8. leht 12-st

Postitatud: 09 Sept 2011 23:08
Postitas rauno4
Ei taha küll Muki teemat siin muude asjadega rikkuda aga need mustad stanged sobivad sinna ikka palju paremini kui tavalised alumiiniumist jurakad!;)

Postitatud: 10 Sept 2011 00:13
Postitas Risto14
No öelge, mis te ütlete, aga minu arust on esiots praeguse seisuga küll väga kena ja mingeid muudatusi ei vaja.

Postitatud: 12 Okt 2011 21:00
Postitas MuKi14
Niisiis, sai ära vahetatud karteritihend kuna vana oli puhta pudi, kui mootor peale sai pandud sai uus tihend külge... tulemuseks see et õli enam ei leki küll aga tekkis veider vibra keresse, vahetasin ühe mootori padja ära, asi paranes, aga siiski on seda vibra. Mootor tundub kuidagi jube püsti ka olema.:puzzled See võib tulla sellest, et mul pole viiesekasti käigukasti tala.

Kui enam Tapal käima ei pea võtan tolle põllelisa ka ette, teen vähe viisakamaks...

Pilt

Kuna talv tulemas ja roostes plekkidega pole kuigi stiilne veereda, sai nii tehtud.

Pilt

Postitatud: 01 Nov 2011 21:59
Postitas MuKi14
Sai 1.3 peale pandud. 1.6 mootorile hakkan vaikselt remonti tegema. Karteritihendit vahetades vaatasin kepsusaalet, oli teine üpris õnnetu siis mõtlesin, et teen remondi ära, nüüd on vabaaega ka piisavalt. Üllatav on see, et see 1.3 mootor on über vaikne, kas tõesti on mootorimüral seos tolle kubatuuriga? :puzzled

Postitatud: 01 Nov 2011 22:06
Postitas sansa
Minu 21063 on ka 1.3 mootoriga ja ka väga vaikne, isegi osad läänekad pole nii vaiksed.;) 1.6 mootriga ei tea.

Postitatud: 01 Nov 2011 22:16
Postitas MuKi14
Sõbral ka 1.3 see ka päris vaikne... Oskab keegi kommenteerida kuidas saaks venest tellida 7mm (oli vist) lühemaid kepse, et 1.3 plokki pikakäiguga väntvõll panna?

Postitatud: 01 Nov 2011 22:43
Postitas r6mpsik
:o juba suutsid ära teha, aga edu 1.3-ga;)

Postitatud: 11 Dets 2011 23:37
Postitas MuKi14
Kirjutan siia ka vahepeal.

Solexsiga võttis 1.3 mootor, 06 4-ja käigulise käigukasti ja 3,9 diffriga 12l/100km, Panin tavalise karpa peale sain sõita 15l-ga 180km millest 40 oli linnas. Üpris jube siiski... See nädal vahetan 1.6 väntvõlli ja saaled ära, visakan uued simmerid ja tihendid külge ning panen selle moto peale tagasi. Kui mootor on vahetatud proovin hakkata oma viiesel kastil mingit sorti remonti teostama... :P

Postitatud: 21 Dets 2011 01:06
Postitas MuKi14
Vahepeal juhtus nii :

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 21 Dets 2011 13:22
Postitas martvl
heh,mitu korda maja ees(tapal )näinud seda pilli !:D
ei väga vinge püss on

Postitatud: 21 Dets 2011 13:28
Postitas MuKi14
Aprill, mai ja juuni jälle seal... :)

Tänud! ;)

Postitatud: 31 Jaan 2012 18:26
Postitas MuKi14
Olen 1.6 peale vahetust läbinud juba 1000+ km. Auto liigub väga hästi, käima läheb ilusti, soojaks läheb mõnusasti.:rolleyes Kunagi tahaks leiutada vingema keskkonsooli koos käetoega, aga kes seda teab millal seda ehitada jõuab... :P Tiksumine mootoris on alles, aga minimaalne. Tavaliselt enem sõitma ei hakka ka kui tiksumine järgi jääb, ei usu, et seal midagi väga hullu on ka. Ei oska siia eriti midagi rohkem kirjutada, lisan parem pilte. :)



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 14 Veebr 2012 16:48
Postitas MuKi14
Nii vahepeal sai pool mootorit vigase düüsi ja praak küünla pärast lahti kisutud, aga need on ju ainult Ladamehe rõõmud... :P Tegin korda ka oma vigase viiekäigulise kasti, käigud lülituvad ilusti ütleks, et tuli esimise korra kohta hästi välja kui välja arvata see, et kõik käigud peale 4. vilisevad õrnalt. :rolleyes Check Engine (viimasel pildilgi näha toda) tuli otsustas peale düüsi vahetust ka ära kustuda, igati positiivne. :) Viie käiguga kohe mõnusam sõita, loodan, et kütusekulu otsustas ka alla kolida...

Postitatud: 29 Veebr 2012 19:07
Postitas MuKi14
Mis arvate?

Pilt

Postitatud: 29 Veebr 2012 19:10
Postitas sveno
päris ilus :cool:

Postitatud: 29 Veebr 2012 19:14
Postitas MuKi14
Ise mõtlen ka, et täitsa hästi sobib, saaks teise auto omal igapäeva autoks, oleks madaldus ka täitsa arvestatav idee. :P

Postitatud: 29 Veebr 2012 19:27
Postitas kriss-sten
Väga kena :o

Postitatud: 01 Mär 2012 22:31
Postitas Marek504
Eest tiba kõrgemaks või siis tagant madalamaks. Tee uus pilt küljepealt ja vaata siis kuidas karp jookseb rummu suhtes.

Postitatud: 01 Mär 2012 22:38
Postitas MuKi14
Kui madalaks lasta, kas siis tuleks ka jälgida kuidas rummud karbi suhtes asetsevad? Eest ja tagant ühe kõrgusel/kaugusel? Ise mõtlen küll, et tagaots võib ju vähe kõrgem jääda, auto peaks ikka stabiilne jääma.

Postitatud: 01 Mär 2012 23:02
Postitas kõrv
isiklikult riivab silma tiival asetsevad oranzid suunad, mitte-kerevärvi põllelisa ja see kole kleepsujälg nr. märgil. muidu päris kena :)