21214, twist, 2003
21214, twist, 2003
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21214, twist, 2003
Taas ühe Lada võrra rikkam.
Seekord autoks 2003. aasta väljalaskega Niva.
Ei ole ostetud RMK oksjonilt ega ole olnud ka nende omandis.
Selle auto suurimad plussid:
*läbivus(see, millega Niva metsas hakkama saab, on lihtsalt hämmastav)
*täiesti tipp-topp korras 1,7i mootor
*roolivõim
Auto seisukord, kui see ostetud sai, oli oma vanuse kohta allpool rahuldavat:
-mõlgid üle kere
-värviparandused tehtus rulliga ja helerohelise värviga(auto ise tumeroheline)
-istmed kõveraks istutud ja polstrid räpased
-esidiffer puruks (taldrikul hambad läinud)
-nii esi- kui tagasillas kõik simmerlingid jooksid
-pooltelje kaitsekummid läbi
-esiklaas katki
-roostetäpid üle kere(läbivat siiski vaid ühes kohas)
-stanged kõverad
-juhtmed kokku sulanud
- tagasillavardad kõverad ja puksid läbi
Üllatas, kui põhjalikult oli tehases mõeldud müraisolatsiooni peale. Kapotiluugi all ja isegi karterikaitsme sees on jämedad müramatid. Ka salongis pole isolatsiooni pealt kokku hoitud.
Auto sai värvitud DeBeer veokivärviga. Veermik sai ka uue musta värvkatte.
Istmeraamid sirgeks aetud ja tugevdatud:
Krunt peal:
Vesilihv:
Värv seljas:
Komplekteerimine:
Tehtud:
Seekord autoks 2003. aasta väljalaskega Niva.
Ei ole ostetud RMK oksjonilt ega ole olnud ka nende omandis.
Selle auto suurimad plussid:
*läbivus(see, millega Niva metsas hakkama saab, on lihtsalt hämmastav)
*täiesti tipp-topp korras 1,7i mootor
*roolivõim
Auto seisukord, kui see ostetud sai, oli oma vanuse kohta allpool rahuldavat:
-mõlgid üle kere
-värviparandused tehtus rulliga ja helerohelise värviga(auto ise tumeroheline)
-istmed kõveraks istutud ja polstrid räpased
-esidiffer puruks (taldrikul hambad läinud)
-nii esi- kui tagasillas kõik simmerlingid jooksid
-pooltelje kaitsekummid läbi
-esiklaas katki
-roostetäpid üle kere(läbivat siiski vaid ühes kohas)
-stanged kõverad
-juhtmed kokku sulanud
- tagasillavardad kõverad ja puksid läbi
Üllatas, kui põhjalikult oli tehases mõeldud müraisolatsiooni peale. Kapotiluugi all ja isegi karterikaitsme sees on jämedad müramatid. Ka salongis pole isolatsiooni pealt kokku hoitud.
Auto sai värvitud DeBeer veokivärviga. Veermik sai ka uue musta värvkatte.
Istmeraamid sirgeks aetud ja tugevdatud:
Krunt peal:
Vesilihv:
Värv seljas:
Komplekteerimine:
Tehtud:
Mõlemad vastused poolenisti õiged. Võimendi on elektrohüdrauliline(mida iganes see tähendaks). Käib rihma pealt ja voolikud on järel. Võib-olla on mingite elektriliste klappidega, ei tea. Homme teen pilti ja uurin lähemalt.
Katus ja küljed ülevaltpoolt vööliini jäid ka värvimata. Suvel, kui värv küps on, tuleks üleminekud vesilihviga siledaks ajada. Toonierinevust ei jäänud.
Kuni 100-ni kannatab küll sõita, kiirused üle selle kuuluvad juba masohhismi valdkonda.
Katus ja küljed ülevaltpoolt vööliini jäid ka värvimata. Suvel, kui värv küps on, tuleks üleminekud vesilihviga siledaks ajada. Toonierinevust ei jäänud.
Kuni 100-ni kannatab küll sõita, kiirused üle selle kuuluvad juba masohhismi valdkonda.
Ei ole sellesse roolikarbi ja -võimu teemasse põhjalikumalt süvenenud. Üks päev märkasin vaid seda, et kui rool mistahes poole lõpuni välja keerata, kostub rooli alt vaikset surinat(nagu elektrimootor).
Niisiis, ühel ilusal lumisel päeval vahetasin ära kõik lukud. Nüüd ei saa süütelukku niisama lihtsalt kruvikaga keerata ja ka ukselukud lukustavad uksi
Niva ühe osaga kodusest laiast autopargist:
Nagu näha, ei saa just öelda, et tüdrukutele Niva ei meeldiks
Niisiis, ühel ilusal lumisel päeval vahetasin ära kõik lukud. Nüüd ei saa süütelukku niisama lihtsalt kruvikaga keerata ja ka ukselukud lukustavad uksi
Niva ühe osaga kodusest laiast autopargist:
Nagu näha, ei saa just öelda, et tüdrukutele Niva ei meeldiks
Väntvõlli poldi probleem sai lahenduse uue poldi treimise näol.
Kuna tihtipeale on vaja kuskil maastikul haagist vedada ja iga väikse veo jaoks pole mõtet traktorit liigutada, siis sai paigaldatud haagisekonks.
Kuna tihtipeale on vaja kuskil maastikul haagist vedada ja iga väikse veo jaoks pole mõtet traktorit liigutada, siis sai paigaldatud haagisekonks.
Niva on siiani ausalt teeninud. Originaalrehvidega oli võimalik liikuda ka 50cm lumes.
Aga nüüd on tekkinud PROBLEEM:
Bensupump undab sõidu ajal. Kohe tõsiselt undab, nii tugevalt, et käib ka Niva veeremürast üle ja häirib salongis viibijaid. Varem undas ka, aga nüüd on kas kõrvad jõudnud sellest puhata või ongi müra hullemaks läinud.
Ilmselt hakkab läbi minema, kuid kas seal on veel midagi "päästa"?
Aga nüüd on tekkinud PROBLEEM:
Bensupump undab sõidu ajal. Kohe tõsiselt undab, nii tugevalt, et käib ka Niva veeremürast üle ja häirib salongis viibijaid. Varem undas ka, aga nüüd on kas kõrvad jõudnud sellest puhata või ongi müra hullemaks läinud.
Ilmselt hakkab läbi minema, kuid kas seal on veel midagi "päästa"?
Kui bensiinifilter või bensiinitorustik kapitaalselt umbes ei ole, siis suurem bensupumba undamine annab märku tema pensionileminekust.
Eeldan, et Nival on ka bensiini tagasijooks paaki? Peale filtrite kontrolli/vahetust vaata see ka igaks juhuks üle.
Muidu on masin aus
Eeldan, et Nival on ka bensiini tagasijooks paaki? Peale filtrite kontrolli/vahetust vaata see ka igaks juhuks üle.
Muidu on masin aus
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Selle talve jooksul Niva palju tegevust pole saanud. Ainult kõige suurema lume ajal mõni lühem sõit. Ülevaatusel ka käidud, nüüd jälle kaks aastat muretu, on ikka tore see uue auto omamine.
Varsti, kui suurem sula hakkab ja teed sõidetamatuteks jääväljades muutuvad, saab Niva arvatavasti jälle tööd. Ettenägelikult sai ka lõpuks tehases paigaldatud "lamell"rehvide asemel korralikud naelad muretsetud. Kõrguselt on nad veidi väiksemad, kui originaalid, kuid mul on kahtlus, et nendega asfaldile eriti asja polegi.
Varsti, kui suurem sula hakkab ja teed sõidetamatuteks jääväljades muutuvad, saab Niva arvatavasti jälle tööd. Ettenägelikult sai ka lõpuks tehases paigaldatud "lamell"rehvide asemel korralikud naelad muretsetud. Kõrguselt on nad veidi väiksemad, kui originaalid, kuid mul on kahtlus, et nendega asfaldile eriti asja polegi.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kuidas roolivõimendi praktikas ennast õigustab? Kas tänaval sõites liiga kergeks ei tee?
Mul Nival võimendit pole ja 175-se kummiga on linnas ja maanteel rool väga kerge, tunnetuse mõttes võiks isegi raskem olla. Samuti on Nival rool aeglastel kiirustel manööverdamisel üllatuslikult palju kergem kui tagaveolisel.
Jääl Nival sellised jalavarjud ainult õigustavadki:)
Mul Nival võimendit pole ja 175-se kummiga on linnas ja maanteel rool väga kerge, tunnetuse mõttes võiks isegi raskem olla. Samuti on Nival rool aeglastel kiirustel manööverdamisel üllatuslikult palju kergem kui tagaveolisel.
Jääl Nival sellised jalavarjud ainult õigustavadki:)