BA3 21063, 1986, Maalo
BA3 21063, 1986, Maalo
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nende kinnitustega on nii, et sa pead ostma terve uue klaasi, millel on see küljes. Tavaline liim ei pea sellele pingele vastu, sai ise proovitud. See möks millega tehases külge pannakse on mingi kangem kraam. Endal vedeleb pagassis üks kolmnurkaken koos selle kinnitusega ning ootab toruneeti millega klaas kinnitada, kuna mul ei tööta kõrvalistuja poolne kolmnurkaken.
On muud võimalused ka olemas. Mul olemas üks selline metallist millele klaas läheb ühte külge pidi valtsi sisse ja kui kolmnurk kinni siis käib metallist jupike veel tavalise klaasi vahele niiet seda on suht võimatu lahti saada ilma küljeklaasi alla kerimata. Iseasi kust selliseid leida. Mul oli kopikal juba eelmisest omanikust see kaasas, ei tea kust tema selle sai.
Kasulikum on osta sellised kinnitused mis ka turvalisemad on.Algselt postitas: AlvarK
Lihtsam on minna kusagile ziguli poodi ja osta 65 krooni eest uus kolmnurkaken ( Tartus vähemalt sai nii)
Need liimitud raiped ei püsi küll seal eriti kaua. Või noh, võivad püsida aga varastel on neid sealt eriti kerge kätte saada. Kas mitte sellest foorumist ma ei lugend, et need saab väljastpoolt kasvõi suitsukoniga lahti kuumutada. Ja arvestades et Mariol sellel ladal juba ka miskine audiotehnika peal siis turvalisus eelkõige.
Viljandis automotos pidi olema mingid sarnased lukustused. Ja Mario kuna sa juba viljandis ole siis lippa läbi.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
täna viljandisse ei jõudnud. Nokitsesin Lada kallal.
Vahetasin jagaja kaane ära. Tundub, et sai parem. Keegi on rootori kallal juba viiliga käinud ja usinasti viilinud. Vana kaas oli ka seest suht mustaks läinud. Järgmine investeering on uued juhtmed. MIngisugune kompott on seal igasugustest juhtmetest.
Vähemalt praegu linnasõitu tehes ei lötutanud ning käima läheb poolest pöördest.
Vahetasin jagaja kaane ära. Tundub, et sai parem. Keegi on rootori kallal juba viiliga käinud ja usinasti viilinud. Vana kaas oli ka seest suht mustaks läinud. Järgmine investeering on uued juhtmed. MIngisugune kompott on seal igasugustest juhtmetest.
Vähemalt praegu linnasõitu tehes ei lötutanud ning käima läheb poolest pöördest.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
niih..
tänaseks päevaks on täitunud 2200km juba minu käes.
Jagajakaane vahetamine on toonud kütusekulu alla, kuid jõnks on ikka alles...
ilmselt tuleb süüdistada küünlajuhtmeid, sest töötava mootoriga pritsisin veeudu, siis hakkas valgusemäng pihta. Vahetan juhtmed ära, eks siis näeb, mis juhtuma hakkab.
Täna vahetan õli ära ning koristan pisut jälle.
Selline küsimus - sai siis väimendile maandust otsitud, ja kogemata keerasin lahti pagassiluuki üleval hoidva vedru poldi, mistõttu see lahti pääses ja tagasi seda enam toore jõuga ei vääna.. on kellelgi mingi parem idee?
Ükspäev sõitsin maanteel.. tegin möödasõitu ja põhja alt lendas midagi minema.. Põhja all käis põnts, ning peeglist nägin midagi tee peal veeremas..
Koju jõudes midagi silmaga nähtavat puudu ei ole, samuti muutus auto käitumine paremaks - kohalt minnes ei hakka auto vibreerima, käigukang tahtis kangesti ära minna käest.. Nüüd saab normaalselt sidurit libistada ja auto kiirendab ka paremini - eile tartust viljandisse sõites jäid kõigil karbid lahti. Üks Vitara mees võttis sappa kuski Võrtsu juures ja kuni Viljandini ta minust mööda ei saanud.. Lõpuks loobus ja jäi kaugele täpiks maha.
See Ladamees alla ei anna.
Aga jamh, murelikuks teeb see jõnkkamine, klapikambrikaane tihend on ka läbi, et äkki võtab sealt õhku? Mul muidu vaakumiga karburaator ka. Ehk on seal kuskil vaakumileke? Käega ja silmaga ei tuvasta midagi...
Üks pildike kah.
[Muudetud: 1-8-2009 maalo]
tänaseks päevaks on täitunud 2200km juba minu käes.
Jagajakaane vahetamine on toonud kütusekulu alla, kuid jõnks on ikka alles...
ilmselt tuleb süüdistada küünlajuhtmeid, sest töötava mootoriga pritsisin veeudu, siis hakkas valgusemäng pihta. Vahetan juhtmed ära, eks siis näeb, mis juhtuma hakkab.
Täna vahetan õli ära ning koristan pisut jälle.
Selline küsimus - sai siis väimendile maandust otsitud, ja kogemata keerasin lahti pagassiluuki üleval hoidva vedru poldi, mistõttu see lahti pääses ja tagasi seda enam toore jõuga ei vääna.. on kellelgi mingi parem idee?
Ükspäev sõitsin maanteel.. tegin möödasõitu ja põhja alt lendas midagi minema.. Põhja all käis põnts, ning peeglist nägin midagi tee peal veeremas..
Koju jõudes midagi silmaga nähtavat puudu ei ole, samuti muutus auto käitumine paremaks - kohalt minnes ei hakka auto vibreerima, käigukang tahtis kangesti ära minna käest.. Nüüd saab normaalselt sidurit libistada ja auto kiirendab ka paremini - eile tartust viljandisse sõites jäid kõigil karbid lahti. Üks Vitara mees võttis sappa kuski Võrtsu juures ja kuni Viljandini ta minust mööda ei saanud.. Lõpuks loobus ja jäi kaugele täpiks maha.
See Ladamees alla ei anna.
Aga jamh, murelikuks teeb see jõnkkamine, klapikambrikaane tihend on ka läbi, et äkki võtab sealt õhku? Mul muidu vaakumiga karburaator ka. Ehk on seal kuskil vaakumileke? Käega ja silmaga ei tuvasta midagi...
Üks pildike kah.
[Muudetud: 1-8-2009 maalo]
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Nujah, eilne päev - kasutades linnas püsikiirushoidjat, pole mingit jõnksutamist (see tähendab siis, et sõites tooreklapiga on sõit sujuv, nagu päris ), aga nii kui klapp kinni lasta ja pedaali abil liikuda, siis oleksin nagu start-stop atraktsioonil. Kuna karpa on vaakumiga, panustan praegu kõige enam ikkagi vaakumilekkele... eks pärast saab uurida natuke seda asja seal. midagi ei klapi hästi..
kas muidu käega gaasihooba liigutades peab klapp avanema või ei? igatahes kui mootor ei tööta, siis ei avane, toorest tõmmates, siis avaneb teine klapp. Lahe.
Sai siis ka prooviks ostetud omale Made in USA kojamehed, pühivad väga hästi muideks. Viljandis Auto-Moto poes oli hea valik. Seal olid ka juba proovitud margi, Alca, toodang, kuid tahtsin uut asja proovida. Alca pidas mul poolteist hooaega vastu, enne kui triipu hakkas tõmbama.
Samuti sai prooviks ostetud samasugune küljepeegel, nagu masuurikul on.
See oli lihtsalt nii imeodav, et ma pidin ära proovima. Kroomitud versioon, vaatan, kas jääb liiga võõrkeha või ei.
Ouverändaut.
kas muidu käega gaasihooba liigutades peab klapp avanema või ei? igatahes kui mootor ei tööta, siis ei avane, toorest tõmmates, siis avaneb teine klapp. Lahe.
Sai siis ka prooviks ostetud omale Made in USA kojamehed, pühivad väga hästi muideks. Viljandis Auto-Moto poes oli hea valik. Seal olid ka juba proovitud margi, Alca, toodang, kuid tahtsin uut asja proovida. Alca pidas mul poolteist hooaega vastu, enne kui triipu hakkas tõmbama.
Samuti sai prooviks ostetud samasugune küljepeegel, nagu masuurikul on.
See oli lihtsalt nii imeodav, et ma pidin ära proovima. Kroomitud versioon, vaatan, kas jääb liiga võõrkeha või ei.
Ouverändaut.
Lujaa laatua Lada
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
niih.. tänan siinkohal Motamehe tarkasid sõnu.
Sain vist karpa paika enamvähem. Maanteele pole muidugi veel jõudnud...
Probleem siis järgmine - käisin eelmine nädal Siksaatori juures ja sai karpa puhastatud sellest punasest jamast, mis sinna paagist tuli. Installis ka peenfiltri vahele. Samuti oli ujukitase vägagi paigast ära.
Mis veel selgus, et keegi on mu DAAZ2105le paannud suuremad düüsid kui vaja, ja tänu sellele hakkas peale seda paras kamm.. Et enne käis kenasti kellad põhja, siis nüüd ei saanud isegi möödasõitu teha.
Eile siis sai segu enamvähem tehaseseadesse ja masina hääl kohe muutus. Keerasin ka tühikäigu kusagil 800 peale ning praegu läheb väga mõnusalt.
Nüüd saab näha, kas kütusekulu on laes või mitte.
Siksaatori autos istudes sai selgeks, et tuleb hankida endale mugavam rool - 07 rool tundus väga hea olema. Pehme ja jämedam. Kui kellelgi on pakkuda, siis tuld!
Samuti on vajadus ka uute toolide järele, kuna mingi põhjusel ei lukustu vanad enam ustepoolt ära ja nii võib vahel pidurdades hoopis teise suunda vaadata.
Ning küsimus ka targematele - kui raske on vahetada kardaaniristi ja mis töövõtteid ja tööriistu tarvis läheb? Käiguvahetusel on tagant kosta heledat kõlksu ja ega see rist seal just kõige uuem ka enam pole...
Sain vist karpa paika enamvähem. Maanteele pole muidugi veel jõudnud...
Probleem siis järgmine - käisin eelmine nädal Siksaatori juures ja sai karpa puhastatud sellest punasest jamast, mis sinna paagist tuli. Installis ka peenfiltri vahele. Samuti oli ujukitase vägagi paigast ära.
Mis veel selgus, et keegi on mu DAAZ2105le paannud suuremad düüsid kui vaja, ja tänu sellele hakkas peale seda paras kamm.. Et enne käis kenasti kellad põhja, siis nüüd ei saanud isegi möödasõitu teha.
Eile siis sai segu enamvähem tehaseseadesse ja masina hääl kohe muutus. Keerasin ka tühikäigu kusagil 800 peale ning praegu läheb väga mõnusalt.
Nüüd saab näha, kas kütusekulu on laes või mitte.
Siksaatori autos istudes sai selgeks, et tuleb hankida endale mugavam rool - 07 rool tundus väga hea olema. Pehme ja jämedam. Kui kellelgi on pakkuda, siis tuld!
Samuti on vajadus ka uute toolide järele, kuna mingi põhjusel ei lukustu vanad enam ustepoolt ära ja nii võib vahel pidurdades hoopis teise suunda vaadata.
Ning küsimus ka targematele - kui raske on vahetada kardaaniristi ja mis töövõtteid ja tööriistu tarvis läheb? Käiguvahetusel on tagant kosta heledat kõlksu ja ega see rist seal just kõige uuem ka enam pole...
Lujaa laatua Lada
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
sama töö ootab mind reedel ees edit: siin juttu risti vahetamisestAlgselt postitas: maalo
Ning küsimus ka targematele - kui raske on vahetada kardaaniristi ja mis töövõtteid ja tööriistu tarvis läheb? Käiguvahetusel on tagant kosta heledat kõlksu ja ega see rist seal just kõige uuem ka enam pole...
Mario, sul rist olemas ja missugune?
[Muudetud: 11-8-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad