2108, Olari, 1991 "rahvarallikaks"

2108, Olari, 1991 "rahvarallikaks"

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#21

Postitus Postitas Olari » 12 Nov 2009 15:12

Algselt postitas: france2
golf 2 omad panin ma ise aga kui need otse külge panna siis ikka kole suured ja võivad probleemid tekkida. Endal lõikasin õhemaks 2.5cm ära keeramise kohapealt. vaata minu teemat sealt näed kuidas väljanägema hakkab!




Kas neil golf2 omadel on vahe ka sees, nu et esimestel ja tagumistel. Sa panid endale ..... mis need maksid üldse.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#22

Postitus Postitas france2 » 12 Nov 2009 22:42

panin esimesed ja maksin kokku 200.- ostsin kasutatud esimesed tiivad. uute ring 700.-

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#23

Postitus Postitas Olari » 13 Nov 2009 11:27

nii sai siis täna käidud magasiinis.
Tellitud sai:
Rooliotsad nii sisemised kui välimised
sarniirid
mootoripadjad(köik)
ja tervele esiotsale kuuluvad kummipuksid. (need mis vajavad vahetamist vahetan välja, need mis norm jätan varuks)
mootoriöli kohta siis nii, et mul kodus terve 4l kanku shelli 15w40 mineraali?!?!?!?
selle augukese kiireks ja ajutiseks lappimiseks sain klaaskiudpahtlit.

Tekkis ka uus probleem. Lagunes ära tagaluugi "lukk". Luuk enam kinnisesse asendisse ei jää. Ei tea kas vöib need nende kinnitustega kinni panna mida tavaliselt kapoti peal kasutatakse ( probleeme sellest ei tule??) poest polnud neil pakkuda ka uut lukku.
Kui jupid homseks kohal siis kibinkabin külge asetama.
Juhipoolse istme raami pean ka kinni keevitama , kuna ühest kohast raam keevitusest lahti.
hetkel vist köik??
Mis selle klaasiliimiga täpselt siis oli mootoripatjade panemiseks?

Karterikaitset pole veel saanud:puzzled
veel küsiks siis sellist asja, et kas salongis vöib pöhja paljaks jätta??

[Muudetud: 13-11-2009 Olari]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#24

Postitus Postitas olaaf » 13 Nov 2009 12:09

ei või põhi paljas olla,
klaasiliimiga täidad avad padjas, et jäik oleks - minul kuivasid padjad pärast 4 päeva - vahepeal soojendasin ettevaatlikult praeahjus 60 kraadini, et protsessi kiirendada...

klaasiliim siis ikka see millega moodsatel autodel esi ja tagaklaasid ette liimitakse. mõnest klaasitöökojast mine uuri - tavaliselt ei lähe kogu purk ära ja ülejääk visatakse minema...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#25

Postitus Postitas Mikk » 13 Nov 2009 14:19

Jep nii ta on, et ülejääk prügikasti rändama... ise osta on seda klaasiliimi üpris kallis... väga tõhus vahend on. Põhja ei tohi küll paljas olla, aga nõutud ei ole originaal polsterdus/vaip. Nii et õigete materjalide valikuga saad ikkagi kaalus kokkuhoida. Jõudu tööle.

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#26

Postitus Postitas m6mm » 14 Nov 2009 16:50

Algselt postitas: Olari

Tekkis ka uus probleem. Lagunes ära tagaluugi "lukk". Luuk enam kinnisesse asendisse ei jää. Ei tea kas vöib need nende kinnitustega kinni panna mida tavaliselt kapoti peal kasutatakse ( probleeme sellest ei tule??) poest polnud neil pakkuda ka uut lukku.

Ei oskagi öelda, kas nendest klambritest tuleb probleeme. Ise kasutan kapoti klambreid kapotil. Samas on mul kaasas õige kapoti lukk, kui kellegile ei meeldi, saan kohe ringi vahetada. Kapotil ja pagasnikul kasutatakse üldjuhul erinevaid klambreid, pagassil on vedru klambrid. Võin Tallinna pooditest vaadata pagasniku lukku

Juhin tähelepanu viimasele 10-le kohale, mis on vabad rallil. 120 autot lastakse starti, peaksid tana ennast ära regama!

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#27

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 10:09

Sai siis eila ära registreeritud ja täna arvutist näen juba oma nimegi:D. Eila sai siis jupid poest toodud ja masinaga tööd alustatud. Kuna oli ka muid kohustusi riigi ja rahva ees siis jõudsin auto alla alles peale lõunat. Ära vahetasime mõlemad tagumised laagrid, eest võtsime stabika maha, et teha natukene iluravi. Kuna pind siht krobeline ja ehk oleks puksidele liiga teinud kui neid peale lükata. Esimene mootoripadi oli ikka supper s...s seisus. Enne kui seda liimi ple ei hakka kiskuma neid patju. Samuti said siis sellist pahtlituuningut tehtud, et ajutiselt keres auke pleks naha. Istme võtsime ka maha ( juhi poolse), katki siis seal põhi, raamid ka keevitus kohtadest lahti( need mis seal istme sees on). Ei tea kas sinna põhja alla mingist plekki ise võiks panna?? Teine mure siis on jah selle kuradi tagaluugi lukuga. Pole vast kuskilt ametlikust kohast ka uurida, et kas tohib kuidagi muidu kinni panna. Saarest uks mosse mees rääkis, et tal pole lukkugi taga ja pole miskit öeldud?!? Mine ja võta kinni

möned pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

äkki kinnitused nii panna, kui otse ei saa?
Pilt



[Muudetud: 15-11-2009 Olari]

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#28

Postitus Postitas france2 » 15 Nov 2009 10:32

mul pakkuda neid kummist klambreid millega enamus mossedel luuk kinni 50.- ja sinu kätte saaksid 27 kui tuleme saarde jõuad ilusti külge panna!

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#29

Postitus Postitas Ervn » 15 Nov 2009 11:17

Mul peaks üks luugi lukk olema, võin ta sümboolse hinna eest teile loovutada.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#30

Postitus Postitas olaaf » 15 Nov 2009 12:57

ma ei tea kuidas sul aga minu esimene padi oli nii tehasest kui ka praegu küljes olev ühes tükis - su tundub olema pool esimesest padjast ainult.

kas lõikad vana padja lahti ja keevitad üheks kokku siis?
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#31

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 13:17

Algselt postitas: olaaf
ma ei tea kuidas sul aga minu esimene padi oli nii tehasest kui ka praegu küljes olev ühes tükis - su tundub olema pool esimesest padjast ainult.

kas lõikad vana padja lahti ja keevitad üheks kokku siis?




eeem selgita lollile uuesti??:sein

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#32

Postitus Postitas olaaf » 15 Nov 2009 13:35

tee pilt oma mootori esimesest padjast ja sellest mida sa arvad sinna asemele sobivat.

meie 08 rallika teema - tõstsin selle avalikuks, ehk leiad midagi huvitavat
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10831

[Muudetud: 15-11-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

onual
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Veebr 2009 21:54
Asukoht: Nõmme
Autod: 2X8

#33

Postitus Postitas onual » 15 Nov 2009 14:17

me oleme mootoripatjadel kasutanud klaasiliimi asemel transportööri linti.Teeb palju jäigemaks,aga padja aukudesse neid ribasid toppida on jube n___ss.

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#34

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 14:42

Algselt postitas: olaaf
tee pilt oma mootori esimesest padjast ja sellest mida sa arvad sinna asemele sobivat.

meie 08 rallika teema - tõstsin selle avalikuks, ehk leiad midagi huvitavat
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10831

[Muudetud: 15-11-2009 olaaf]



kas sa mötled seda, et mul pole seda metallist konstruktsiooni küljes mootoripadjal?

me räägime sellest mis siin ka näha on??
Pilt

[Muudetud: 11-15-2009 Priidic]

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#35

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 15:07

Algselt postitas: lada

Aadressi lõpus ei tohi olla seda /1




tänud

[Muudetud: 15-11-2009 Olari]

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#36

Postitus Postitas doris » 15 Nov 2009 15:38

jup see all paremas ääres olev detail...
Roolin nii kuis jaksan

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#37

Postitus Postitas Mikk » 15 Nov 2009 17:43

Kuidas sul võimalused keevitamiseks on? Sest istme pead saama nii jäigaks kui võimalik, aga kõik plekid ja tükid, mis vahetad peavad olema sarnased originaal detailidega, et võid panna küll ise pleki aga see peab olema keevitatud korrekselt. Ise oleks ühe isetegevuse pärast, mis tegelikult istme kinnituse põhjakülge tunduvalt jäigemaks muutis, peaaegu Vao rahvasprindist ilma jäänud. Kui korrektne keevitus(korralikud õmblused ja punktid) ja detail sarnane originaaliga ei vingu keegi. Tubli et ära regasid ja jõudu tööle. Ja kui arvad, et vaim enne rallit hakkab otsa saama anna teada... tulen varem saarde ja aitan kõrval kõvatamisega vähemalt tuju ülal hoida.
Päikest;)

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#38

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 18:47

Algselt postitas: Mikk
Kuidas sul võimalused keevitamiseks on? Sest istme pead saama nii jäigaks kui võimalik, aga kõik plekid ja tükid, mis vahetad peavad olema sarnased originaal detailidega, et võid panna küll ise pleki aga see peab olema keevitatud korrekselt. Ise oleks ühe isetegevuse pärast, mis tegelikult istme kinnituse põhjakülge tunduvalt jäigemaks muutis, peaaegu Vao rahvasprindist ilma jäänud. Kui korrektne keevitus(korralikud õmblused ja punktid) ja detail sarnane originaaliga ei vingu keegi. Tubli et ära regasid ja jõudu tööle. Ja kui arvad, et vaim enne rallit hakkab otsa saama anna teada... tulen varem saarde ja aitan kõrval kõvatamisega vähemalt tuju ülal hoida.
Päikest;)




keevituse vöimalus täiesti olemas. On ka päris spets keevitaja olemas, kes laevu kokku keevitab. mul ja tooli see pöhi, selliste aukudega, see on katki ja siis see raam mis sinna alumise plaadile läheb on nurgast lahti. Ma mötlesin ka et täpid peale jne. mutrid ja muud keeran kinni ja loodan et saan jäigaks

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#39

Postitus Postitas Mikk » 15 Nov 2009 19:05

olku ja doris nägid päris kurja vaeva, et oma istmed normaalseks saada... mul läks ses suhtes lihtsamalt. sain korraliku loksudeta istme ja vahetasin siinipaku kere küljest ära, pluss siis keevitasin seda pakku teatud kohtadest jäigemaks. Igasugused lisaplekid on kohati tehnilises nurisemist põhjustanud. Kuidas aga 08 istet korralikuks saada, selle kohta puuduvad kogemused. Need aga olaafil olemas:D

Olari
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
Asukoht: saaremaa
Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
Kontakt:

#40

Postitus Postitas Olari » 15 Nov 2009 19:06

Algselt postitas: Mikk
olku ja doris nägid päris kurja vaeva, et oma istmed normaalseks saada... mul läks ses suhtes lihtsamalt. sain korraliku loksudeta istme ja vahetasin siinipaku kere küljest ära, pluss siis keevitasin seda pakku teatud kohtadest jäigemaks. Igasugused lisaplekid on kohati tehnilises nurisemist põhjustanud. Kuidas aga 08 istet korralikuks saada, selle kohta puuduvad kogemused. Need aga olaafil olemas:D


ei tea, mis moodi nad seda pöhja näevad kui tool poltidega pöranda küljes on.Krt kui mingi tooli pärast jääb söitmata siis ma ei tea. Niigi siin loeme kopikaid vaikselt juba. Kuidas need turvavööd käima peaksid. Mul lähevad kenasti lukku. Ainult löpuni tagasi ei jaksa enam tömmata

Millal keegi üldse saarde tuleb ja kauaks jääb?

[Muudetud: 15-11-2009 Olari]


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi, Majestic-12 [Bot] ja 11 külalist