2103 turbo, carl, 1976 drifter
2103 turbo, carl, 1976 drifter
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
2103 turbo, carl, 1976 drifter
Tere
Kuna mulle hakkas meeldima ralli,ralli all mõtlen just asfaldi sõitu.Siis mõtlesin teen sellise pilli millel on jõudu ja ka juhitavus hea.Nimelt kes enne lugesid mu vanat teemat seal siis oli mootori remondist juttu ja ka turbo paigaldusest.Nüüd turbo mootoril küljes ja ka mootor on omale koha leidnud.Mootoriks siis 1,5 turbo, turbo rõhk 0,5 bari hetkel,kergendatud hooratas.Hetkel tegelen siis silla eemaldamisega kuna tulemas plokk differ,veel plaanis auto madalaks lasta,veel ehitan sisu ja uut armatuuri.Kui soojemad ilmad tulemas siis toimuvad põhja keevitus tööd ja ka keevitatakse tagumised uksed kinni, puur sisse ja ka stange augud.Hetkel plaanis panna toyota corolla spido ja ka hetkel juba aset leidnud toyota keskkonsool.Masin mõeldud ka jääraja jaoks ja ka kindlasti ladaklubi ürituste jaoks
Auto tulemas kahe värviline.Valge ja sinine või siis ainult must.Unustasin mainida ,et kõik klaasid tulevad pleksist
[Muudetud: 4-2-2009 Priidic]
Kuna mulle hakkas meeldima ralli,ralli all mõtlen just asfaldi sõitu.Siis mõtlesin teen sellise pilli millel on jõudu ja ka juhitavus hea.Nimelt kes enne lugesid mu vanat teemat seal siis oli mootori remondist juttu ja ka turbo paigaldusest.Nüüd turbo mootoril küljes ja ka mootor on omale koha leidnud.Mootoriks siis 1,5 turbo, turbo rõhk 0,5 bari hetkel,kergendatud hooratas.Hetkel tegelen siis silla eemaldamisega kuna tulemas plokk differ,veel plaanis auto madalaks lasta,veel ehitan sisu ja uut armatuuri.Kui soojemad ilmad tulemas siis toimuvad põhja keevitus tööd ja ka keevitatakse tagumised uksed kinni, puur sisse ja ka stange augud.Hetkel plaanis panna toyota corolla spido ja ka hetkel juba aset leidnud toyota keskkonsool.Masin mõeldud ka jääraja jaoks ja ka kindlasti ladaklubi ürituste jaoks
Auto tulemas kahe värviline.Valge ja sinine või siis ainult must.Unustasin mainida ,et kõik klaasid tulevad pleksist
[Muudetud: 4-2-2009 Priidic]
carl-steven berg
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
juhtmed ja polstrid sul mingit märgatavat kaaluvõitu ei too,
tõeliselt kergeks saab auto kui asendad plekid plastide või kunstkiuga ning kandevkere toruraamiga - igal pool kus vähegi võimalik kasutad õhukest plasti.
tagumised uksed kaotad ära, samuti ukseposti kergendad ning seod ukseposti ja tagatiiva umbes klaasi kõrguselt.
esiuksed lõikad tühjaks, nagu rallikatel tehakse, ukseakna raami puurid auklikuks, uksepleki asendad plastiga, esitiivad asendad plastikust tiibadega, kapoti asendad klaaskiust või plastikust detailidega, ninaraami lõikad ära ning keevitad ainult lansekad ees ja tagant miski toruga kokku,
tuleseina pealse saad ära lõigata, pagassi põhja saad eemaldada asendades selle ühe kerge diagonaaltalaga, jne jne jne
siit peaks nüüd tööd aastaks ajaks olema
tõeliselt kergeks saab auto kui asendad plekid plastide või kunstkiuga ning kandevkere toruraamiga - igal pool kus vähegi võimalik kasutad õhukest plasti.
tagumised uksed kaotad ära, samuti ukseposti kergendad ning seod ukseposti ja tagatiiva umbes klaasi kõrguselt.
esiuksed lõikad tühjaks, nagu rallikatel tehakse, ukseakna raami puurid auklikuks, uksepleki asendad plastiga, esitiivad asendad plastikust tiibadega, kapoti asendad klaaskiust või plastikust detailidega, ninaraami lõikad ära ning keevitad ainult lansekad ees ja tagant miski toruga kokku,
tuleseina pealse saad ära lõigata, pagassi põhja saad eemaldada asendades selle ühe kerge diagonaaltalaga, jne jne jne
siit peaks nüüd tööd aastaks ajaks olema
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Neljanda pildi pealt kõik need plast asjad lõkkesse koos selle spidoga.Driftimiseks seda spiodot küll vaja pole küll aga sitaks suurt tahhokat koos käiguvahetus tulega.Üks tugev laks rusikaga tagapõlle pihta,et see jube kogus pahtlit tagant ära lendaks.Mingit krunt värvi on sul või?Rooste nühi maha ja tõmba rulliga mingi krunt peale kuna neid pilte vaadates hakkab paha lihtsalt. mingit läikivat värvi pole vaja sellisele masinale enivei.
ToM! Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
ToM! Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ainuüksi see, et sa ei tea kuidas toyota keskkonsool dhrihvtimisele kaasa aitab, näitab näitab sinu enda asjatundmatust. Vaata välismaa võistluste pilte, igal teisel masinal selline konsool sees...Algselt postitas: Varblane
Ma tahaks teada kuidas see toyota keskonsool dhrihvtimisele kaasa aitab!:D
Aga mis siin ikka lõõpida, loodame et vanake kaua enam piinlema ei pea:rolleyes Et tee ta ükskord korda või ...
m'kay
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Otsatu projekt tulemas ....
Hea algus oleks see, kui võtad need istmed välja ennem kui päris ära läkerdad, kasid korralikult puhtaks ja kingid kellegile, kel neid tõeliselt tarvis on.
Plaanid vägevad, kuid sellest karbussiga turbotamisest saab üsna varsti kindlasti isu täis ning hakka juba aegsasti pritsungi poole vaatama.
Hea algus oleks see, kui võtad need istmed välja ennem kui päris ära läkerdad, kasid korralikult puhtaks ja kingid kellegile, kel neid tõeliselt tarvis on.
Plaanid vägevad, kuid sellest karbussiga turbotamisest saab üsna varsti kindlasti isu täis ning hakka juba aegsasti pritsungi poole vaatama.
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne