2103 turbo, carl, 1976 drifter
2103 turbo, carl, 1976 drifter
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Topelt amordid = topelt kulutused, sellepeale ei mõtle?
osta parem korralikud ja tugevad gaasikad alla..mida sa siin lollusi leiutad
kui see topeltamordi värk oleks parim lahendus siis miks seda ei kasutata kusagil?
mõni on ju teind kel amorte või raha üle ja tahab veidi jäigemat tänavaautot, aga rajale selline asi küll ei sobi:rolleyes
osta parem korralikud ja tugevad gaasikad alla..mida sa siin lollusi leiutad
kui see topeltamordi värk oleks parim lahendus siis miks seda ei kasutata kusagil?
mõni on ju teind kel amorte või raha üle ja tahab veidi jäigemat tänavaautot, aga rajale selline asi küll ei sobi:rolleyes
Jah, odavam on osta 4 korralikku gaasikat, kui 6 odavat milled sa kohe varsti välja vahetad
Näiteks Boge gaasikad. Oli vist 750.-/tk
Nõuka aeg kui gaasikat saada ei olnud või rahakott ei lubanud, siis paljud, väga paljud sõitsid topelt amortidega ja tol hetkel käis see variant rajale väga hästi!
Näiteks Boge gaasikad. Oli vist 750.-/tk
Ega ta nii lollus pole midagi. Lihtsalt enam ei ole mõtet, kui hetkel on poest saada korralikud amordid mõistliku summa eest.Algselt postitas: corrado
..mida sa siin lollusi leiutad
kui see topeltamordi värk oleks parim lahendus siis miks seda ei kasutata kusagil?
mõni on ju teind kel amorte või raha üle ja tahab veidi jäigemat tänavaautot, aga rajale selline asi küll ei sobi:rolleyes
Nõuka aeg kui gaasikat saada ei olnud või rahakott ei lubanud, siis paljud, väga paljud sõitsid topelt amortidega ja tol hetkel käis see variant rajale väga hästi!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
carl on veidi õppinud nende teemadega, enam ei paugu ta vastu vaid teeb omasoodu ja ei pööra teiste õpetustele ja tänitamistele tähelepanuAlgselt postitas: VAZ
Loodame siis, et nii ei lähe, nagu eelmises teemas - 100 lk illi ja ei mingit tulemust.
areng seegi
lase aga edasi carl, kuigi mina sinu asemel oleks auto valmis teinud ja alles siis teema teinud, praegu kisub kõrvaltvaatajal mõtlemine jälle sinnapoole et see auto ei saa kunagi valmis.
parem õudne lõpp kui lõputu õudus.
-
ttann
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 251
- Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
- Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
- Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.
ei noh drift driftiks..aga mis mõte on teha seda kui saab isegi suht odavalt omale osta jaapanlase mis on juba sobilik driftiks!!!!
apsu: minu masin jõuab ka enne 2X v8 peale saada kui see valmis saab.
aga mis ma ikka seletan mul endal sesiab auto sama moodi hetkel ja ootab kuna garaaz tühjaks saab et mootor peale panna
apsu: minu masin jõuab ka enne 2X v8 peale saada kui see valmis saab.
aga mis ma ikka seletan mul endal sesiab auto sama moodi hetkel ja ootab kuna garaaz tühjaks saab et mootor peale panna
mats maalt:D
Algselt postitas: tann
ei noh drift driftiks..aga mis mõte on teha seda kui saab isegi suht odavalt omale osta jaapanlase mis on juba sobilik driftiks!!!!
Mida sa üldse siia foorumisse siis ära kaotanud oled ?
Suht. paljudel selline suhtumine, et Ladasse mõttetu raha sisse panna ja sellest mingit projekti üldse teha
Kui sulle meeldib, siis tjuuni muidugi mingit plastmassihunnikut, siin ladaklubis pole selliseid soovitusi vaja.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Ma arvan, et ta pidas silmas seda, et topeltamortide ja turbo selline sünnitamine on suht mõttetu projekti mõttelendu ehk drifti arvestades. Ja sellisel juhul tõesti Jaapani mootorid veidi otstarbekamad. Pole mõtet lõugama pista, et LK-s ei tohi mainida teisi automarke. Mina leian, et carlil oleks tõesti mõtekam teha alguses mingi lihtne tagaveoline japs tõsise drifti jaoks, kui huvi tõesti suur on. Niisama täristamiseks kärab see kah alguses, kuid asjaliku relva saamiseks läheks noorel raskeks nii rahaliselt kui ka ehitusoskustelt.Algselt postitas: VAZAlgselt postitas: tann
ei noh drift driftiks..aga mis mõte on teha seda kui saab isegi suht odavalt omale osta jaapanlase mis on juba sobilik driftiks!!!!
Mida sa üldse siia foorumisse siis ära kaotanud oled ?
Suht. paljudel selline suhtumine, et Ladasse mõttetu raha sisse panna ja sellest mingit projekti üldse teha
Kui sulle meeldib, siis tjuuni muidugi mingit plastmassihunnikut, siin ladaklubis pole selliseid soovitusi vaja.
Jõud taga, peab minema.
Pole öelnud, et siin ei tohi teisi automarke mainida. Ja mina ei tea, mida ta mõtles või mida ei mõelnud. Las ise seletab ma arvan.
Ja millise japsi sa suht odavalt siis saad driftimiseks? Kas mingi esiveolise vana civiku või ? Ja vaevalt need tagaveolised (mida muide leivahinnaga pole müügil näinud) kohe driftimiseks kõlbulikud on tehase seades (Loe: lagunevad laiali). Raha läheb ühesõnaga korralikult sisse. Ja vaevalt Carl mingit tipptasemel drifti sellega tegema hakkab, pigem harjutab käppa ja saab suhteliselt soodsalt autot selleks ringi teha ja tehnilisi teadmisi täiendada. Lisaks Lada ehituselt tunduvalt lihtsam.
Iseasi, kas see masin driftima ka reaalselt jõuab aga eks seda näitab aeg.
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 22-4-2009 VAZ]
Ja millise japsi sa suht odavalt siis saad driftimiseks? Kas mingi esiveolise vana civiku või ? Ja vaevalt need tagaveolised (mida muide leivahinnaga pole müügil näinud) kohe driftimiseks kõlbulikud on tehase seades (Loe: lagunevad laiali). Raha läheb ühesõnaga korralikult sisse. Ja vaevalt Carl mingit tipptasemel drifti sellega tegema hakkab, pigem harjutab käppa ja saab suhteliselt soodsalt autot selleks ringi teha ja tehnilisi teadmisi täiendada. Lisaks Lada ehituselt tunduvalt lihtsam.
Iseasi, kas see masin driftima ka reaalselt jõuab aga eks seda näitab aeg.
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 21-4-2009 VAZ]
[Muudetud: 22-4-2009 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
mm2rtu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Sept 2008 15:01
- Asukoht: kärdla, hiiumaa
- Autod: vaz 2105, datsun 100a, Nissan sunny coupe
- Kontakt:
Kui juba driffiti teemaks läks siis võimast japsi sa küll ei sa eriti odavalt, aga auto24 on alla 10kAlgselt postitas: VAZ
Pole öelnud, et siin ei tohi teisi automarke mainida. Ja mina ei tea, mida ta mõtles või mida ei mõelnud. Las ise seletab ma arvan.
Ja millise japsi sa suht odavalt siis saad driftimiseks? Kas mingi esiveolise vana civiku või ?
vanemaid 7 seeria bemmi ronte müüa, 160kw peaks piisav olema. Nokitseda vähe ja enamvähem. Vähemalt on see ,,drifftiks`` vähe realsem projekt kui see lada.
Ps. ei tee autoomaniku maha, ehita julgelt ja jaga ka tehtud teistega! Aga lihtsalt see teema pealkiri vähe ulme, ja driftiks tundub see masin uskumatu. Aga ehk mõneaasta pärast pean oma sõnu sõõma, kes teab- kes teab. Igatahes hetkel edu siis.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Algselt postitas: corrado
...praegu sellise asjaga ilmselt väga konkurentsi ei saavuta:D ...
Kui mõlemad käed vasakud ei ole, siis ma ei näe probleemi.
Küsimus on rohkem selles, kas sellel on mõtet
Kui mul on valida, kas ehitada ringi õõtsad ja vedrustus, et ühe korraliku amordi asemele paigaldada kaks, mis sama välja annavad(koos kerge amordituuninguga), siis ma valin ühe korraliku, sest see säästab raha - raha all mõtlen raha ajaliselt.
Kogu selle driftimise koha pealt, ütlen ühe vana tuntud rajatõe - kui hoogu ei tule, siis tuleb masinat kroomida.
Ehk siis mõtekam on ehitada teada/tuntud vahenditega üks natukenegi tehniliste lahenduste poolest "libisemisautot" meenutav isend ja kõigepealt sõitma õppida, sest nagu öeldakse - 9 korda mõõda ja 1 kord lõika - selle aja peale kui lõpuks enam vähem sõitma õpid, oled juba tehniliselt niipalju arenenud, et tead mida tuleb teha ja mida mitte...kust läheb katki, mis paindub läbi, mis asendis on parem pidamine jne...
Seega kui siin praegu vaielda ja ohkida "kempi luku" ja läbilöögipuhvrite üle, siis on sellest sama palju kasu kui mungal "Full-size" kondoomist...
Ehk siis - ma arvan, et olen suuteline ehitama veduri, aga ega ma selle pärast veel rongijuht ei ole.
Elame ja näeme. Kui on niipalju püsivust ja sihikindlust, et oma jutu tasemel olla, siis müts maha...aga kui jutuks kogu see teema jääbki, siis teemasisene kriitika on täielikult õigustatud.
Majanduslikult lähenedes ei ole vaja foorumisse üht järjekordset 100 lehelist teemast selle üle kui hästi saab paberil autot ehitada ning kuidas ehitamise üle vaieldakse.
Eesti "võrk" kihab sellistest foorumitest ning loodan, et me ei jõua kunagi sinnamaale, kus meie foorum sama meenutama hakkab...
Seega: All the ballgames, like basketball, football, baseball etc. need only 1 ball - carsport needs two balls. Got two ?
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Kui vaja... võin pakkuda sulle 2 päris jäika gaasikat... Mugavust nendega sa oodata ei saa... Drifti jaoks arvan, et päirs head... Hoidis suhteliselt kõrget 01-hte teepeal väga hästi nende gaasikatega !
Koos diagonaal vardaga. Enda 01-hel olid all... Väga hea juhitavuse tegi see jäikus !
http://nagi.ee/photos/grimes/sets/98399/ Selle sigla all siis olid !
Siin amortidest pilt ! Suht topelt paksusega kui orikad ! Niiet teevadgi sinu topelt amortide teema välja. Annan odavalt ära !
Siin näha amorte !
http://static2.nagi.ee/i/p/235/88/05897 ... ca_o.jpg/1
Koos diagonaal vardaga. Enda 01-hel olid all... Väga hea juhitavuse tegi see jäikus !
http://nagi.ee/photos/grimes/sets/98399/ Selle sigla all siis olid !
Siin amortidest pilt ! Suht topelt paksusega kui orikad ! Niiet teevadgi sinu topelt amortide teema välja. Annan odavalt ära !
Siin näha amorte !
http://static2.nagi.ee/i/p/235/88/05897 ... ca_o.jpg/1