21063, mechanic 1985
21063, mechanic 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmechanic
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 27 Mär 2009 10:02
- Asukoht: tallinn
- Autod: Lada 21063
21063, mechanic 1985
Tere, teen siis enda auto kohta ka teema:lol
Sai siis tänu koondamise tättu soetatud väheke odavam auto aga kuna olen õppinud mehhaniku eriala ja lada suht ikkagi odavam auto mida remontida ja lihtsam ka ning ka lihtsalt sellepärast et see auto meeldib mulle rohkem kui misiganes selleaja lääne auto siis no nii ta tuligi.
Erilist valimist auto ostul ei olnud st. et oli esimen mida vaatamas käisin ja sai ka kohe võetud.
Autol pm töötab kõik mis tal küljes on nüüd täna just vahetasin geneaka harjad ära ja eile siduri töösilinder ja kõik on jonksus:spin
tahaksin siia pilti ka lisada ka ama ei tea kuidas:rolleyes
Kere on ka suht ok veits pindmist roostet on aga muidu pole hullu.
Plaanin suve poole keretööd ette võtta.
Oleks vaja ka midagi sesosas ette võtta, et kui ma maanteel sõidan 90km/h siis mootori pöörded on 3500rpm
ja see on suht jube
ehk kellegil on sesosas ideid?
Mootoriks 1.3 48kw
ja neljane kast
[Muudetud: 5-5-2009 mechanic]
[Muudetud: 5-5-2009 mechanic]
Sai siis tänu koondamise tättu soetatud väheke odavam auto aga kuna olen õppinud mehhaniku eriala ja lada suht ikkagi odavam auto mida remontida ja lihtsam ka ning ka lihtsalt sellepärast et see auto meeldib mulle rohkem kui misiganes selleaja lääne auto siis no nii ta tuligi.
Erilist valimist auto ostul ei olnud st. et oli esimen mida vaatamas käisin ja sai ka kohe võetud.
Autol pm töötab kõik mis tal küljes on nüüd täna just vahetasin geneaka harjad ära ja eile siduri töösilinder ja kõik on jonksus:spin
tahaksin siia pilti ka lisada ka ama ei tea kuidas:rolleyes
Kere on ka suht ok veits pindmist roostet on aga muidu pole hullu.
Plaanin suve poole keretööd ette võtta.
Oleks vaja ka midagi sesosas ette võtta, et kui ma maanteel sõidan 90km/h siis mootori pöörded on 3500rpm
ja see on suht jube
ehk kellegil on sesosas ideid?
Mootoriks 1.3 48kw
ja neljane kast
[Muudetud: 5-5-2009 mechanic]
[Muudetud: 5-5-2009 mechanic]
-
mmechanic
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 27 Mär 2009 10:02
- Asukoht: tallinn
- Autod: Lada 21063
ma ei ole veel sellele diffrile veel pihta saanud et milline see kiire on ja milline aeglane
nagu ma olen aru saanud siis selleks et teada saada mis ülekanne mu reduktoril on pean ma selleks selle alt ära võtma aga mul on see jama et auto ei saa sisma jätta ja garaa? asub ka kodust kaugel et tahaks nagu suht kindla peale välja minna
nagu ma olen aru saanud siis selleks et teada saada mis ülekanne mu reduktoril on pean ma selleks selle alt ära võtma aga mul on see jama et auto ei saa sisma jätta ja garaa? asub ka kodust kaugel et tahaks nagu suht kindla peale välja minna
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Selline tabel on olemas:
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid145996
Mida vähem pöördeid kardaan teeb, seda kiirem differ. Nii olen mina aru saanud:D
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid145996
Mida vähem pöördeid kardaan teeb, seda kiirem differ. Nii olen mina aru saanud:D
...või siis rihmaga 1300ne:P Minu meelest pisut vaiksem. Üle 120 sõites ei kuule ma peale tuulemüha enam midagi:P Kolme pütiga Lux-variantide väljalase on ka hea asi kõrvade säästmiseks.Algselt postitas: VAZAlgselt postitas: mechanic
sõidan 90km/h siis mootori pöörded on 3500rpm
Tuttav tunne
Lahenduseks kiirem differ või 5ne käigukast.
Pmst hangi viiene kast ja ülekannet ära näpi, muidu pole sest niigi kehvast väändest enam abi, et autot linnas normaalselt edasi liigutada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmechanic
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 27 Mär 2009 10:02
- Asukoht: tallinn
- Autod: Lada 21063
Algselt postitas: GTA...või siis rihmaga 1300ne:P Minu meelest pisut vaiksem. Üle 120 sõites ei kuule ma peale tuulemüha enam midagi:P Kolme pütiga Lux-variantide väljalase on ka hea asi kõrvade säästmiseks.Algselt postitas: VAZAlgselt postitas: mechanic
sõidan 90km/h siis mootori pöörded on 3500rpm
Tuttav tunne
Lahenduseks kiirem differ või 5ne käigukast.
Pmst hangi viiene kast ja ülekannet ära näpi, muidu pole sest niigi kehvast väändest enam abi, et autot linnas normaalselt edasi liigutada.
Kusjuures olen meeldivalt üllatunud , et see isend on isegi väga vaikne:spin
väike kolks on kuskil gardaani osas aga ma pole veel täpselt aru saanud kas tegemist on ristiga või on viga kuskil mujal