2106, MuKi14, 1985
2106, MuKi14, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Need on suuremas osas sellised täpid, mis pestes ära kaovad, aga jah varsti olen augustikuust sellega juba 10000 km täis vuranud. Märtsis tuleva praktika ajal loodan palka saada, et järgmine aasta millegi muuga koolis käia ja seda mitte kulutada. Praktika ajal loodetavasti ei kasuta ma ka enam autot igapäev.
See nädal sai siis selgeks, et 3,9 dif ja 5. käik pole ökonoomne, kuna lada mootoril vääne alles 3000 juures. plaanin 03-me käigukast alla panna siis on 1.-3. rohkem jõudu ja 4. on nii kui nii sama.
See nädal sai siis selgeks, et 3,9 dif ja 5. käik pole ökonoomne, kuna lada mootoril vääne alles 3000 juures. plaanin 03-me käigukast alla panna siis on 1.-3. rohkem jõudu ja 4. on nii kui nii sama.
Tuledega rahul, eile vahetasin tulede pooled ära, nüüd olulisemalt kenam, kuna tuled ei punnita nii välja kui ära reguleeritud sai. Karteritihend tahab vahetust, plokikaas pingutamist, pagasnik korrastamist, auto vajab pesu, salong tolmuimejat nii et tegemist on. Kui karteri tihendid vahetama hakkan siis panen õlipumba reduktsiooniklapile ja ühe või kaks seibi alla, aga kes teab millal seda teha jõuab.
Päikest, Mikk.
-
aaargo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
- Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
- Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw
see rooste kipub ikka tagasi tulema jh, omal sama jama..suvel said keretööd tehtud, aga kuna see oli isal tööautoks siis nädala jooksul vuras ikka keskmiselt 400km läbi. eks see mängis ka seal kõvasti rolli et koguaeg lageda taeva all. nii et ikka tuleb välja seda roostet juba.
Aga jh..muidu täitsa asjalik pill
[Muudetud: 25-1-2011 aargo]
Aga jh..muidu täitsa asjalik pill
[Muudetud: 25-1-2011 aargo]
Aga žiguli on ka auto
Ega jah, kunagi on autol olund avarii juhipoolsel küljel, sp ei jookse liistud ka otse kuna pole originaalid. Eelmine omanik oli sõidustiililt üpris lohakaks jäänud taga ukse sees oli sügav soon, parem esitiib oli kõveraks rihitud enne värvimist ajasin sirgeks, pahtli peale ja tegin enam-vähem korda, sealt lööb usinalt roostet välja mujal pole hullu midagi, ülejäänu väga pindmine, suvel värvin nii kui nii üle. Küll siis teeb paremini.
Niisiis, eile sai ülevaatusel käidud, koos kasutajaga rauno4, mõlemad autod said ilusti puhtalt läbi. Autoga vahepeal nii palju toimunud, et alla sai pandud tikkpoldid ja valuveljed. Vahetasin ära ka nookurid ja nukkvõlli, nukkvõll oli üpris kulunud. Nüüd sai ilusti puhtalt ilma vahelejättudeta tööle, ise olen üpriski rahul. Pilte praegu veel pole kuna pole aparaati millega neid teha. Ehk on õhtuks saab mingisugused pildid.
Päikest, Mikk.
Päikest, Mikk.
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
Kuigi palju näitavad jep, aga kui 100w H1 oleks sisse pannud, siis arvan, et eriti vahet poleks.
Taha ostsin 195/60 rehvi, mõtlesin et oleks eriti äge kui nii lai rehv all. Kartsin küll, et ehk mootoril pole jaksu autot korralikult edasi liigutada aga võtanäpust, teisekäiguga asfaldil kurvis rohkem vajutades võtab sisemise ratta kohe all ringi. Uue nukkvõlliga autol kohe rohkem jõudu, mis on väga positiivne. Eks see ratta keerutamine võib olla tingitud ka sellest, et vedrustus on mul pehme. Plaan on meil siin ka Raplasse tulla rajapäeva vaatma, sõitma mina ei tule, ei ole väga võistlus himuline.
Taha ostsin 195/60 rehvi, mõtlesin et oleks eriti äge kui nii lai rehv all. Kartsin küll, et ehk mootoril pole jaksu autot korralikult edasi liigutada aga võtanäpust, teisekäiguga asfaldil kurvis rohkem vajutades võtab sisemise ratta kohe all ringi. Uue nukkvõlliga autol kohe rohkem jõudu, mis on väga positiivne. Eks see ratta keerutamine võib olla tingitud ka sellest, et vedrustus on mul pehme. Plaan on meil siin ka Raplasse tulla rajapäeva vaatma, sõitma mina ei tule, ei ole väga võistlus himuline.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2074
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ega siis klubi rajapäevi mingi ralli põhimõttel korraldata. Rajapäeva põhieesmärk on siiski anda sõitjale võimalus kinnisel territooriumil tundma õppida auto käitumist piirsituatsioonides ning lasta inimestel võimalikult ohutus keskkonnas parandada oma auto käsitsemise oskusi.MuKi14 kirjutas: Plaan on meil siin ka Raplasse tulla rajapäeva vaatma, sõitma mina ei tule, ei ole väga võistlus himuline.
ps. uue veljega näeb su auto väga hea välja
Kuidas võtta, auto piire tunnetama õppime on hea aga, kui asi käib aja peale siis viimaseks ka jääda ei taha ning kipun ülepingutama.Kytt kirjutas:Ega siis klubi rajapäevi mingi ralli põhimõttel korraldata. Rajapäeva põhieesmärk on siiski anda sõitjale võimalus kinnisel territooriumil tundma õppida auto käitumist piirsituatsioonides ning lasta inimestel võimalikult ohutus keskkonnas parandada oma auto käsitsemise oskusi.
ps. uue veljega näeb su auto väga hea välja
Endal meeldib ka see velg seal all, eriti valgena. Kunagi proovib ka mõnda teistsugust värvilahendust.