar. Kui ujukinõelad sulguvad, pump enam ei löö. Karpad on Honda Fireblade CBR900RR pealt.

Lülitite paneel tuleb nüüd ka uus. Pump, jahutusventilaator ja süüde eraldi lülitite all. Kui mass välja keerata, on kõik surnud. Olen mõelnud ka välise dubleeriva masslüliti peale.
Pilt



[Muudetud: 14-2-2011 twist]
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Kust sellise lülitite paneeli said, kuluks vist endalegi ära ja kas hind on see mis pildil, kirjuta ps-i kui viitsid.

Ilus projekt muidu ja edu !!!:D
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Hüdrokässari konstruktsioon. 5mm lehtterasest. Kangi käepide on roostevaba toru.
Pilt
Pilt
Aega läks, aga asja sai. Sisselaskekolle sai. Väljast näeb veidi robustne välja, aga seest on kõik toredasti sujuvaks freesitud.
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 4-3-2011 twist]
o
Olle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
Asukoht: Tartumaa
Autod: škoda Octavia

Postitus Postitas Olle »

Mille järgi kollektori pikkuse valisid, või panid "tunde järgi"?
Vasta