11. leht 12-st

Postitatud: 28 Mai 2012 23:58
Postitas MuKi14
Raamsaaled on raudselt timmis sama vänt oli samade saaledaga teises mootoris kõik käis kenasti ringi. Rõngaste lukuvahe, et seda paika saada peab kolvid jälle maha võtma ja siis seda lukuvahe suuremaks viilima või tuleks lihtsalt uued osta?

Postitatud: 01 Juun 2012 18:47
Postitas MuKi14
Pilt Auto funksib väga hästi, käivitub ka isegi normaalse kiirusega, küll aga peab sooja mootoriga kaua käiama.

Postitatud: 28 Juul 2012 17:46
Postitas MuKi14
Sai vähe harjutatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Eile sai pulmas käidud auto jätis mu 1,5 korda teepeale, kapotialune oli nii tuline, et kütus ei tahtnud kohe kuidagi läbi kuuma kütusepumba karpani jõuda. Pole sellist probleemi ennem kunagi olnud, õnneks ajas asja ära pumbale strateegiliselt paigutatud märg kalts.:lol

Pilt

Postitatud: 22 Aug 2012 14:45
Postitas MuKi14
Pilt

Pilt

Peaks apataati veidi madalamaks laskma. :P Tehnikast nii palju, et hetkel vuran ringi dr.tuha poolt näpitud 1.7 mootoriga, mida kasutan nii kaua kui oma 1.6 mootorile remondi ära teen. Selle ebakindla ja poova 1.7 mootoriga mis mul ennem peal oli ei viitsi enam jamada.

Postitatud: 01 Sept 2012 22:45
Postitas Amin0
.

Postitatud: 25 Dets 2012 18:28
Postitas MuKi14
Pilt

Auto toimib väga normaalselt. Praegu tundub küll, et õlipumbas on reduktsiooniklapi verdu väsinud kuna kap. remondi teinud mootoris ei jõua külma mootoriga õli surve isegi 4-ja juurde :puzzled .
Üldiselt talv ja Lada käivad väga hästi kokku. Paar äpardust on ka muidugi juhtunud, aga see kes ei riski sellel pole lihtsalt julgust... :lol

Pilt

Pärast esiratta ja miskisuguse veidra betoonpaneeli kohtumist sai sillaregullis käidud (rattas oli õrnalt + camberis ja auto kiskus paremale), ajasin mõleal rattal järeljooksud ja kalded paika, nüüd on mõnus sõita, auto ei otsi rada ja rool väga kerge.

Pilt

Selle kohta ütleks, et tüüpviga mis talvel välja lööb...

Pilt

Eks näis kuidas suvel motivatsiooniga on, võimalik, et värvin auto mõne ilusa värviga üle...

Kena Jõulu aega teile ja Ilusat Vana Aasta lõppu, Mikk!

Postitatud: 25 Dets 2012 19:17
Postitas Rynts
Tohoh, tegu ju autoga mis meil kooli juures tihtipeale seisab. Väga edev ja korralik näeb välja, alati imetlen. Varsti peaks kooli juures seisma ka teine sigull, saab kõrvuti parkima hakata.. (olen see valge mersuga tüüp). :D

Palju edu ja rahast huugavat rahakotti autole ja omanikule !

Postitatud: 25 Dets 2012 21:07
Postitas MuKi14
Jaanuari seisan veel seal, peale seda sinna enam asja ei ole... :P

Kui veidike rohkem gaasisiibrit avatuna hoida siis selle meeletu 4.4 V8 kütusekulu juures (ennem ujukiregulli maanteel 10-12l/100km) on tõesti rahast huugavat rahakotti vaja... Aga muidu ma tänan teid! :)

Postitatud: 19 Dets 2013 23:07
Postitas Amin0
.

Postitatud: 31 Dets 2013 22:20
Postitas Amin0
.

Postitatud: 06 Veebr 2014 19:00
Postitas MuKi14
Talv on mõnus! :)

Pilt

Pilt


Nii palju kui selle pilliga praegu sõitnud olen on kütusekulu jäänud kuhugi sinna 20l/100km kanti. Mis teha kui enamus ajast külgees sõita. :P

Postitatud: 06 Veebr 2014 19:08
Postitas botzor
Oskad sa selle auto värvikoodi öelda? Passis helebeez?

Postitatud: 06 Veebr 2014 19:34
Postitas MuKi14
Kui garaazis ära käin siis oskan ikka. Sadolini värv oli midagi 500-ga kui ma ei eksi. Passis lihtsalt beež - värv on ju värv olenemata sellest, kas ta on hele või tume... :P

Postitatud: 06 Veebr 2014 21:13
Postitas ToM
Ei pruugi, mul on 05 umbes sama karva ja passis on helebeeš ;)

Postitatud: 07 Veebr 2014 08:36
Postitas botzor
 
ToM kirjutas:Ei pruugi, mul on 05 umbes sama karva ja passis on helebeeš ;)
Mul ka sama jama, et neljal on passi löödud helebeez..:)

Postitatud: 26 Mai 2014 15:58
Postitas Amin0
Tere. Kuna Mikk siia kribada ei viitsi kriban temaeest. Vahepeal käsime üvl mille auto ka läbis.
Panen paar pilti masina hetkeseisust :)

Pilt
Siin näha ka vähe nutusem koht.
Pilt
Pilt
Ka läbisõit on jõudsalt edasi tiksunud. :)
Pilt
Ja lõpetuseks südamest ka üks pilt.
Pilt

Postitatud: 24 Nov 2014 12:43
Postitas Kytt
Läks vähe näpust?

Pilt

Postitatud: 24 Nov 2014 17:33
Postitas MuKi14
Sai jah vähe hoogu mindud, proovisin ühe tagarattaga tee äärt hammustada, nurk oli liiga suur. Suverehviga ei läinud mitte üles vaid vajus veel alla ja jäi põhja peale kiikuma. :D

Postitatud: 07 Mär 2015 21:09
Postitas Amin0
Kuna Mikul enam aega ei ole siis kirjutan ise siia veits. Algas kõik ühel nädalavahetusel kui kadus ära laadimine. Siis auto seisis peaaegu kuu aega ja siis tuli Mikk Tallinnast ja avastas et maantee on mustajää all, õlituli põles ja mootoris bmw õli. Järgimsena võttis kätte ja aretas volvo 60amprise geneka sinna külge. Tühikäigul kõik tarbijad järgi ja laadimine on koguaeg sama. Gaasi andes ei muutu miskit. Siis oli vist 24jas veebruar kui hommikul Mikk sõjaväest välja sai ja traati tõmbas et viska garaazi riided selga ja tule siia. Garaazi jõudsin siis oli Mikk juba kapoti maha kiskunud, pani korra mootori käima ja siis oli kõik selge... Mootoris saalekolks sees. Mis seal ikka kiskusime mootori maha ja otse pukki. Karteripõhi alt ära ja siis oli kohe selge mis saab. Mikk liigutas mootorit ja kepsud liikusid väntvõlli otsas vähemalt 5mm üles alla. Siis keeras selle asja sealt pealt ära :D Ma ei tea kuidas seda nimetatakse :cul Ja võttis saale välja, saale oli ikka korralikult kuuma saanud ja ringi ka veel tagatipuks ära teinud. Nüüd see auto seisab seal garaazis ilma mootoritta ja ootab millal Mikk aega leiab. Kuri plaan oli tal 1.2 sport mootor ehitada. Aga hetkel pole vist kohta leidnud kust leiaks kellegi kes 7mm lühemad kepsud pressiks või müüks.
Suveks peab korras olema kuna pulmaminek ladaga :lol
Läksin nüüd vist vähe hoogu selle kirjutamisega vb tuli liiga sogane jutt vabandust :rolleyes
Pilt

Postitatud: 08 Mär 2015 10:46
Postitas MuKi14
Sellist pulli küll ei olnud et ma põleva õlitulega sõitnud oleks, küll aga jh ei ole see täissünt õige asi ilmselt liiga vedel õli... Shortrod mootor jääb vist ära, kepsud saaks lasta teha, aga kui need kepsud koos 80mm vändaga 1.3 mootorisse panna saad jälle 1.6 mootori ja usun, et suht sama jõukõveraga.