BA3 21063, 1986, Maalo
BA3 21063, 1986, Maalo
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
niih, pole ammu kirjutanud...
vahepeal tekkis meeleheide, kuna sai elatud igapäevaselt kapoti all - küll ei saanud külmalt käima ja küll ei saanud linnast koju.. ajas närvi see kruvikaga nüsimine. Eile siis sai pandud jaapani küünlad, tuunisime küünlajuhtmeid lollikindlamaks, näppisin veel veidi sädet.
Tulemus - naerulnägu sõites ja hommikul täitsa läks ilma tooreta poolest pöördest käima. LÕPUKS OMETI. Tõmme on vägev, kruusatee peal kaevas tagumiku maasse kinni... Ja oleks siis mingi pehme tee olnd.. Igatahes võib hetkel rahule jääda täiega.
Paar murelast on tekkinud, et kui käiku vahetand, siis siduit vabastades käib kerge hele kõlks. Mida see võib tähendada? Lahtise aknaga sõites kuuldub justkui tagant poolt. Aga põhja alt ta tuleb.. Kardan ise, et ka vahepukk on väsimas.. Igatahes siduri libisemist ei ole olnud veel.
Homme saab ehk tuuningpeegel ka külge (samasugune nagu masuuriku autol ), siis võib jälle maanteel pead pööramata sõita. Varsti juba pea kuu aega ilma peeglita ringi uhanud. Aga kui kellelgi on üle mõni peegel, mis sobiks,siis võib julgesti teada anda.
vahepeal tekkis meeleheide, kuna sai elatud igapäevaselt kapoti all - küll ei saanud külmalt käima ja küll ei saanud linnast koju.. ajas närvi see kruvikaga nüsimine. Eile siis sai pandud jaapani küünlad, tuunisime küünlajuhtmeid lollikindlamaks, näppisin veel veidi sädet.
Tulemus - naerulnägu sõites ja hommikul täitsa läks ilma tooreta poolest pöördest käima. LÕPUKS OMETI. Tõmme on vägev, kruusatee peal kaevas tagumiku maasse kinni... Ja oleks siis mingi pehme tee olnd.. Igatahes võib hetkel rahule jääda täiega.
Paar murelast on tekkinud, et kui käiku vahetand, siis siduit vabastades käib kerge hele kõlks. Mida see võib tähendada? Lahtise aknaga sõites kuuldub justkui tagant poolt. Aga põhja alt ta tuleb.. Kardan ise, et ka vahepukk on väsimas.. Igatahes siduri libisemist ei ole olnud veel.
Homme saab ehk tuuningpeegel ka külge (samasugune nagu masuuriku autol ), siis võib jälle maanteel pead pööramata sõita. Varsti juba pea kuu aega ilma peeglita ringi uhanud. Aga kui kellelgi on üle mõni peegel, mis sobiks,siis võib julgesti teada anda.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
sai veidi kardaani logistatud, ei registreerinud küll ühtegi loginat, vb loksutasin ka valesti või nõrgalt, noh, ühe käega pooleldi kõhu all on raske kah...
igatahes tegin valmis omale peegli. Vana peegel oli mädanenud ja augusti alguses Sõprade tuuril käies läks täienisti kaotsi, et ainult jalg jäi ukse külge. Seega sain siis odavalt (51 krooni) mingisuguse tuuningpeegli ja kompunnisin selle varre külge. Tänase testisõidu ajal (120 km/h) ära ei kadunud. Seega tuuning õnnestus vist.
Käes:
Auto küljes:
Ei ole paha kusjuures, ei jää väga silma ka riivama, mida ma alguses kartsin.
ja päev lõppeski siis sõiduga koju. Rohkem ei nikerdanud täna auto kallal.
igatahes tegin valmis omale peegli. Vana peegel oli mädanenud ja augusti alguses Sõprade tuuril käies läks täienisti kaotsi, et ainult jalg jäi ukse külge. Seega sain siis odavalt (51 krooni) mingisuguse tuuningpeegli ja kompunnisin selle varre külge. Tänase testisõidu ajal (120 km/h) ära ei kadunud. Seega tuuning õnnestus vist.
Käes:
Auto küljes:
Ei ole paha kusjuures, ei jää väga silma ka riivama, mida ma alguses kartsin.
ja päev lõppeski siis sõiduga koju. Rohkem ei nikerdanud täna auto kallal.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
originaali jalg, seda ei lühenda mingi valemiga. ma tahtsin just võimalikult palju ära kasutada, kuna seda X materjali ei saa eriti lõigata ka, proovisin mminifreesiga ühte kohta maha võtta, kuid tulutu. 2 lõikeketast läks raisku. Seega vana hea liimipüstol ja natuke metalli on abiks.
klaasi pole samuti kuhugi viinud.
klaasi pole samuti kuhugi viinud.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Niisiis,
mingi õhtupoole tartu kesklinnas sattusin kõrvuti ühe Lancer Evoga, kelle mootorimüdin käis minu raadiost üle.. selge, tahab vist kiirendada.. Kuna mul omal käiguvahetus hetkel pisut lonkab, siis lootsin vähemasti,et saan viisakalt minema.. Nii, loetud sekundid roheliseni.. Annan gaasi... annan rohkem gaasi.. Minek! Mina läksin kummikiuksuga, mitsu suri välja suurest erutusest.. Ja siis kui mina juba olin 200m sõitnud sõitis ta minust nagu pissivast koerast mööda.. käis ego pihta vist.
Hetkel siis selline seis, et käimaripadjad vaja vahetada.
mingi õhtupoole tartu kesklinnas sattusin kõrvuti ühe Lancer Evoga, kelle mootorimüdin käis minu raadiost üle.. selge, tahab vist kiirendada.. Kuna mul omal käiguvahetus hetkel pisut lonkab, siis lootsin vähemasti,et saan viisakalt minema.. Nii, loetud sekundid roheliseni.. Annan gaasi... annan rohkem gaasi.. Minek! Mina läksin kummikiuksuga, mitsu suri välja suurest erutusest.. Ja siis kui mina juba olin 200m sõitnud sõitis ta minust nagu pissivast koerast mööda.. käis ego pihta vist.
Hetkel siis selline seis, et käimaripadjad vaja vahetada.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
nii ta paraku on jah.
täna sai siis väikese abiga käimari padi vahetatud - õunasöögipaus ja muidu passimine - kokku vast 35 minutit ja tehtud. Asi sai kõvasti parem küll. Vana padi oli suht läbi omadega.
Siiski siiski, värin pole lõplikult kadunud ja ilmselt süüdistada saab siin nüüd kardaaniriste. Sillad peab üle kaema.
Samuti õhtul ringi sõites jäi peale vasak esipidur. Pidurdamisel nagu keegi kratsiks raspliga kuskil.
Oeh, teadsin, et ühel päeval peab hakkama tegema, aga et see nii kähku ette tuli, noh.. mis seal ikka.
vaatan homme, mis seisus pidurikettad ja klotsid ees on.
kokkuvõttes, hea tuju, et jälle midagi nokitseda sai. suured tänud siin sõbrale, kes ikka aegajalt lubab tööriistu kasutada.
täna sai siis väikese abiga käimari padi vahetatud - õunasöögipaus ja muidu passimine - kokku vast 35 minutit ja tehtud. Asi sai kõvasti parem küll. Vana padi oli suht läbi omadega.
Siiski siiski, värin pole lõplikult kadunud ja ilmselt süüdistada saab siin nüüd kardaaniriste. Sillad peab üle kaema.
Samuti õhtul ringi sõites jäi peale vasak esipidur. Pidurdamisel nagu keegi kratsiks raspliga kuskil.
Oeh, teadsin, et ühel päeval peab hakkama tegema, aga et see nii kähku ette tuli, noh.. mis seal ikka.
vaatan homme, mis seisus pidurikettad ja klotsid ees on.
kokkuvõttes, hea tuju, et jälle midagi nokitseda sai. suured tänud siin sõbrale, kes ikka aegajalt lubab tööriistu kasutada.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Niisiis.
Pidurite lugu on ühel pool. Veidi veel reguleerida neid, ühele poole veidi tõmbab pidurdamisel..oskab keegi nõu anda, kuda reguleerimine käib?
Sai siis kinni keeratud ka väntvõlli rihmaratas, mis ühel hetkel hakkas häält tegema... Hea, et jaole saime. Sai kõik sugulased kokku aetud Bauhofi parklasse, et abistada väheke. Suurem tänu ikkagi Corrado'le, et viitsis käppa õliseks ajada.
Praeguseks hetkeks veel jäänud vahetada tagumine pidurivoolik. Siis saab jälle mõnda aega ilusti sõita.
Hetkel on auto ka müügis, kuna elukaaslane arvas, et varsti oleks aeg perekonda suurendada, siis Lada pagasnik ei mahuta eriti midagi, kui seal veel bassikõlar ka istub ning turvahälli ei ole mugav kinnitada. Seega tehke pakkumisi, selle nädala ladaklubilise hind on 4000.-
http://auto.motors24.ee/vehicles/247420 ... =price.ASC
Eilne seiklus, kui Corrado't ühikasse tagasi viisin - Narva mäel sõitis üks Calibra tagant sisse..
Ta lootis vilkuva rohelisega veel üle jõuda, kuid ei märganud, et ma juba ristmikul seisan - kõmmm. Minul ei juhtunud midagi, stange alumisele küljele tekkis paar kriimu, muud midagi. Calibramehel oli stange pisut ribadeks. Selgus, et kah sama ühika vend ja tuli siis punase näoga mu juurde, surus kätt ja palus vabandust. Kuna minul kahju olematu, siis ma ei osanud midagi küsida kah, ütlesin vaid, et ära põe selle pärast. Siis ajasime veel veidi juttu ja siis selgus, et Cali stange oli nagunii puru, et nüüd on lihtsalt põhjus kiiremini uus otsida. Lahe.
Pidurite lugu on ühel pool. Veidi veel reguleerida neid, ühele poole veidi tõmbab pidurdamisel..oskab keegi nõu anda, kuda reguleerimine käib?
Sai siis kinni keeratud ka väntvõlli rihmaratas, mis ühel hetkel hakkas häält tegema... Hea, et jaole saime. Sai kõik sugulased kokku aetud Bauhofi parklasse, et abistada väheke. Suurem tänu ikkagi Corrado'le, et viitsis käppa õliseks ajada.
Praeguseks hetkeks veel jäänud vahetada tagumine pidurivoolik. Siis saab jälle mõnda aega ilusti sõita.
Hetkel on auto ka müügis, kuna elukaaslane arvas, et varsti oleks aeg perekonda suurendada, siis Lada pagasnik ei mahuta eriti midagi, kui seal veel bassikõlar ka istub ning turvahälli ei ole mugav kinnitada. Seega tehke pakkumisi, selle nädala ladaklubilise hind on 4000.-
http://auto.motors24.ee/vehicles/247420 ... =price.ASC
Eilne seiklus, kui Corrado't ühikasse tagasi viisin - Narva mäel sõitis üks Calibra tagant sisse..
Ta lootis vilkuva rohelisega veel üle jõuda, kuid ei märganud, et ma juba ristmikul seisan - kõmmm. Minul ei juhtunud midagi, stange alumisele küljele tekkis paar kriimu, muud midagi. Calibramehel oli stange pisut ribadeks. Selgus, et kah sama ühika vend ja tuli siis punase näoga mu juurde, surus kätt ja palus vabandust. Kuna minul kahju olematu, siis ma ei osanud midagi küsida kah, ütlesin vaid, et ära põe selle pärast. Siis ajasime veel veidi juttu ja siis selgus, et Cali stange oli nagunii puru, et nüüd on lihtsalt põhjus kiiremini uus otsida. Lahe.
Lujaa laatua Lada