9. leht 12-st

Postitatud: 07 Veebr 2013 02:05
Postitas overspeed
Ühendatud kenasti pistikuga, demonteerisin relee ja uurisin mis sääl sees annab teha. Puhastasin kontaktid ja leidsin, et pooli ahela kontakt, mis siis soojusega lahti liigub ja jahtudes siis uuesti kontakti kokku paneb (jahtumise aeg ongi pausi pikkus), oli miskitpärast enam mitte ühendatud. Painutasin sääl natukse nii, et uuesti kokku puutuks, pistik taha ja proovisin kas viga lahendatud. Nii oligi. Painutasin natukse veel, et pausi aeg normaalseks saada, jätsin ca 3 sek.

kr04.JPG-thumb.jpg

kr05.JPG-thumb.jpg

kr06.JPG-thumb.jpg

kr07.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 14 Veebr 2013 02:15
Postitas overspeed
Nipetnäpet vahetust:



Pilt Pilt

Vahetusse läeb kogu väljalaske süsteem, samuti on ölivahetus koos filtritega, bensiinipumba membraan, kiirenduspumba membraan, külmkäivitusmembraan.

Postitatud: 14 Veebr 2013 02:24
Postitas overspeed
Mingi kala on masinas, juba ammu märkasin, et tühikäigul kaob öliröhk + pikemalt tuksudes "tuksub täis" ja sureb välja. Öli nivoo vardas max. Kui söitsin pikema otsa, siis 80 km järel oli öli nivoo min ja röhk tühikäigul olemas, samuti ei tuksund enam "täis"-- bena auras ölist välja. Nüüd jälle nati aega olnud lühikesed otsad ... viga naases.
Vahetusel öli välja lastes oli see ikka väga vedel, bensiini hais käis üle pea. Öli korgil kummitihend ää paisunud. Kas ja kust ta ölisse saab ? Vahetasin selle töttu igaks juhuks bensiinipumba membraani, ühtlasi ka kiirenduspumba- ja külmkäivituse membraanid. Benapumbal panin uue membraani uue varrega ... kui koos ja kontrollkäivitust tegin siis mootor ei töödand öieti. Avastasin, et pump lööb pidevalt ja uputab karba üle. Pump uuesti lahti. Tuli välja, et sissepandud membraanivarras on eelmisest 2 mm lühem ja seetöttu ei löpetanud pump edastust kui karba kamber täis sai ja membraan alla asendisse seisma pidi jääma. Kruttisin vana varda uuele membraanile külga ja asi korras.


Pilt Pilt

Postitatud: 14 Veebr 2013 02:33
Postitas overspeed
Väljalaske torustike esimene jupp, nn püksid, tulevad niisama alt välja ilma stabika varrast eemaldamata (tuleb nati lödvemaks lasta vaid kinnitustest) ... kui kedagi huvitama peaks. Masin ise peab aga olema kas kanalil vöi töstukil, sest pükste toru ots on vahepeal vaja teisepoole keerata. Mul tekkis probleem, sest tegin seda garaazis lihtsalt. Töstsin siis masinat senikaua, kuni toru mahtus alt läbi pöörama:

Pilt

008.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 14 Veebr 2013 02:34
Postitas overspeed
Sumbuti puksidele otsisin poldid ja mutrid ja seibid ... häirivad mind need tihvtide ja traatide ja naelte jm. versioonid:



Pilt

Kollektoril olid kenad pronks mutrid, lisasin vaid roostevabast seibid:



Pilt

Postitatud: 14 Veebr 2013 02:35
Postitas overspeed
Kuna garaaz on tuttava oma, siis peale töö löpetamist tuli köik riistad ja abivahendid taas kodo vedada, Nivas juba ruumi selleks on:





Pilt

Postitatud: 01 Apr 2013 00:02
Postitas overspeed
Alati abivalmis ... nagu ikka !



Pilt


Kuna veetav oli automaatkastiga, siis tuli 20 km pukseerimist teha 20 km/h ... aeglustiga 3. käiguga 60 minutit kruisimist :)

Postitatud: 20 Apr 2013 21:48
Postitas overspeed
Parempoolne esipidur kippus peale jääma. Nüüd siis jäi nii peale, et hakkas söitmist segama. Ostsin poest komplekti silindrite tihendeid ja tolmukatted ning vötsin suportist kolvid välja.

pkr01.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 20 Apr 2013 21:51
Postitas overspeed
Pidurivoolikuid küljest vötma ei pidanud, sidusin suporti rihmaga rippu ja jäi ta kenasse asendisse toimetamiseks:



pkr02.jpg-thumb.jpg

pkr03.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 20 Apr 2013 21:54
Postitas overspeed
Keskmine kolb oli ikka päris kenasti kinni, äärmistel polnud nagu vigagi. Vötsin nad köik aga ühtlasi välja ja vahetasin tihendid, tolmukaitsed olid köigil suht läbi.

pkr04.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 20 Apr 2013 21:57
Postitas overspeed
Kolvide poleerimiseks kasutasin Motamees (tänud talle) käest saadud poleerimispinki:



pkr052.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 20 Apr 2013 21:59
Postitas overspeed
Arvatavasti kuna need kolvid ebavördselt töötasid, siis piduriklotsidel olid praod keskel, ühel ka otsad liimist lahti. Panin uued klotsid.

pkr06.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 20 Apr 2013 22:00
Postitas overspeed
Poes rohkem kui 1 komplekt tihendeid kolvide jaoks ei olnud. Seega kui järgmine nädal teise komplekti kätte saan, siis profülaktika möttes poleerin ka esimese vasaku piduri silindrid.

Postitatud: 22 Apr 2013 12:17
Postitas overspeed
Jällegi päästmas kinniolijat. Porist kedagit lahti rebida on suht raske, pidamist ju pole rataste all, aga ratastealust pinnast vahetades ta välja sealt tuli koos slepiga.

paasteopp.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 29 Apr 2013 09:08
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas:... Seega kui järgmine nädal teise komplekti kätte saan, siis profülaktika möttes poleerin ka esimese vasaku piduri silindrid.
Nüüdseks see ka tehtud, 1 liikus suht raskelt kuid erinevalt teisest polnud sellel ükski kinni. Peale hooldust kindel värk vähemasti. Klotsid läksid ka uued, pedaal on seetöttu ärakohutavalt imelik, kuid kui klotsid sisse kuluvad siis peaks normis jälle olema.

Postitatud: 12 Mai 2013 01:13
Postitas overspeed
Kapoti alt hakkas suitsu tulema, lähemalt uurides oli hoopis aur ... selline magusa löhnaga.

Veepump läks vahetusse.

Postitatud: 27 Juul 2013 12:48
Postitas overspeed
Miskit uut ka autosse:



vasem.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 16 Aug 2013 01:25
Postitas overspeed
Enamus lemmikuid ühise pildi peal :

lemmikudkoos.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 10 Okt 2013 03:58
Postitas overspeed
Kütusekulu köikus siin 11,5 kuni 13,5 vahel.
Ennem suve sai siis avastatud, et esipidurid jäävad peale ning likvideerisin probleemi.
Suvi läbi on Nival söite olnud minimaalselt, enamus tehtud 2107-ga. Sai siis löpuks taas jälle bensiini tangitud ja ennäe: kütusekulu 9,2 ltr/100 km. Pidurikolvide poleerimisest oli kövasti kasu.

Postitatud: 27 Okt 2013 06:27
Postitas overspeed
Sai suurem koorem sappa vöetud:


haagisega.JPG-thumb.jpg