1. leht 12-st

2103 turbo, carl, 1976 drifter

Postitatud: 31 Mär 2009 22:16
Postitas carl93
Tere
Kuna mulle hakkas meeldima ralli,ralli all mõtlen just asfaldi sõitu.Siis mõtlesin teen sellise pilli millel on jõudu ja ka juhitavus hea.Nimelt kes enne lugesid mu vanat teemat seal siis oli mootori remondist juttu ja ka turbo paigaldusest.Nüüd turbo mootoril küljes ja ka mootor on omale koha leidnud.Mootoriks siis 1,5 turbo, turbo rõhk 0,5 bari hetkel,kergendatud hooratas.Hetkel tegelen siis silla eemaldamisega kuna tulemas plokk differ,veel plaanis auto madalaks lasta,veel ehitan sisu ja uut armatuuri.Kui soojemad ilmad tulemas siis toimuvad põhja keevitus tööd ja ka keevitatakse tagumised uksed kinni, puur sisse ja ka stange augud.Hetkel plaanis panna toyota corolla spido ja ka hetkel juba aset leidnud toyota keskkonsool.Masin mõeldud ka jääraja jaoks ja ka kindlasti ladaklubi ürituste jaoks ;)
Auto tulemas kahe värviline.Valge ja sinine või siis ainult must.Unustasin mainida ,et kõik klaasid tulevad pleksist



[Muudetud: 4-2-2009 Priidic]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:28
Postitas carl93
Unustasin ka rääkida ,et masin tuleb väg kerge ja uke polstreid ja muid asju ei topi ehitan ka uut armatuuri ,et see spido sinna sobiks

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:30
Postitas carl93
Tean ,et auto seest räämas.Tulemas ka korvistmed kui finants võimaldab kunagi.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:31
Postitas carl93
Veel tuleb mitmeid tugevdusi ,et auto oleks piisavalt tugev ja ei vajuks kurvides palju

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:32
Postitas carl93
Selle projekti viin ma kindlalt lõpuni ma ei jäta seda katki.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:33
Postitas carl93
Turbole vaja valmistada sumps veel ja ka sebida õlitus voolik.Ära vool olemas ja küljes

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:35
Postitas carl93
Lisaks kõigile eemaldasin ka kõik juhtmed peale geneka ja süüte omade.Juhtmed vean kõik uued ja uued lülitid ja ka kaitsmed ning releed

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:37
Postitas carl93
x

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:38
Postitas carl93
Ootan ka õpetus sõnu kuidas ja mis moodi teha, et kere hea jäik jääks ja mida ümber teha

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:40
Postitas carl93
x

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 22:43
Postitas olaaf
juhtmed ja polstrid sul mingit märgatavat kaaluvõitu ei too,
tõeliselt kergeks saab auto kui asendad plekid plastide või kunstkiuga ning kandevkere toruraamiga - igal pool kus vähegi võimalik kasutad õhukest plasti.
tagumised uksed kaotad ära, samuti ukseposti kergendad ning seod ukseposti ja tagatiiva umbes klaasi kõrguselt.
esiuksed lõikad tühjaks, nagu rallikatel tehakse, ukseakna raami puurid auklikuks, uksepleki asendad plastiga, esitiivad asendad plastikust tiibadega, kapoti asendad klaaskiust või plastikust detailidega, ninaraami lõikad ära ning keevitad ainult lansekad ees ja tagant miski toruga kokku,
tuleseina pealse saad ära lõigata, pagassi põhja saad eemaldada asendades selle ühe kerge diagonaaltalaga, jne jne jne
siit peaks nüüd tööd aastaks ajaks olema

Postitatud: 31 Mär 2009 22:50
Postitas carl93
Algul lõikan kõik uksed tühjaks siis eemaldan veel selle "aknalaua" tagant.Ja siis tagumised istmed välja ja veel midagi siis plastikust tiivad.

Postitatud: 31 Mär 2009 23:01
Postitas olaaf
tagära unusta, et tagumine aknalaud ja istme tagune raam on tähtis konstruktsiooni osa - midagi pead sa sinna asemele ka panema

Postitatud: 31 Mär 2009 23:02
Postitas carl93
Kui puur tuleb siis saab sinna ka ju toe tehtud

Postitatud: 01 Apr 2009 00:34
Postitas ToM
Milleks see jube spido vajalik on?

Postitatud: 01 Apr 2009 01:08
Postitas Varblane
Neljanda pildi pealt kõik need plast asjad lõkkesse koos selle spidoga.Driftimiseks seda spiodot küll vaja pole küll aga sitaks suurt tahhokat koos käiguvahetus tulega.Üks tugev laks rusikaga tagapõlle pihta,et see jube kogus pahtlit tagant ära lendaks.Mingit krunt värvi on sul või?Rooste nühi maha ja tõmba rulliga mingi krunt peale kuna neid pilte vaadates hakkab paha lihtsalt.:regan mingit läikivat värvi pole vaja sellisele masinale enivei.

ToM! Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D

Postitatud: 01 Apr 2009 01:22
Postitas ToM
Algselt postitas: Varblane
Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
Ainuüksi see, et sa ei tea kuidas toyota keskkonsool dhrihvtimisele kaasa aitab, näitab näitab sinu enda asjatundmatust. Vaata välismaa võistluste pilte, igal teisel masinal selline konsool sees...

Aga mis siin ikka lõõpida, loodame et vanake kaua enam piinlema ei pea:rolleyes Et tee ta ükskord korda või ...:puzzled

Postitatud: 01 Apr 2009 08:39
Postitas logman
Otsatu projekt tulemas ....
Hea algus oleks see, kui võtad need istmed välja ennem kui päris ära läkerdad, kasid korralikult puhtaks ja kingid kellegile, kel neid tõeliselt tarvis on.

Plaanid vägevad, kuid sellest karbussiga turbotamisest saab üsna varsti kindlasti isu täis ning hakka juba aegsasti pritsungi poole vaatama.

Postitatud: 01 Apr 2009 08:45
Postitas ats97
näiteks mina oleksin nendest istmetest huvitatud!

Postitatud: 01 Apr 2009 08:54
Postitas vussvillem
logmaniga igati nõus. Mis mootoriga tehtud on üldse, et turbotamist kannataks?