2103 turbo, carl, 1976 drifter

2103 turbo, carl, 1976 drifter

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

2103 turbo, carl, 1976 drifter

Postitus Postitas carl93 »

Tere
Kuna mulle hakkas meeldima ralli,ralli all mõtlen just asfaldi sõitu.Siis mõtlesin teen sellise pilli millel on jõudu ja ka juhitavus hea.Nimelt kes enne lugesid mu vanat teemat seal siis oli mootori remondist juttu ja ka turbo paigaldusest.Nüüd turbo mootoril küljes ja ka mootor on omale koha leidnud.Mootoriks siis 1,5 turbo, turbo rõhk 0,5 bari hetkel,kergendatud hooratas.Hetkel tegelen siis silla eemaldamisega kuna tulemas plokk differ,veel plaanis auto madalaks lasta,veel ehitan sisu ja uut armatuuri.Kui soojemad ilmad tulemas siis toimuvad põhja keevitus tööd ja ka keevitatakse tagumised uksed kinni, puur sisse ja ka stange augud.Hetkel plaanis panna toyota corolla spido ja ka hetkel juba aset leidnud toyota keskkonsool.Masin mõeldud ka jääraja jaoks ja ka kindlasti ladaklubi ürituste jaoks ;)
Auto tulemas kahe värviline.Valge ja sinine või siis ainult must.Unustasin mainida ,et kõik klaasid tulevad pleksist



[Muudetud: 4-2-2009 Priidic]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Unustasin ka rääkida ,et masin tuleb väg kerge ja uke polstreid ja muid asju ei topi ehitan ka uut armatuuri ,et see spido sinna sobiks

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Tean ,et auto seest räämas.Tulemas ka korvistmed kui finants võimaldab kunagi.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Veel tuleb mitmeid tugevdusi ,et auto oleks piisavalt tugev ja ei vajuks kurvides palju

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Selle projekti viin ma kindlalt lõpuni ma ei jäta seda katki.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Turbole vaja valmistada sumps veel ja ka sebida õlitus voolik.Ära vool olemas ja küljes

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Lisaks kõigile eemaldasin ka kõik juhtmed peale geneka ja süüte omade.Juhtmed vean kõik uued ja uued lülitid ja ka kaitsmed ning releed

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

x

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ootan ka õpetus sõnu kuidas ja mis moodi teha, et kere hea jäik jääks ja mida ümber teha

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

x

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

juhtmed ja polstrid sul mingit märgatavat kaaluvõitu ei too,
tõeliselt kergeks saab auto kui asendad plekid plastide või kunstkiuga ning kandevkere toruraamiga - igal pool kus vähegi võimalik kasutad õhukest plasti.
tagumised uksed kaotad ära, samuti ukseposti kergendad ning seod ukseposti ja tagatiiva umbes klaasi kõrguselt.
esiuksed lõikad tühjaks, nagu rallikatel tehakse, ukseakna raami puurid auklikuks, uksepleki asendad plastiga, esitiivad asendad plastikust tiibadega, kapoti asendad klaaskiust või plastikust detailidega, ninaraami lõikad ära ning keevitad ainult lansekad ees ja tagant miski toruga kokku,
tuleseina pealse saad ära lõigata, pagassi põhja saad eemaldada asendades selle ühe kerge diagonaaltalaga, jne jne jne
siit peaks nüüd tööd aastaks ajaks olema
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algul lõikan kõik uksed tühjaks siis eemaldan veel selle "aknalaua" tagant.Ja siis tagumised istmed välja ja veel midagi siis plastikust tiivad.
carl-steven berg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagära unusta, et tagumine aknalaud ja istme tagune raam on tähtis konstruktsiooni osa - midagi pead sa sinna asemele ka panema
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Kui puur tuleb siis saab sinna ka ju toe tehtud
carl-steven berg
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Milleks see jube spido vajalik on?
m'kay
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Neljanda pildi pealt kõik need plast asjad lõkkesse koos selle spidoga.Driftimiseks seda spiodot küll vaja pole küll aga sitaks suurt tahhokat koos käiguvahetus tulega.Üks tugev laks rusikaga tagapõlle pihta,et see jube kogus pahtlit tagant ära lendaks.Mingit krunt värvi on sul või?Rooste nühi maha ja tõmba rulliga mingi krunt peale kuna neid pilte vaadates hakkab paha lihtsalt.:regan mingit läikivat värvi pole vaja sellisele masinale enivei.

ToM! Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: Varblane
Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
Ainuüksi see, et sa ei tea kuidas toyota keskkonsool dhrihvtimisele kaasa aitab, näitab näitab sinu enda asjatundmatust. Vaata välismaa võistluste pilte, igal teisel masinal selline konsool sees...

Aga mis siin ikka lõõpida, loodame et vanake kaua enam piinlema ei pea:rolleyes Et tee ta ükskord korda või ...:puzzled
m'kay
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Otsatu projekt tulemas ....
Hea algus oleks see, kui võtad need istmed välja ennem kui päris ära läkerdad, kasid korralikult puhtaks ja kingid kellegile, kel neid tõeliselt tarvis on.

Plaanid vägevad, kuid sellest karbussiga turbotamisest saab üsna varsti kindlasti isu täis ning hakka juba aegsasti pritsungi poole vaatama.
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

näiteks mina oleksin nendest istmetest huvitatud!
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

logmaniga igati nõus. Mis mootoriga tehtud on üldse, et turbotamist kannataks?
Suletud