2103 turbo, carl, 1976 drifter
2103 turbo, carl, 1976 drifter
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
M6ned mälestused mida suutis vanamootor:
http://www.youtube.com/watch?v=YGmvwHaZ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=jVD-PFzX ... re=channel -k6ige paremini välja kukkunud
http://www.youtube.com/watch?v=xKOu4E_6 ... re=channel -nagu rallika hääl ja k6ige halvem ka.
http://www.youtube.com/watch?v=D9KURcwP ... re=channel.
http://www.youtube.com/watch?v=uSday0N- ... nel-natuke 6li ja siis 2 käik ka veel
Talve mälestus:
http://www.youtube.com/watch?v=-fywiM9k ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=YGmvwHaZ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=jVD-PFzX ... re=channel -k6ige paremini välja kukkunud
http://www.youtube.com/watch?v=xKOu4E_6 ... re=channel -nagu rallika hääl ja k6ige halvem ka.
http://www.youtube.com/watch?v=D9KURcwP ... re=channel.
http://www.youtube.com/watch?v=uSday0N- ... nel-natuke 6li ja siis 2 käik ka veel
Talve mälestus:
http://www.youtube.com/watch?v=-fywiM9k ... re=channel
carl-steven berg
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Nojah, hea, et äärekivisse ei lasknud.
A nii muuseas, mitte neile kahele viimasele videole vihjates, vaid noh nii üleüldiselt mainiksin, et mina küll eriti aru ei saa, mida on lahedat selles, kui autol käivad rattad ringi seisu ajal ja kõik kohad on suitsu ning kärsahaisu täis. No vat ei saa aru lihtsalt.
Käesoleva teema arengut jälgides muidugi tuleb vägisi meelde üks rida J.M.K.E. laulu "Kajakad" refräänist.
Näh, juba koristati need änxad drihvti videod ära:puzzled
[Muudetud: 20-7-2009 Vaalo]
A nii muuseas, mitte neile kahele viimasele videole vihjates, vaid noh nii üleüldiselt mainiksin, et mina küll eriti aru ei saa, mida on lahedat selles, kui autol käivad rattad ringi seisu ajal ja kõik kohad on suitsu ning kärsahaisu täis. No vat ei saa aru lihtsalt.
Käesoleva teema arengut jälgides muidugi tuleb vägisi meelde üks rida J.M.K.E. laulu "Kajakad" refräänist.
Näh, juba koristati need änxad drihvti videod ära:puzzled
[Muudetud: 20-7-2009 Vaalo]
-
kkaimz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 08 Mär 2009 15:24
- Asukoht: viljandimaa-tarvastu vald
- Autod: vaz mõtetes :)
mõttle sellele
http://toru.ee/view/dc37b9c9673b
http://toru.ee/view/d540fefa8ff7
ja pole vaja ju ära kustutada annan lihtsalt juhiseid millega võiks järgmisena tegeleda peale kohapeal papude hõõrumise:D
http://toru.ee/view/d540fefa8ff7
ja pole vaja ju ära kustutada annan lihtsalt juhiseid millega võiks järgmisena tegeleda peale kohapeal papude hõõrumise:D
kaimz
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see mida te poisid teete pole drift
soovitan teinekord vaatama minna raplasse või saugale mida tähendab tegelikult driftimine, ja kuidas seda tehakse - http://www.driftime.ee/
pole tegu teps mitte lihtsa asjaga, et sitta kah - lasen külje ette ja valmis.
kahjuks pole ühtegi videolõiku meie viimasest väiksest driftiharjutusest raplas, kuid mõned fotod ehk: http://sinule.net/rally/rapla/
autolt nõuab see ala tohutult head ettevalmistust, ja head mootorit.
kehvalt ettevalmistatud autoga kaua ei drifti - toon välja mõned probleemid mis meil tekkisid rajal:
õli ei jõua plokikaanest karterisse tagasi, kui pidevalt pööre 7000 ja üles lisaks jookseb see natukenegi 80nega kurvi lennates karteris laiali ja õlipumbale ei jää midagi - sisse sai valatud 1cm üle normi, mis probleemi ei kaotanud..
mootor ei jõua ennast ära jahutada, kuna pööre üleval aga kiirus väike - aitaks niva radikas ja topelt elektrilised vendid.
käigukast oli väga tuline ning võib samuti üllatada, tagasillas läks õli nii kuumaks, et korpuse vastu kätt panna ei saanud ja poolassi simmerid jooksid nagu mahlakask.
väntvõlli rihmaratas tuleks veidi väiksem teha, et genekas ja veepump väga pöördes ei oleks - genekal kipuvad mähised laiali lendama ning veepump tahab jahutusvedeliku vahtu peksta.
niva mootoripadjale lisaks peaks mootorile lisatoe tegema,
käigukasti tagumine padi tuleb tugevam ehitada,
amort peaks all korralik olema, plaza sport gaas-gaas kahesuunaline jäi pehmeks isegi kui ees volga vedru.
salongi peaks mõne asjalikuma istme panema kindlasti!
[Muudetud: 21-7-2009 olaaf]
soovitan teinekord vaatama minna raplasse või saugale mida tähendab tegelikult driftimine, ja kuidas seda tehakse - http://www.driftime.ee/
pole tegu teps mitte lihtsa asjaga, et sitta kah - lasen külje ette ja valmis.
kahjuks pole ühtegi videolõiku meie viimasest väiksest driftiharjutusest raplas, kuid mõned fotod ehk: http://sinule.net/rally/rapla/
autolt nõuab see ala tohutult head ettevalmistust, ja head mootorit.
kehvalt ettevalmistatud autoga kaua ei drifti - toon välja mõned probleemid mis meil tekkisid rajal:
õli ei jõua plokikaanest karterisse tagasi, kui pidevalt pööre 7000 ja üles lisaks jookseb see natukenegi 80nega kurvi lennates karteris laiali ja õlipumbale ei jää midagi - sisse sai valatud 1cm üle normi, mis probleemi ei kaotanud..
mootor ei jõua ennast ära jahutada, kuna pööre üleval aga kiirus väike - aitaks niva radikas ja topelt elektrilised vendid.
käigukast oli väga tuline ning võib samuti üllatada, tagasillas läks õli nii kuumaks, et korpuse vastu kätt panna ei saanud ja poolassi simmerid jooksid nagu mahlakask.
väntvõlli rihmaratas tuleks veidi väiksem teha, et genekas ja veepump väga pöördes ei oleks - genekal kipuvad mähised laiali lendama ning veepump tahab jahutusvedeliku vahtu peksta.
niva mootoripadjale lisaks peaks mootorile lisatoe tegema,
käigukasti tagumine padi tuleb tugevam ehitada,
amort peaks all korralik olema, plaza sport gaas-gaas kahesuunaline jäi pehmeks isegi kui ees volga vedru.
salongi peaks mõne asjalikuma istme panema kindlasti!
[Muudetud: 21-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Ei jää piisavalt jäik ja üldjuhul ladale toodetavad KYB on suht kiirelt pehmed. Ise enest libisema saab ka tavalise vedru ja amordiga, aga driftist ei ole juttugi. Raplas oli Olku auto pealt ka hästi näha kuidas ikkagi vedrustus läbi paindub ja autot kangutama hakkab nii et lausa kerest järgi annab.
Ja mis KYB gaasid on?
Ja mis KYB gaasid on?
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
T6esti ma ei oska enam midagi m6elda::puzzled. sellised amordid on: http://ladu24.ee/et/ladu1/1677/9,67,0,1/5974
carl-steven berg
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Muideks kas see teema läbi loetud... siin peaks olema erinevaid arvamusi erinevatest amortidest http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 330&page=2 ja selles teemas madaldusest http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=417
pole su teemaga praegu päris täpselt kursis, et kas on nendest asjadest konkreetset juttu sul juba olnud
pole su teemaga praegu päris täpselt kursis, et kas on nendest asjadest konkreetset juttu sul juba olnud
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
Maha teha? Sellises vanuses ei ole ühtegi inimest kes oskaks mootori kildudeks võtta ja siis samamoodi kokku panna. Okey, kuskil maailma tipus kindlasti on Aga ei tea sellist. Nii, et juba drift autot teha sellises vanuses on minu meelest absurd Ma tegelt vaatasin kirja järgi juba, et täiskasvanud inimene päris nii ei kirjuta, siis vaatasin profiili, ohhoo 16 aastane väike driftija
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Nõustun kytt-i jutuga, mina isiklikult tean vägagi palju inimesi, kes on mootoreid lahti kitkunud väga väga varasest noorusest alates( mina kaasa arvatud ), mõned nendest on olnd isegi nõrgema soo esindajad. Ja veel jussike, sinu kohta käib töesti ütlus, et 9 korda mõtle, üks kord postita.
Sander @ ei ole pahane, aga lihtsalt sellised ,,geeniused" nagu juster-d käivad ajudele. Carlile aga edu, sest seda läheb sul vaja.
Edit: Juster-d, ise oled ka 16
Aitab nüüd küll OT-st
[Muudetud: 20-8-2009 -grazy-]
Sander @ ei ole pahane, aga lihtsalt sellised ,,geeniused" nagu juster-d käivad ajudele. Carlile aga edu, sest seda läheb sul vaja.
Edit: Juster-d, ise oled ka 16
Aitab nüüd küll OT-st
[Muudetud: 20-8-2009 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
jussike sa ei tea midagi ka mina olen oma mootori täiesti pulkadeks v6tnud ja korda teinud:DAlgselt postitas: JUSTer-D
Maha teha? Sellises vanuses ei ole ühtegi inimest kes oskaks mootori kildudeks võtta ja siis samamoodi kokku panna. Okey, kuskil maailma tipus kindlasti on Aga ei tea sellist. Nii, et juba drift autot teha sellises vanuses on minu meelest absurd Ma tegelt vaatasin kirja järgi juba, et täiskasvanud inimene päris nii ei kirjuta, siis vaatasin profiili, ohhoo 16 aastane väike driftija
carl-steven berg