2. leht 4-st

Postitatud: 12 Nov 2009 15:12
Postitas Olari
Algselt postitas: france2
golf 2 omad panin ma ise aga kui need otse külge panna siis ikka kole suured ja võivad probleemid tekkida. Endal lõikasin õhemaks 2.5cm ära keeramise kohapealt. vaata minu teemat sealt näed kuidas väljanägema hakkab!


Kas neil golf2 omadel on vahe ka sees, nu et esimestel ja tagumistel. Sa panid endale ..... mis need maksid üldse.

Postitatud: 12 Nov 2009 22:42
Postitas france2
panin esimesed ja maksin kokku 200.- ostsin kasutatud esimesed tiivad. uute ring 700.-

Postitatud: 13 Nov 2009 11:27
Postitas Olari
nii sai siis täna käidud magasiinis.
Tellitud sai:
Rooliotsad nii sisemised kui välimised
sarniirid
mootoripadjad(köik)
ja tervele esiotsale kuuluvad kummipuksid. (need mis vajavad vahetamist vahetan välja, need mis norm jätan varuks)
mootoriöli kohta siis nii, et mul kodus terve 4l kanku shelli 15w40 mineraali?!?!?!?
selle augukese kiireks ja ajutiseks lappimiseks sain klaaskiudpahtlit.

Tekkis ka uus probleem. Lagunes ära tagaluugi "lukk". Luuk enam kinnisesse asendisse ei jää. Ei tea kas vöib need nende kinnitustega kinni panna mida tavaliselt kapoti peal kasutatakse ( probleeme sellest ei tule??) poest polnud neil pakkuda ka uut lukku.
Kui jupid homseks kohal siis kibinkabin külge asetama.
Juhipoolse istme raami pean ka kinni keevitama , kuna ühest kohast raam keevitusest lahti.
hetkel vist köik??
Mis selle klaasiliimiga täpselt siis oli mootoripatjade panemiseks?

Karterikaitset pole veel saanud:puzzled
veel küsiks siis sellist asja, et kas salongis vöib pöhja paljaks jätta??

[Muudetud: 13-11-2009 Olari]

Postitatud: 13 Nov 2009 12:09
Postitas olaaf
ei või põhi paljas olla,
klaasiliimiga täidad avad padjas, et jäik oleks - minul kuivasid padjad pärast 4 päeva - vahepeal soojendasin ettevaatlikult praeahjus 60 kraadini, et protsessi kiirendada...

klaasiliim siis ikka see millega moodsatel autodel esi ja tagaklaasid ette liimitakse. mõnest klaasitöökojast mine uuri - tavaliselt ei lähe kogu purk ära ja ülejääk visatakse minema...

Postitatud: 13 Nov 2009 14:19
Postitas Mikk
Jep nii ta on, et ülejääk prügikasti rändama... ise osta on seda klaasiliimi üpris kallis... väga tõhus vahend on. Põhja ei tohi küll paljas olla, aga nõutud ei ole originaal polsterdus/vaip. Nii et õigete materjalide valikuga saad ikkagi kaalus kokkuhoida. Jõudu tööle.

Postitatud: 14 Nov 2009 16:50
Postitas m6mm
Algselt postitas: Olari

Tekkis ka uus probleem. Lagunes ära tagaluugi "lukk". Luuk enam kinnisesse asendisse ei jää. Ei tea kas vöib need nende kinnitustega kinni panna mida tavaliselt kapoti peal kasutatakse ( probleeme sellest ei tule??) poest polnud neil pakkuda ka uut lukku.
Ei oskagi öelda, kas nendest klambritest tuleb probleeme. Ise kasutan kapoti klambreid kapotil. Samas on mul kaasas õige kapoti lukk, kui kellegile ei meeldi, saan kohe ringi vahetada. Kapotil ja pagasnikul kasutatakse üldjuhul erinevaid klambreid, pagassil on vedru klambrid. Võin Tallinna pooditest vaadata pagasniku lukku

Juhin tähelepanu viimasele 10-le kohale, mis on vabad rallil. 120 autot lastakse starti, peaksid tana ennast ära regama!

Postitatud: 15 Nov 2009 10:09
Postitas Olari
Sai siis eila ära registreeritud ja täna arvutist näen juba oma nimegi:D. Eila sai siis jupid poest toodud ja masinaga tööd alustatud. Kuna oli ka muid kohustusi riigi ja rahva ees siis jõudsin auto alla alles peale lõunat. Ära vahetasime mõlemad tagumised laagrid, eest võtsime stabika maha, et teha natukene iluravi. Kuna pind siht krobeline ja ehk oleks puksidele liiga teinud kui neid peale lükata. Esimene mootoripadi oli ikka supper s...s seisus. Enne kui seda liimi ple ei hakka kiskuma neid patju. Samuti said siis sellist pahtlituuningut tehtud, et ajutiselt keres auke pleks naha. Istme võtsime ka maha ( juhi poolse), katki siis seal põhi, raamid ka keevitus kohtadest lahti( need mis seal istme sees on). Ei tea kas sinna põhja alla mingist plekki ise võiks panna?? Teine mure siis on jah selle kuradi tagaluugi lukuga. Pole vast kuskilt ametlikust kohast ka uurida, et kas tohib kuidagi muidu kinni panna. Saarest uks mosse mees rääkis, et tal pole lukkugi taga ja pole miskit öeldud?!? Mine ja võta kinni

möned pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

äkki kinnitused nii panna, kui otse ei saa?
Pilt



[Muudetud: 15-11-2009 Olari]

Postitatud: 15 Nov 2009 10:32
Postitas france2
mul pakkuda neid kummist klambreid millega enamus mossedel luuk kinni 50.- ja sinu kätte saaksid 27 kui tuleme saarde jõuad ilusti külge panna!

Postitatud: 15 Nov 2009 11:17
Postitas Ervn
Mul peaks üks luugi lukk olema, võin ta sümboolse hinna eest teile loovutada.

Postitatud: 15 Nov 2009 12:57
Postitas olaaf
ma ei tea kuidas sul aga minu esimene padi oli nii tehasest kui ka praegu küljes olev ühes tükis - su tundub olema pool esimesest padjast ainult.

kas lõikad vana padja lahti ja keevitad üheks kokku siis?

Postitatud: 15 Nov 2009 13:17
Postitas Olari
Algselt postitas: olaaf
ma ei tea kuidas sul aga minu esimene padi oli nii tehasest kui ka praegu küljes olev ühes tükis - su tundub olema pool esimesest padjast ainult.

kas lõikad vana padja lahti ja keevitad üheks kokku siis?


eeem selgita lollile uuesti??:sein

Postitatud: 15 Nov 2009 13:35
Postitas olaaf
tee pilt oma mootori esimesest padjast ja sellest mida sa arvad sinna asemele sobivat.

meie 08 rallika teema - tõstsin selle avalikuks, ehk leiad midagi huvitavat
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10831

[Muudetud: 15-11-2009 olaaf]

Postitatud: 15 Nov 2009 14:17
Postitas onual
me oleme mootoripatjadel kasutanud klaasiliimi asemel transportööri linti.Teeb palju jäigemaks,aga padja aukudesse neid ribasid toppida on jube n___ss.

Postitatud: 15 Nov 2009 14:42
Postitas Olari
Algselt postitas: olaaf
tee pilt oma mootori esimesest padjast ja sellest mida sa arvad sinna asemele sobivat.

meie 08 rallika teema - tõstsin selle avalikuks, ehk leiad midagi huvitavat
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10831

[Muudetud: 15-11-2009 olaaf]

kas sa mötled seda, et mul pole seda metallist konstruktsiooni küljes mootoripadjal?

me räägime sellest mis siin ka näha on??
Pilt

[Muudetud: 11-15-2009 Priidic]

Postitatud: 15 Nov 2009 15:07
Postitas Olari
Algselt postitas: lada

Aadressi lõpus ei tohi olla seda /1


tänud

[Muudetud: 15-11-2009 Olari]

Postitatud: 15 Nov 2009 15:38
Postitas doris
jup see all paremas ääres olev detail...

Postitatud: 15 Nov 2009 17:43
Postitas Mikk
Kuidas sul võimalused keevitamiseks on? Sest istme pead saama nii jäigaks kui võimalik, aga kõik plekid ja tükid, mis vahetad peavad olema sarnased originaal detailidega, et võid panna küll ise pleki aga see peab olema keevitatud korrekselt. Ise oleks ühe isetegevuse pärast, mis tegelikult istme kinnituse põhjakülge tunduvalt jäigemaks muutis, peaaegu Vao rahvasprindist ilma jäänud. Kui korrektne keevitus(korralikud õmblused ja punktid) ja detail sarnane originaaliga ei vingu keegi. Tubli et ära regasid ja jõudu tööle. Ja kui arvad, et vaim enne rallit hakkab otsa saama anna teada... tulen varem saarde ja aitan kõrval kõvatamisega vähemalt tuju ülal hoida.
Päikest;)

Postitatud: 15 Nov 2009 18:47
Postitas Olari
Algselt postitas: Mikk
Kuidas sul võimalused keevitamiseks on? Sest istme pead saama nii jäigaks kui võimalik, aga kõik plekid ja tükid, mis vahetad peavad olema sarnased originaal detailidega, et võid panna küll ise pleki aga see peab olema keevitatud korrekselt. Ise oleks ühe isetegevuse pärast, mis tegelikult istme kinnituse põhjakülge tunduvalt jäigemaks muutis, peaaegu Vao rahvasprindist ilma jäänud. Kui korrektne keevitus(korralikud õmblused ja punktid) ja detail sarnane originaaliga ei vingu keegi. Tubli et ära regasid ja jõudu tööle. Ja kui arvad, et vaim enne rallit hakkab otsa saama anna teada... tulen varem saarde ja aitan kõrval kõvatamisega vähemalt tuju ülal hoida.
Päikest;)


keevituse vöimalus täiesti olemas. On ka päris spets keevitaja olemas, kes laevu kokku keevitab. mul ja tooli see pöhi, selliste aukudega, see on katki ja siis see raam mis sinna alumise plaadile läheb on nurgast lahti. Ma mötlesin ka et täpid peale jne. mutrid ja muud keeran kinni ja loodan et saan jäigaks

Postitatud: 15 Nov 2009 19:05
Postitas Mikk
olku ja doris nägid päris kurja vaeva, et oma istmed normaalseks saada... mul läks ses suhtes lihtsamalt. sain korraliku loksudeta istme ja vahetasin siinipaku kere küljest ära, pluss siis keevitasin seda pakku teatud kohtadest jäigemaks. Igasugused lisaplekid on kohati tehnilises nurisemist põhjustanud. Kuidas aga 08 istet korralikuks saada, selle kohta puuduvad kogemused. Need aga olaafil olemas:D

Postitatud: 15 Nov 2009 19:06
Postitas Olari
Algselt postitas: Mikk
olku ja doris nägid päris kurja vaeva, et oma istmed normaalseks saada... mul läks ses suhtes lihtsamalt. sain korraliku loksudeta istme ja vahetasin siinipaku kere küljest ära, pluss siis keevitasin seda pakku teatud kohtadest jäigemaks. Igasugused lisaplekid on kohati tehnilises nurisemist põhjustanud. Kuidas aga 08 istet korralikuks saada, selle kohta puuduvad kogemused. Need aga olaafil olemas:D
ei tea, mis moodi nad seda pöhja näevad kui tool poltidega pöranda küljes on.Krt kui mingi tooli pärast jääb söitmata siis ma ei tea. Niigi siin loeme kopikaid vaikselt juba. Kuidas need turvavööd käima peaksid. Mul lähevad kenasti lukku. Ainult löpuni tagasi ei jaksa enam tömmata

Millal keegi üldse saarde tuleb ja kauaks jääb?

[Muudetud: 15-11-2009 Olari]