2108, Olari, 1991 "rahvarallikaks"
2108, Olari, 1991 "rahvarallikaks"
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nu mul oli istme lukustus lahti... teadu pärast see klassikul ainult ühel pool ja seetõttu iste loksus kõvasti, keerasin istme lukku, aga loks jäi ikka kehvade siinide tõttu, mistõttu kisti mul põhjavaip üles(polnud originaal) ja hakati taskulambiga uurima.... õnneks oli oma kodu küla võistlus... käisin kohaliku mehe juures, kes ise ka rallit korraladas... lasin sellel istme jäigalt kere külge keevitada( tänud talle jällegi selle eest) ja uuesti tehnilisse... seekord lasti läbi kuna keevitus oli kvaliteetne, kuid järgmiseks korraks nõuti originaal kinnituste peale tagasi tegemist ja nii ka tegin.
Kui me oma samara istmeid hakkasime vaatama siis võtsime kõik niiöelda algosadeks. Kui katted ja pehmendused eemaldasime siis iste lihtslt lagunes koost. Kõik keevitused olid lahti. Olaaf keevitas kõik kinni ja panime istmed ilusti kokku ja järgmisel sprindil raputati jälle istmeid nii suure hooga, et arvasime et keevitus annab järele. Siis ka tehnilises veel nokiti et istmed loksuvad... Neid pole võimalik saada normaalselt "töötama". Loksuma jäävad nagunii
Roolin nii kuis jaksan
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Algselt postitas: doris
Kui me oma samara istmeid hakkasime vaatama siis võtsime kõik niiöelda algosadeks. Kui katted ja pehmendused eemaldasime siis iste lihtslt lagunes koost. Kõik keevitused olid lahti. Olaaf keevitas kõik kinni ja panime istmed ilusti kokku ja järgmisel sprindil raputati jälle istmeid nii suure hooga, et arvasime et keevitus annab järele. Siis ka tehnilises veel nokiti et istmed loksuvad... Neid pole võimalik saada normaalselt "töötama". Loksuma jäävad nagunii
nu nad vöiks siis ju seda arvestada ja mitte norida. Ma saan aru kui tool käib siinidel edasi tagasi jne
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
metalljupid lõhuvad kiirelt kummi ära - ise läksingi sellepärast uusi võimalusi otsima ja katsetasin klaasiliimiga - veelparem on mõni täiskummist padi leida ja sisse pressida...Algselt postitas: france2
uus esimene mootoripadi on jah natuke ebaõnnestund ost seal on liialt kummi olaaf-il ja mul on see väiksem varjant. mul on sinna kummi vahele löödud metall jupid ja piisavalt jäik käigukasti padjad on mul samuti klaasiliimi täis!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Nii eile sai siis peale tööd auto alla jälle.
Hakkasime pukse vahetama. Kui siiani oli köik ladus ja kena siis selle tööga hakkasid igasugugused karvalised ja sulelised sönad lendama. Paarkorda sai isegi jupid nurka visatud. Reaktiivvarda poldi suutsin ka pooleks keerata.
Aga löpp hea köik hea. Nüüd veel esimese parempoolse rooliotsa vahetus ja siis kolime teisele poole.
Istme kohta siis küsin veel, et sinna ei tohi mitte miskit ise juurde keevitada ( nu mingeid tugesi näites istme pöhjale jne)
Hakkasime pukse vahetama. Kui siiani oli köik ladus ja kena siis selle tööga hakkasid igasugugused karvalised ja sulelised sönad lendama. Paarkorda sai isegi jupid nurka visatud. Reaktiivvarda poldi suutsin ka pooleks keerata.
Aga löpp hea köik hea. Nüüd veel esimese parempoolse rooliotsa vahetus ja siis kolime teisele poole.
Istme kohta siis küsin veel, et sinna ei tohi mitte miskit ise juurde keevitada ( nu mingeid tugesi näites istme pöhjale jne)
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Ega eriti neile see ei meeldi, aga minimaalselt ja korralikult tehes ei tohiks probleemie olla ja istme alla hakkavad alles siis piiluma, kui see loksub... või manel harval korral ka juhu kontrolli tehes... aga kuna sul on näha, et on ikkagi 08 istmed, siis ei usu, et eriliselt kontrollima hakkavad.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Just. Enne starti saab ja ei ole vaja hunnik pastakaid, sest vaevalt te esime ralli ajal legendi hakata nii tõsiselt ümber kirjutama.... kui siis ainult korraldaja poolsete muudatuste puhul, mis enne starti stendilt siis maha kirjutate. Rohkem on kaardilugejal vaja ikkagi külma närvi ja head tuju.
Pealegi vist oligi eelmise aasta Saarema rahvaralli üks täpmsemaid oma legendi poolest(võin ka eksida ise kohal ju käinud siis):D
Kaugel auto on?
Pealegi vist oligi eelmise aasta Saarema rahvaralli üks täpmsemaid oma legendi poolest(võin ka eksida ise kohal ju käinud siis):D
Kaugel auto on?
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Auto on siis nii kaugel, et homme millalgi saame tänu M6mm“ile uue puksi mis sisse pressimisel möranes ja LOOOOMULIKULT saares saadaval pole.Algselt postitas: Mikk
Just. Enne starti saab ja ei ole vaja hunnik pastakaid, sest vaevalt te esime ralli ajal legendi hakata nii tõsiselt ümber kirjutama.... kui siis ainult korraldaja poolsete muudatuste puhul, mis enne starti stendilt siis maha kirjutate. Rohkem on kaardilugejal vaja ikkagi külma närvi ja head tuju.
Pealegi vist oligi eelmise aasta Saarema rahvaralli üks täpmsemaid oma legendi poolest(võin ka eksida ise kohal ju käinud siis):D
Kaugel auto on?
Sellega peaks esiots olema nagu tehtud( nu meie stock masina möttes)
Juhipoolse istmega mässas mul kaardilugeja koos äia vennaga, kes keevitsamise spets. ise pole veel näinud. Juhipoolse istmekaudu vist taha enam ei saa. Eks komenteerin siis kui olen ise näinud.
Tehase karterikaitsme saan ka reedel ( parem see kui mittemidagi) Kustuti ka siis M6mmi abiga saadud ( suured tänud ikka talle)
Silla reguleerimis aeg kinni pandud teisip
Mootoripadjad valasin mingisuguse möksiga ( sikaflex) täis. Luksusjahi tehases kinnitavad nad sellega aknaid. ei tea eks näis mis teeb vöi mida ei tee.
keevitada on vaja ikkagi parempoolse amortisaatori "koda seespoolt kuna see oli ikka läbi roostetanud. tagaluugilukku pole siiski veel saanud. Kui ei saa siis loodame önnele ja paneme nende kummiklambritega kinni.
"villiselt " näppan väiksed lisatuled ette ka veel.:D
Ma ei tea, kui kellelgi on veel mingeid ideid mida nagu kindlasti kontrollide enne söitu siis andke teada.
Öli on ka siis olemas shell helix 15W40 mineraal.
Rehvide leidmisega tegeleme veel. On siin variandis panna alla golfi veljed aga ei tea, kas tasub. Mida arvate. Kui naeltega ei lubata söita siis kumb oleks parem. Kas lamellid vöi siis naelrehvid millest on naelad välja tömmatud?
Önneks sain möneks ajaks mandri ja hiiumaa vahelisele liinile tööd tegema . Pea selginemiseks vajalik. Sellise hurraaga vötab ikka amatööridel pea kumisema.
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Önneks saime ise tagaluugi luku korda. Kenasti jääb luuk kinni. Vötmega lukku ei hakka keerama igaksjuhuks:D:D
Nüüd ei tohiks küll sellega tehnilises probleeme olla.
Kas samaral on tagumised turvavööd teistsugused kui ees. Nu pikemad vöi midagi sellist. Kas tagant ette pole vöimalik panna?
[Muudetud: 21-11-2009 Olari]
Nüüd ei tohiks küll sellega tehnilises probleeme olla.
Kas samaral on tagumised turvavööd teistsugused kui ees. Nu pikemad vöi midagi sellist. Kas tagant ette pole vöimalik panna?
[Muudetud: 21-11-2009 Olari]
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Algselt postitas: france2
mis teil siis juhtus, et pidite katkestama?
Neljandas söitsime kiviaia peale ja purunes rehv ja velg ka kenasti paindunud. Vahetasime rehvi ära ja panime edasi.
Enne kuuenda AKPsse sisenemist vaatasin uuesti masina alla ja reaktiivvarda vöi siis pikivarda kuidaskellelegi otsakinnitus pooleks. Järgimseks korraks tarkust juures. Peab kuskilt sebima tugevamad jupid:D:D
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
Nii sai siin nüüd pühapäeval sadamas teisi rallitajaid koju saadetud ja täna mötlen samaara enda juurde vaikselt söidutada, et kenasti puhtaks pesta ja siis korralikumalt piiluda, mis see pauk ka teinud on. Ehk lisan avastustest ka pildimaterjali. Krt kui keegi oleks seal kohas pilti teinud meist ;) samaaraga kiviaia peal.