2101, twist, 1971
2101, twist, 1971
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vahepeal palju vett merre voolanud ja ega Ladagi pole tühja seisnud. Käsipidurile keevitasin uue konstrui, et oleks veel tugevam ja saaks sinna VW silindri istutada.
Pagasnikuluugi lõikasin niipalju kergemaks, kui veel võimalik oli, säilitades originaalhinged. Vedrud läksid vanarauda.
Väljalaske kollektor sai lõpuks keevitatud ja ootab oma aega.
Mõni aeg tagasi mõtlesin pisut motti tõsta ja kere üle värvida. Samas, kuna auto ikkagi 1971 väljalase siis ei saa puududa ka ümar peegel.
Karterituulutusest lenduva õliauru püüdmiseks on nüüd oil catch (beer)can:
Suurema õli peaks kinni püüdma.
Nüüd vaja mõelda, mis näitajatega nukk tellida ja milline väljalase teha.
Pagasnikuluugi lõikasin niipalju kergemaks, kui veel võimalik oli, säilitades originaalhinged. Vedrud läksid vanarauda.
Väljalaske kollektor sai lõpuks keevitatud ja ootab oma aega.
Mõni aeg tagasi mõtlesin pisut motti tõsta ja kere üle värvida. Samas, kuna auto ikkagi 1971 väljalase siis ei saa puududa ka ümar peegel.
Karterituulutusest lenduva õliauru püüdmiseks on nüüd oil catch (beer)can:
Suurema õli peaks kinni püüdma.
Nüüd vaja mõelda, mis näitajatega nukk tellida ja milline väljalase teha.
Väga kena.Mulle alati see projekt pilte vaadates ja lugedes sobinud.Kuigi tegu rally,krossi autoga,on värvitöö ja muu lahendus tehtud väga viisakalt ja vaeva nähtud.Aknalaud geniaalne.5+ tore ,et ka selliste autodega vaeva nähakse.Tahakse juba "ägeduse" pärast oma tänavaautosse sellist puuri.UHKE.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Tänud heade sõnade eest!
Seda puuri ma küll ei soovitaks kuhugi panna. Kuigi oma tugevust on see mitmel korral tõestanud, ei vasta ta ühelegi kehtivale nõudele
Vw(tegelikult Audi) silinder on küll plastiktutsiga, aga ka sellele on lahendus. Vana oli lihtsalt liiga suur, mida ka väiksed arvutused tõestasid.
El. süsteem tuleb seekord nullist uus ja harkkaitsmete peale.
Teha ikka pisut on, kui praegu arvan, et pooleteise kuuga peaks valmis saama, siis reaalsuses võib selle aja rahulikult kahega korrutada.
Seda puuri ma küll ei soovitaks kuhugi panna. Kuigi oma tugevust on see mitmel korral tõestanud, ei vasta ta ühelegi kehtivale nõudele
Vw(tegelikult Audi) silinder on küll plastiktutsiga, aga ka sellele on lahendus. Vana oli lihtsalt liiga suur, mida ka väiksed arvutused tõestasid.
El. süsteem tuleb seekord nullist uus ja harkkaitsmete peale.
Teha ikka pisut on, kui praegu arvan, et pooleteise kuuga peaks valmis saama, siis reaalsuses võib selle aja rahulikult kahega korrutada.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Mnjah, aga mida sa sellel tänavaautol turvapuuriga ikka teed, nagunii sõidustiil sellisel näituseautol rahulikum ja samas kui peaksid õnnetusse sattuma on päästjatel sind puuriga autost palju raskem välja lõigata (ükskõik kas elusa või surnuna) ja puur võib hoopiski sind rohkem vigastada.
... Muidugi teoorias ainult
... Muidugi teoorias ainult
Ükskord mõnda aega tagasi oli see pidulik hetk, kui sai lõplikult mootor oma kohale asetatud.
Kuna nukvõlli hetkel saadaval pole, läks peale standardnukk ja tavaline karpa. Vähemalt esimese käivituse ajaks.
Kui käigukast ja starter küljes, sai hakata väljalaset koku panema.
Toormaterjal olemas:
Kokku ühendatud:
Ja esimene proov auto all:
Pärast seda sai korra alt ära võetud ja kogu väljalase kuumakindla värviga üle lasta, et vältida kohest rooste teket. Väljalase on suuremalt jaolt mustast metallist, kui välja arvata üle tagasilla viiv põlv, mis kogemata saadeti roostevaba.
Kuna tegemist on ikkagi 71.a autoga ja ma ajan taga võimalikult täpset originaalilähedust, siis eemaldasin pidurivõimendi, mida sel autol niikunii tehasest olema ei peaks
Selle tõttu oli vaja vahetada ka piduritorud. Tagumine kontuur tuli valmistada täies ulatuses uus. Nüüd läheb see salongist, läbi käsipiduri ja otse kolmikusse. Parempoolne esimene oli mul võimendita variandi oma olemas, seega siin sai tehase juppi kasutada. Vasakpoolset jälle ei olnud ja võimendiga variandi oma ka sinna painutama ei hakanud, seega pidin selle ise valmistama. Kasutatud toru on spetsiaalne piduritoru, mitte san-tehnika poest ostetu. Kuigi mina neil kahel vahet ei tee, näevad ühesugused välja ja on täpselt ühtemoodi töödeldavad.
Kuna nukvõlli hetkel saadaval pole, läks peale standardnukk ja tavaline karpa. Vähemalt esimese käivituse ajaks.
Kui käigukast ja starter küljes, sai hakata väljalaset koku panema.
Toormaterjal olemas:
Kokku ühendatud:
Ja esimene proov auto all:
Pärast seda sai korra alt ära võetud ja kogu väljalase kuumakindla värviga üle lasta, et vältida kohest rooste teket. Väljalase on suuremalt jaolt mustast metallist, kui välja arvata üle tagasilla viiv põlv, mis kogemata saadeti roostevaba.
Kuna tegemist on ikkagi 71.a autoga ja ma ajan taga võimalikult täpset originaalilähedust, siis eemaldasin pidurivõimendi, mida sel autol niikunii tehasest olema ei peaks
Selle tõttu oli vaja vahetada ka piduritorud. Tagumine kontuur tuli valmistada täies ulatuses uus. Nüüd läheb see salongist, läbi käsipiduri ja otse kolmikusse. Parempoolne esimene oli mul võimendita variandi oma olemas, seega siin sai tehase juppi kasutada. Vasakpoolset jälle ei olnud ja võimendiga variandi oma ka sinna painutama ei hakanud, seega pidin selle ise valmistama. Kasutatud toru on spetsiaalne piduritoru, mitte san-tehnika poest ostetu. Kuigi mina neil kahel vahet ei tee, näevad ühesugused välja ja on täpselt ühtemoodi töödeldavad.
Tänane plaan nägi ette jahutussüsteemi kokkupanekut.
Esimese asjana oli vaja soojendusradiaator paika panna. Mõtlesin ka kraani asendamist kuulkraaniga, kuid kuna sissetulevale torule see niisama lihtsalt vahele ei mahu, jäin ikka originaali juurde. Vähemalt on juurdepääs nii hea, et vajaduse(lekkimise) korral saab seda lihtsalt vahetada. Sissetuleva õhu siibri likvideerisin ja kraan on ka liigutatav vaid käsitsi. Talvel on see nagunii ainult lahti ja suvel kinni.
Radika paigaldamiseks olid juba varem ettevalmistused tehtud. Kui selle ja tuulekoja paika sain, selgus et veepumba rihmaratta ja radiaatori vahele jääb vaid 3mm õhuvahe. Tegin tuulekoja kronsale väikese sisselõike ja nüüd palju parem.
Kuna alumiiniumradiaatori ülevoolutoru on palju väiksema läbimõõduga, kui vasest isendil, oli vaja paisupaaki minevale voolikule vahele üleminek treida.
Lõdvikute paigaldamisega suuri muresid polnud. Vaid radikasse suubuvale lõdvikule oli vaja roostevabast vahetükk vahele teha. Originaal ei ulatanud.
Esimese asjana oli vaja soojendusradiaator paika panna. Mõtlesin ka kraani asendamist kuulkraaniga, kuid kuna sissetulevale torule see niisama lihtsalt vahele ei mahu, jäin ikka originaali juurde. Vähemalt on juurdepääs nii hea, et vajaduse(lekkimise) korral saab seda lihtsalt vahetada. Sissetuleva õhu siibri likvideerisin ja kraan on ka liigutatav vaid käsitsi. Talvel on see nagunii ainult lahti ja suvel kinni.
Radika paigaldamiseks olid juba varem ettevalmistused tehtud. Kui selle ja tuulekoja paika sain, selgus et veepumba rihmaratta ja radiaatori vahele jääb vaid 3mm õhuvahe. Tegin tuulekoja kronsale väikese sisselõike ja nüüd palju parem.
Kuna alumiiniumradiaatori ülevoolutoru on palju väiksema läbimõõduga, kui vasest isendil, oli vaja paisupaaki minevale voolikule vahele üleminek treida.
Lõdvikute paigaldamisega suuri muresid polnud. Vaid radikasse suubuvale lõdvikule oli vaja roostevabast vahetükk vahele teha. Originaal ei ulatanud.
Näha jah, et musta numbri kandidaattwist kirjutas:
Kuna tegemist on ikkagi 71.a autoga ja ma ajan taga võimalikult täpset originaalilähedust, siis eemaldasin pidurivõimendi, mida sel autol niikunii tehasest olema ei peaks
Väga tubli töö tehtud ja väga mõnus piltidega kena teema ka:) Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kusjuures, mustast numbrist rääkides, peaksid mul selle auto numbrid ja nõuka-aegne pass täitsa olemas olema. Seega igati ehe värk
Olen mõelnud. Iga 0,1-barise rõhu kasvamise sammuga suureneb jah.vedeliku keemistemp. 1,5-2,5 kraadi. Mootor töötaks efektiivsemalt, kulutaks pisut vähem kütet, pisut vähem võimsust läheks kaotsi jne. Praegu läheb moootor kokku rahuliku sissesõidu jaoks, eks hiljem vaatab. Pealegi, siis oleks parem lõdvikuklambrid ka T-bolt- ide vastu vahetada.hautz kirjutas:Teisele paisupaagile pole mõelnud? Ma mõtlen sellisele, mis survet ka sees hoiab. Surve all vedeliku keema minemise temperatuur on suurem ju.
Ma ütleks, et need on piisavad, et oma meelerahu säiliks, kui peaks rõhu all oleva süsteemi ehitamiseks minema.masuurik kirjutas: Need rõhuklambrid selgelt liialt vinged ju.Tavaline klamber hoiab maa ja ilm.Kui tavaliselt vähe,pane sinise pesaga tugevamad.Need sinu pakutud maksavad rohke ka ju.
Too much is never enough.
Sedasi siis:
http://www.youtube.com/watch?v=_MkptMcC6AQ&
Mootor käib. Nukkvõlli panin silma järgi paika. Tuleviku mõttes keerasin tunde järgi paar kraadi varasemaks ka. Jagaja võtsin karbist, keerasin peale ja silma järgi säde neljandale silindrile keeratud. Karpa võtsin lihtsalt vana ja panin peale. Vedasin süütepoolilt, bensupumbalt, ventilaatorilt ja starterilt juhtmed ning käis esimesest sädemest. Muidugi säde peaks vinge olema - uued NGK V-Line kahe elektroodiga küünlad ja kontaktivaba süüde Boschi kommutaatori ja pooliga. Eluvedelik on Lukoili 98, ilmselt jääb see püsivaks valikuks. Õlirõhku tühikäigul külmalt 4bar, soojalt 3bari
Ainus asi, mis kahtlane, et jahutussüsteemi läks ainult 7,5 liitrit vedelikku. Samas radikad ja voolikud olid täis. Kas pärast termostaadi avanemist ilmub kuskilt 2l lisaruumi juurde?
Nüüd oleks vaja "õiget" nukkvõlli ja saaks need neli karpat ka peale panna. Kolle ka vaja ikkagi mähkida. Ja kogu el. süsteem paigaldada.
Mobiil oli kogemata kehva kvaliteedi režiimis. Video pealkirjaks "teaser" ja asi lahendatud.
http://www.youtube.com/watch?v=_MkptMcC6AQ&
Mootor käib. Nukkvõlli panin silma järgi paika. Tuleviku mõttes keerasin tunde järgi paar kraadi varasemaks ka. Jagaja võtsin karbist, keerasin peale ja silma järgi säde neljandale silindrile keeratud. Karpa võtsin lihtsalt vana ja panin peale. Vedasin süütepoolilt, bensupumbalt, ventilaatorilt ja starterilt juhtmed ning käis esimesest sädemest. Muidugi säde peaks vinge olema - uued NGK V-Line kahe elektroodiga küünlad ja kontaktivaba süüde Boschi kommutaatori ja pooliga. Eluvedelik on Lukoili 98, ilmselt jääb see püsivaks valikuks. Õlirõhku tühikäigul külmalt 4bar, soojalt 3bari
Ainus asi, mis kahtlane, et jahutussüsteemi läks ainult 7,5 liitrit vedelikku. Samas radikad ja voolikud olid täis. Kas pärast termostaadi avanemist ilmub kuskilt 2l lisaruumi juurde?
Nüüd oleks vaja "õiget" nukkvõlli ja saaks need neli karpat ka peale panna. Kolle ka vaja ikkagi mähkida. Ja kogu el. süsteem paigaldada.
Mobiil oli kogemata kehva kvaliteedi režiimis. Video pealkirjaks "teaser" ja asi lahendatud.
-
llada772
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
- Asukoht: Valga MK Sangaste
- Autod: lada 2101
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... jNlkXq2l5Q
siin videos kh ladal mootoratta karpad peal teeb pärisnormaalset häält aga huvitav palju sellises seades kütusekulu on võrreldes weberitega ??
siin videos kh ladal mootoratta karpad peal teeb pärisnormaalset häält aga huvitav palju sellises seades kütusekulu on võrreldes weberitega ??
Ühendkuningriigi härrade jutu järgi reeglina vähem, aga võimsuspotentsiaal on ka tsipa väiksem, seega kõik on tasakaalus.lada772 kirjutas:http://www.youtube.com/watch?feature=en ... jNlkXq2l5Q
siin videos kh ladal mootoratta karpad peal teeb pärisnormaalset häält aga huvitav palju sellises seades kütusekulu on võrreldes weberitega ??