2101, twist, 1971

2101, twist, 1971

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kuna õõtsade ette nihutamisega läheb pööramine natuke raskemaks, oleks hea kui ülejäänud roolisüsteem liiguks kergelt. Seega lammutasin paar roolikarpi aatomiteks ja ladusin ühele uue sisu sisse.
Pilt
Samamoodi koostasin uutest osadest veepumba.
Pilt
Istme kronsad mõtlesin välja sellised:
Pilt

Oleks vist viisakas piltide kvaliteedi pärast vabandada.
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

Korralik auto ja korralik projekt.
Jõudu ehitamisel.
Ei lugenud kuskilt välja, või siis ei pannud tähele, et mis väljalaskega ette võtad ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Tänud.
Selle tunneli tegin torukollektori mahutamiseks.
Kasutaja avatar
Marek504
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 31 Aug 2006 21:53
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

Asjalik ehitus tundub olema. Kuidas on lahendatud käigukasti tala kinnitus, seal kuhu tegid tunneli. Ehk oleks pilti võimalik
Tilkuritel mitte tülitada...
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kasti talale tegin sellise kronsa:
Pilt

Kui kast paigas on, saan õige asukoha paika panna ja kinni keevitada.
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

minu arust üks kõige parem projekt ladaklubis, teed ikka võimalikult käepärastest vahenditest ja ei aja hinda hulluks. Paljudel on siit teemast õppida. Edu
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Krt asi läheb päris kurjaks ära :P See talv vist enam ovaalil sul järel ei püsi :D
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: siim789
Krt asi läheb päris kurjaks ära :P See talv vist enam ovaalil sul järel ei püsi :D
Jah, plaanid on suured, aga kui auto saab liiga hea, pean uuesti sõitma õppima.

[Muudetud: 25-10-2010 twist]
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Kuidas roolisammast kõrvale liigutasid? Selleks on vist kindlasti kardaaniga roolisammast vaja? Kui ainult ülevalt kinnitusi liigutasid, siis rool natuke viltu ei istu?
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: iisak
Kuidas roolisammast kõrvale liigutasid? Selleks on vist kindlasti kardaaniga roolisammast vaja? Kui ainult ülevalt kinnitusi liigutasid, siis rool natuke viltu ei istu?
Vaja kardaaniga roolisammast ja teist roolikarpi.
Rooli liigutasin kogu täiega ja keevitasin uued kinnitused, muidu pole võimalik.
r
ragnar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Okt 2010 21:53
Asukoht: pärnu
Autod: 2107 EXPORT

:)

Postitus Postitas ragnar »

Vaatan ja uurin sinu teemat, sest olen võtnud ette sama asja, ning võtan õppust... Endal hetkel kogu masin laiali ja kui õnnestub siis see nädalavahetus tahaks alustada keevitustöödega - teha veermik tugevaks. Selleks ajaks peaks ta liivapritsiga ülekäidud olema. Nagu ma aru sain siis keevitasid õõtsad lihtsalt üle? Kas vedrupesadega ka midagi ette võtsid? Kas tagumiste stabikate tugevamaks tegemine tasub ennast ära? Küsimusi mul jätkub, kui ehk aega leiad siis paari sõnaga valgustad mind...
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: ragnar
Vaatan ja uurin sinu teemat, sest olen võtnud ette sama asja, ning võtan õppust... Endal hetkel kogu masin laiali ja kui õnnestub siis see nädalavahetus tahaks alustada keevitustöödega - teha veermik tugevaks. Selleks ajaks peaks ta liivapritsiga ülekäidud olema. Nagu ma aru sain siis keevitasid õõtsad lihtsalt üle? Kas vedrupesadega ka midagi ette võtsid? Kas tagumiste stabikate tugevamaks tegemine tasub ennast ära? Küsimusi mul jätkub, kui ehk aega leiad siis paari sõnaga valgustad mind...
Keevitasin ja tugevdasin sealt, kust õõts kõige tõenäolisemalt järele annaks. Kindluse mõttes panin ka vedrupesasse paar täppi.
Ladal ei ole taga stabikaid. On lühikesed ja pikad reaktiivvardad ning panhardi varras.
Ma tugevdasin lühikeseid vardaid, kipuvad nad muidu pragunema. Pikkade varrastega pole midagi teinud. Kõveraks pole nad ka läinud. Selleks on vaja vist bemmi mootorit.
r
ragnar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 20 Okt 2010 21:53
Asukoht: pärnu
Autod: 2107 EXPORT

tänud

Postitus Postitas ragnar »

Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?

[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]

[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Algselt postitas: ragnar
Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?

[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]

[Muudetud: 3-11-2010 ragnar]
Algselt postitas: logman
Loen ja sotti ei saa.
Mida see tugevndamine tähendab? Mingi uudissõna?
[Muudetud: 3-11-2010 iisak]
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: ragnar
Selge siis. Kui need reaktiivvardad võivad olla juba aastaid 15 ja rohkem vanad siis oleks mõtekas need ära vahetada sest raud ju ka sureb või midagi taolist? Ja need reaktiivvarda kinnitused tugevndasid ka ära nii raamiküljest kui ka silla küljest? Ning kuidas keevisdiffer asfaldil vastu peab? Ja küsimuste rada jätkub... räägi natuke vedrudest ja amortidest ka midagi. Oled sa nendega ka midagi ette võtnud?
Ei ole kere sealt tugevdanud. Lihtsalt uus ja korralik plekk on.
Ilmselt hakkab kemppi differ asfaldi peal pooltelgi murdma, ise pole veel proovinud. Ees on Volga vedrud ja taga originaalid. Amordid on praegu veel õlikad.
Kui tahad midagi teada, siis kasuta otsingut, tegelikult on kõigest vähemalt kord juba räägitud. Siia võiks siiski jääda minu autot puudutavad postitused, mitte kirjavigade kallal nokkimine ja a“la postid sisuga "OK".
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kuna tuleb korviste, siis mugavaks sisenemiseks-väljumiseks paigaldan eemaldatava rooli.
Kõigepealt oli vaja vana roolivõll teha uue jaoks sobivaks.
Pilt
Treisin vana võlli niipalju peenemaks, et ta uuele(torule) sisse läheks. Võib juhtuda, et roolivõll muutub originaaliga võrreldes pikemaks, seega igaks juhuks vahetasin roolipoolse laagri kuullaagri vastu. Enne oli seal löökide jms pehmendamiseks nõellaager kummipuksi sees. Natuke treimispraktikat jällegi.
Pilt
Nii ta peaks tulema. Pikkus ei ole veel paigas.
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

High Performance Brake Disks by Metabo®
Pilt
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Mõõdistasid soonte ja aukude kohad ära või läks "tundejärgi"? Mis klotsid käiku lähevad?
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Treipingis märkisin ringjooned ära, siis ringi ümbermõõdu valemi järgi märkisin nihikuga avade kohad ja puurpingis puurisin läbi. Soonte tegemiseks tegin jämedamast plekist rakise ja siis rellakaga mööda seda soonisin. Nii oli lihtsam.
Klotsid lähevad praegu tavalised uued. Eks näis.
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Uurisin teemat aga ei leindnud kust rooli ostsid?:puzzled
Vasta