21214, twist, 2003

21214, twist, 2003

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

21214, twist, 2003

Postitus Postitas twist »

Taas ühe Lada võrra rikkam.
Seekord autoks 2003. aasta väljalaskega Niva.
Ei ole ostetud RMK oksjonilt ega ole olnud ka nende omandis.

Selle auto suurimad plussid:
*läbivus(see, millega Niva metsas hakkama saab, on lihtsalt hämmastav)
*täiesti tipp-topp korras 1,7i mootor
*roolivõim

Auto seisukord, kui see ostetud sai, oli oma vanuse kohta allpool rahuldavat:
-mõlgid üle kere
-värviparandused tehtus rulliga ja helerohelise värviga(auto ise tumeroheline)
-istmed kõveraks istutud ja polstrid räpased
-esidiffer puruks (taldrikul hambad läinud)
-nii esi- kui tagasillas kõik simmerlingid jooksid
-pooltelje kaitsekummid läbi
-esiklaas katki
-roostetäpid üle kere(läbivat siiski vaid ühes kohas)
-stanged kõverad
-juhtmed kokku sulanud
- tagasillavardad kõverad ja puksid läbi

Üllatas, kui põhjalikult oli tehases mõeldud müraisolatsiooni peale. Kapotiluugi all ja isegi karterikaitsme sees on jämedad müramatid. Ka salongis pole isolatsiooni pealt kokku hoitud.

Auto sai värvitud DeBeer veokivärviga. Veermik sai ka uue musta värvkatte.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Istmeraamid sirgeks aetud ja tugevdatud:
Pilt
Krunt peal:
Pilt Pilt Pilt
Vesilihv:
Pilt Pilt
Värv seljas:
Pilt Pilt
Komplekteerimine:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Tehtud:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Maanteel kannatab 100km/h sõita? :D Igati viisakas pill paitab.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Katust ei värvinud?

Kas roolivõim on hüdrauliline ja kas sa saaksid sellest ka pilti teha.

[Muudetud: 1/3/2009 zajetz]
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Peaks elektriline olema
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Mõlemad vastused poolenisti õiged. Võimendi on elektrohüdrauliline(mida iganes see tähendaks). Käib rihma pealt ja voolikud on järel. Võib-olla on mingite elektriliste klappidega, ei tea. Homme teen pilti ja uurin lähemalt.

Katus ja küljed ülevaltpoolt vööliini jäid ka värvimata. Suvel, kui värv küps on, tuleks üleminekud vesilihviga siledaks ajada. Toonierinevust ei jäänud.

Kuni 100-ni kannatab küll sõita, kiirused üle selle kuuluvad juba masohhismi valdkonda.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Selline roolivõim tal peal on. Minu meelest puhthüdrauliline.
Pilt
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

äkki saad kuidagi roolikarbist kah pilti teha
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

zaikule: roolikarp on küll ka klassikule paigaldatav aga kahjuks pole senini suutnud keegi seda roolikarpi mulle piiritagant hankida kahtlen kas sulgi õnnestuks
ostsid siis sõida
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Ei ole sellesse roolikarbi ja -võimu teemasse põhjalikumalt süvenenud. Üks päev märkasin vaid seda, et kui rool mistahes poole lõpuni välja keerata, kostub rooli alt vaikset surinat(nagu elektrimootor).
Niisiis, ühel ilusal lumisel päeval vahetasin ära kõik lukud. Nüüd ei saa süütelukku niisama lihtsalt kruvikaga keerata ja ka ukselukud lukustavad uksi :D
Pilt
Niva ühe osaga kodusest laiast autopargist:
Pilt
Nagu näha, ei saa just öelda, et tüdrukutele Niva ei meeldiks :spin
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Väntvõlli poldi probleem sai lahenduse uue poldi treimise näol.

Pilt

Kuna tihtipeale on vaja kuskil maastikul haagist vedada ja iga väikse veo jaoks pole mõtet traktorit liigutada, siis sai paigaldatud haagisekonks.

Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Niva on siiani ausalt teeninud. Originaalrehvidega oli võimalik liikuda ka 50cm lumes.

Aga nüüd on tekkinud PROBLEEM:
Bensupump undab sõidu ajal. Kohe tõsiselt undab, nii tugevalt, et käib ka Niva veeremürast üle ja häirib salongis viibijaid. Varem undas ka, aga nüüd on kas kõrvad jõudnud sellest puhata või ongi müra hullemaks läinud.
Ilmselt hakkab läbi minema, kuid kas seal on veel midagi "päästa"?
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kui bensiinifilter või bensiinitorustik kapitaalselt umbes ei ole, siis suurem bensupumba undamine annab märku tema pensionileminekust.

Eeldan, et Nival on ka bensiini tagasijooks paaki? Peale filtrite kontrolli/vahetust vaata see ka igaks juhuks üle.

Muidu on masin aus :cool:
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Selle talve jooksul Niva palju tegevust pole saanud. Ainult kõige suurema lume ajal mõni lühem sõit. Ülevaatusel ka käidud, nüüd jälle kaks aastat muretu, on ikka tore see uue auto omamine.
Varsti, kui suurem sula hakkab ja teed sõidetamatuteks jääväljades muutuvad, saab Niva arvatavasti jälle tööd. Ettenägelikult sai ka lõpuks tehases paigaldatud "lamell"rehvide asemel korralikud naelad muretsetud. Kõrguselt on nad veidi väiksemad, kui originaalid, kuid mul on kahtlus, et nendega asfaldile eriti asja polegi.
Pilt
Pilt
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kuidas roolivõimendi praktikas ennast õigustab? Kas tänaval sõites liiga kergeks ei tee?
Mul Nival võimendit pole ja 175-se kummiga on linnas ja maanteel rool väga kerge, tunnetuse mõttes võiks isegi raskem olla. Samuti on Nival rool aeglastel kiirustel manööverdamisel üllatuslikult palju kergem kui tagaveolisel.

Jääl Nival sellised jalavarjud ainult õigustavadki:)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

nival roolikarbis ülekanne teine, rooli ühest otsast teise keerata on 4 ringi, tagaveolisel ladal 3. mitu tiiru selle roolivõimuga variandil on?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Rool on üli kerge. Suurtel kiirustel ka üsna tundetu, kuid maastikul seiklemiseks ideaalne. Võid koha peal ühe näpuga rooli keerata :spin
Vasta