2. leht 2-st

Postitatud: 01 Apr 2004 00:10
Postitas Jonx
Igati huvitav pill, armatuur tõsiselt lahe.... Istmed ka päris tegijad, aga minu arust see anti tiib sinna taha ei sobi. Tegelt siksile ei sobi yldse antitiib, aga see aint minu arvamus... Huvitab et kas mootoriga ka midagi ettevõetud....ja mitmene mootor yldse aisade vahel on..

Postitatud: 06 Apr 2004 21:26
Postitas andi
Algselt postitas: mess


Mis kaval asi see sealt kindalaeka aluselt riiulilt paistab? :rolleyes

See tagumine antitiib sobib täitsa kenasti. Pole väga jõhkralt suur ka, aga kas see on pärit sellelt ümara kerega Audi 80 'lt või vanemalt? Ja kas mulle tundub õigesti, et see on sul kinnitatud ainult keskelt st. ääred on õhus, või ainult tundub pildilt nii.
Kindalaeka all üks võimendi (natuke võimsam, kui makk :) ) 2*s-90 jaoks


Kui sa ümara kerega Audi all mõtled B4, siis see ikka pärineb neilt vanematelt 80-telt.

Sul on õigus, kinnitatud on ainult keskelt, sest otsad satuvad just nibin-nabin pagasiluugi servale ja sealt raske kinnitada.
Hetkel on ta natuke viltu ka, keegi tõmmanud või miskit...
Veljed paistavad kah vist päris originaalmõõdus velje suurused olema, kui ma nüüd väga ei eksi?!

Ja sisemus kah norm, eriti istmed jah, ei tea mis masina omad nad ka on
Veljed jah 13" ja BMW omad

Istmete päritolu ei tea, keegi eespool väitis et ehk Honda Aerodecki

Huvitab et kas mootoriga ka midagi ettevõetud....ja mitmene mootor yldse aisade vahel on..
mootor 1.3
tehtud vähe: täpselt ei tea aga kuigi palju maha lihvitud surveastmetõstmiseks
hooratas kergem

Mis vahepeal tehtud!

Postitatud: 06 Apr 2004 21:38
Postitas andi
Vahetatud:
¤amordid, puksid
¤põikstabika puksid
¤pendelhoob
¤tagumised porilapakad
¤kardaanirist
¤esimesed piduriklotsid
¤1 tagumine pidurisilinder
¤1 esimene suunatuleklaas
¤esimene stange 07 oma
¤pidurivoolikud


lisatud:
¤valged kellad
¤BMW 13" valuveljed
¤cd, 2*250W Sony X-plod

ees ootab:
mootori järgi aitamine
sidur libiseb, tühikäigul ei käi korralikult, külmalt käivitades tõmbab tihti täis, rõngad arvatavasti läbi, võibolla plaan puurida ja suuremad kolvid sisse suruda

lumerajal hange riivates lükkas pehme 07 stange läbi roostest pehme kere augu. Tiib ka natuke mõlkis nüüd. Eks iluravigi tuleb teha

Postitatud: 09 Apr 2004 11:35
Postitas andi
Plaan 1.6 mootor peale aretada. Küsimus, kas istub see 011-le 1:1, ka käigukastiga?

Postitatud: 09 Apr 2004 12:20
Postitas viaccess
Sobib ilusti kõik. Soovitavalt vahetada korraga reduktori 4,3 asemele panna 4,1 (2103 oma) või kui finantsidega probleemi pole siis 3,9 ülekandega (uuemate 07 oma) Käigukastid kõigil mudelitel yhesugused, mootori kinnitused ka. Starter, genekas, bensupump, veepump ka k6igil mudelitel samad. Kollektoritel yks ainus erinevus et sisselaske kollektoritel olemas piduri v6imendi jaoks toru. Karburaatorid sobivad ka, ainult peab düüse vahetama. Siis jagajat pead ka muretsema 03 või 06 oma, sest 011 omal on võll lühem (ise tegin sellise vea, väikse hüppe peal süüde läks valeks) äkki praegu midagi valetasin, võibolla keegi parandab mind. Aga Andile: EDU EHITAMISEL!

Postitatud: 09 Apr 2004 21:31
Postitas andi
Tänud
aga, viaccess, nagu aru saan, sul 1.6 mootor peal?
kas sellega midagi tehtud ka või? hooratas? kaas? Kolvid?
või originaal, ja kuidas minek on? kas 01 kere peab vastu?

Postitatud: 09 Apr 2004 21:53
Postitas viaccess
Mul on 1500 mootor. Sellega pole eriti midagi teinud, ostes oli 01 kaan peal, millel surveaste kõrgem kui 011 kaantel (8,8 8,5 asemel) näha oli et kanalid ka suuremaks tehtud. Muu on originaal, vahel oli 03 differ ka peal, aga see ei pidanud vastu, praegu ajutiselt vana hea 01 oma. Kere mul suht heas korras, vastu peab ilusti. Minek on mega, max kiirus 150, kiirendab ka hästi. Siin oli palju vaidlust lahtilõgatud õhufiltri kohta, teoorias ta võib olla nii nagu ta on, aga praktikas ta annab juurde tunduvalt. Aga katseta ise, see on huvitavam........

Postitatud: 12 Apr 2004 23:11
Postitas andi
Ok, projekt 1600cc jääb kahjuks ära
Selle asemel tuleb 03-e 1500cc ;)

Mootor tundub ise üsna kobe olevat. Nii et remonti ees ei seisa. Küll aga võiks koduste vahenditega väikse tuuningu teha.
Nimelt hetkel peal 1300 mootor, millel kergem hooratas, 07 karpa ja lihvitud plokikaas.

Nüüd küsimused.

Hooratta saab ju niisama ära vahetada, sest kõigil ühesugused, ei tohiks probleeme tulla?

Kas oleks ikka kasulikum vanalt mootorilt 07 karpa endise 03 oma vastu vahetada?

Ka 011(mis hetkel peal) lihvitud plokikaas, istub ideaalselt sinna 03 plokile? Kuna on lihvitud, kas pole kartust et klapid kolbidele pähe jooksevad?
Miks seda plaanis teha? et surveastet tõsta ja hiljem nukk natsa varasemaks panna. Kas see risk tasub ennast ära? Või äkki kasulikum hoopis vana kaas peale jätta? Sest seda pole plaanis hetkel lihvida. Koduste vahenditega kõik plaanis teha.


Palju maksab reg nukiratas?

Palju küsimusi, keeruline jutt, ,loodan, et keegi viitsib vastata.

Postitatud: 13 Apr 2004 13:40
Postitas Tymmu23
kle mis materjalist sul plate on trehtud kus kellad küljes?

Postitatud: 13 Apr 2004 22:51
Postitas zajetz
mul siuke küss selle võimendi kohta et äki sa oskad öelda selle töö võimsust. mul endal ka autos siuke (elta ekvalaiser/booster) minul on vähemalt 4 kanaliga see. Muidu ka norm auto.'

Postitatud: 14 Apr 2004 00:01
Postitas andi
Mul ka 4 väljundit 2*50 front ja 2*100 rear (need ei funka millegipärast)
nimeks: sound craft IQ-3800

Postitatud: 23 Mai 2004 21:54
Postitas andi
Nonii, sai siis nüüd väsinud 1.3 maha tõstetud ja 1.5 vahele surutud. Ei tundnud autot alul äragi, 0.2 liitrit on ikka tuntav vahe ;)
Hooratta lasin ka kergemaks treida.

Mis aga kõige pullim on see, et olen siin foorumis rääkinud ja paljudele teistele ka, et mul eelmise 1.3 oli ka kerge hooratas(sest müüja mulle nii väitis). Aga kui mootori maha tõstsin, siis ennäe imet, pole teda kuskil, täitsa tavaline hooratas vahtis vastu. Siit loo moraal: ärge alati uskuge mida müüja teile räägib!

Sai siis kohe uut mootorit testima mindud. Sai mõnes kohas kaapsu lastud ja siis maanteele tippkiiruse tarbeks. 140 oli sees, kui käis hirmus kolkakas ja kolin. Tagumine kardaanirist, mis oli alles paar nädalat tagasi vahetatud :( , oli järele andnud ja kardaan lohises maas. Lõi kinnitused puruks. Õnneks sain tuttavalt uue kardaani ja sõidab jälle... ;)

Postitatud: 01 Juun 2004 18:06
Postitas Tõnu_P
mille stange su siksil taga on?

Postitatud: 01 Juun 2004 18:15
Postitas andi
Algselt postitas: unknow911
mille stange su siksil taga on?
07-me oma, varsti on loota ka nikkelliistu peale ;)

Postitatud: 23 Okt 2004 22:04
Postitas guitz
vau,Sul on nii ilus auto.Aga eks Sa ole ka vaeva sellega näinud.Igatahes on sees mõnus istuda ja roolis on kirjeldamatu tunne...