2106, MuKi14, 1985
2106, MuKi14, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Auto toimib väga normaalselt. Praegu tundub küll, et õlipumbas on reduktsiooniklapi verdu väsinud kuna kap. remondi teinud mootoris ei jõua külma mootoriga õli surve isegi 4-ja juurde .
Üldiselt talv ja Lada käivad väga hästi kokku. Paar äpardust on ka muidugi juhtunud, aga see kes ei riski sellel pole lihtsalt julgust...
Pärast esiratta ja miskisuguse veidra betoonpaneeli kohtumist sai sillaregullis käidud (rattas oli õrnalt + camberis ja auto kiskus paremale), ajasin mõleal rattal järeljooksud ja kalded paika, nüüd on mõnus sõita, auto ei otsi rada ja rool väga kerge.
Selle kohta ütleks, et tüüpviga mis talvel välja lööb...
Eks näis kuidas suvel motivatsiooniga on, võimalik, et värvin auto mõne ilusa värviga üle...
Kena Jõulu aega teile ja Ilusat Vana Aasta lõppu, Mikk!
- Amin0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 16 Apr 2012 11:33
- Asukoht: Järvakandi / Pärnu / Tallinn
- Autod: E39 528i M-pakett, 325i E36,
Kuna Mikul enam aega ei ole siis kirjutan ise siia veits. Algas kõik ühel nädalavahetusel kui kadus ära laadimine. Siis auto seisis peaaegu kuu aega ja siis tuli Mikk Tallinnast ja avastas et maantee on mustajää all, õlituli põles ja mootoris bmw õli. Järgimsena võttis kätte ja aretas volvo 60amprise geneka sinna külge. Tühikäigul kõik tarbijad järgi ja laadimine on koguaeg sama. Gaasi andes ei muutu miskit. Siis oli vist 24jas veebruar kui hommikul Mikk sõjaväest välja sai ja traati tõmbas et viska garaazi riided selga ja tule siia. Garaazi jõudsin siis oli Mikk juba kapoti maha kiskunud, pani korra mootori käima ja siis oli kõik selge... Mootoris saalekolks sees. Mis seal ikka kiskusime mootori maha ja otse pukki. Karteripõhi alt ära ja siis oli kohe selge mis saab. Mikk liigutas mootorit ja kepsud liikusid väntvõlli otsas vähemalt 5mm üles alla. Siis keeras selle asja sealt pealt ära Ma ei tea kuidas seda nimetatakse Ja võttis saale välja, saale oli ikka korralikult kuuma saanud ja ringi ka veel tagatipuks ära teinud. Nüüd see auto seisab seal garaazis ilma mootoritta ja ootab millal Mikk aega leiab. Kuri plaan oli tal 1.2 sport mootor ehitada. Aga hetkel pole vist kohta leidnud kust leiaks kellegi kes 7mm lühemad kepsud pressiks või müüks.
Suveks peab korras olema kuna pulmaminek ladaga
Läksin nüüd vist vähe hoogu selle kirjutamisega vb tuli liiga sogane jutt vabandust
Suveks peab korras olema kuna pulmaminek ladaga
Läksin nüüd vist vähe hoogu selle kirjutamisega vb tuli liiga sogane jutt vabandust
Tüüpiline juut
Sellist pulli küll ei olnud et ma põleva õlitulega sõitnud oleks, küll aga jh ei ole see täissünt õige asi ilmselt liiga vedel õli... Shortrod mootor jääb vist ära, kepsud saaks lasta teha, aga kui need kepsud koos 80mm vändaga 1.3 mootorisse panna saad jälle 1.6 mootori ja usun, et suht sama jõukõveraga.