Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Nonii. Aega läks aga asja sai. Lõpuks siis jälle Lada omanik, seekord siis Niva. Auto sai ostetud RMK oksjonilt ja siiamaani on sõitnud probleemivabalt.
Tegemist tahavad veel: Kardaanikõlks eemaldada. vahekastist lekib õli väheke, mootorit sipa näppida st et kontrollida et kõik töötaks laitmatult, praegu millegi pärast mootori hoiatustuli põleb, kuigi mingeid anomaaliaid täheldanud ei ole.
Tehtud sai juba õlivahetus, jahutusvedeliku vahetus. Kojameeeste tööpiirkonda sai ka reguleeritud. Ja nipet näpet on veel tehtud aga kõike pole ka mõtet siia kirjutada. Selline ta siis on:
Tegemist tahavad veel: Kardaanikõlks eemaldada. vahekastist lekib õli väheke, mootorit sipa näppida st et kontrollida et kõik töötaks laitmatult, praegu millegi pärast mootori hoiatustuli põleb, kuigi mingeid anomaaliaid täheldanud ei ole.
Tehtud sai juba õlivahetus, jahutusvedeliku vahetus. Kojameeeste tööpiirkonda sai ka reguleeritud. Ja nipet näpet on veel tehtud aga kõike pole ka mõtet siia kirjutada. Selline ta siis on:
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
To Logman: Kindlasti tulen.
Liigne agarus on ikka ogarus. Mõtlesin et korrastan Nivat väheke. Armatuuris osad pirnid ei põlenud, mõtlesin et siis vaatan millised nad on, tean uusi osta. Mõeldud tehtud. Panin kokku tagasi kõik ok. Sõitsin siis metsa turnima ja järsku keset metsa masin seisab, aku tühi. Lasin akul koguda ja ohh imet töötab. Kähku koju tagasi. Kodus vaadates siis selgus tahhokas ei tööta, automaatne tulede lülitus ei tööta, ja süüdet sisse keerates ei lähe põlema akutuli ja õlirõhu tuli, mootori töötates ei põle vahekasti lukus oleku tuli, kindlasti on neid veel seal mis ei tööta (udutule märguanne). Samas viskab põlema süüte sisse keerates hüüumärgi, mis punase ringi sees, see peaks olema piduriõli taseme tuli, enne see ei põlenud. Ilusti töötavad suunamärguanne ja täistulede märguanne ning tagaklaasi soojendus. On kellelgi veel sellist jama olnud, oskab keegi aidata. Pistikud kõik korralikult kinni, niipalju kui ma neid seal nägin. Või viga kuskil mujal?
[Muudetud: 1-3-2009 mauer]
Liigne agarus on ikka ogarus. Mõtlesin et korrastan Nivat väheke. Armatuuris osad pirnid ei põlenud, mõtlesin et siis vaatan millised nad on, tean uusi osta. Mõeldud tehtud. Panin kokku tagasi kõik ok. Sõitsin siis metsa turnima ja järsku keset metsa masin seisab, aku tühi. Lasin akul koguda ja ohh imet töötab. Kähku koju tagasi. Kodus vaadates siis selgus tahhokas ei tööta, automaatne tulede lülitus ei tööta, ja süüdet sisse keerates ei lähe põlema akutuli ja õlirõhu tuli, mootori töötates ei põle vahekasti lukus oleku tuli, kindlasti on neid veel seal mis ei tööta (udutule märguanne). Samas viskab põlema süüte sisse keerates hüüumärgi, mis punase ringi sees, see peaks olema piduriõli taseme tuli, enne see ei põlenud. Ilusti töötavad suunamärguanne ja täistulede märguanne ning tagaklaasi soojendus. On kellelgi veel sellist jama olnud, oskab keegi aidata. Pistikud kõik korralikult kinni, niipalju kui ma neid seal nägin. Või viga kuskil mujal?
[Muudetud: 1-3-2009 mauer]
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Enne ostmist käisin kohapeal ja proovisin sõita. On ka tuttavaid RMK-s kuid antud masina kohta ei teadnud midagi. Avarii jälgesid ei ole küll täheldanud ja hind oli poole odavam turuhinnast. See oksjon kust mina ostsin oli jah viimane. Müügis olid ka need masinad mida ei ostetud välja. Ka minu masin oli korra juba ostetud. Roostet oli neil kõigil, mõni käis paremini mõni kehvemini.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Nonii kaks päeva pusimist ja masin sõidab jälle. Nõrgimaks lüliks otsustus kellaploki sees olev joode, mis oli ca 5 cm pikkuselt plaadi küljest lahti. Kui ma armatuuri liigutasin, pirnide vahetuseks, otsustas see joode töölepingu lõpetada. Loeksin seda tehase praagiks, sest sellist jälge, et see joode oleks plaadi küljes olnud ma küll ei täheldanud.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Kuna check engine tuli põles sai eile tuttava juures diagnostis käidud. Vigaseks osutusid absorderi klapp ja ebatasasuse andur, mõlemad siis vahepeal häiret andnud. Vahetama neid praegu küll ei hakka,võibolla tulevikus, tuli mind ei häiri ja sõitmist need ei sega. Peab va krõbisevat korjama hakkama et konnake uue kuue saaks , kasvõi osaliselt. Kipub teine värvi muutma, sinna pruuni poole.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Nonii. Sai Niffkini heaks midagi jälle ära tehtud. Vahetasin esimesed kardaaniristid ära. Parem sõita kohe. Aga millegi pärast on ikka maanteel sõites vibra sees. Niipalju kui ma seda tagumist kardaani väänasin ja katsusin ja kolistasin lokse ma ei leidnud. Kust nüüd edasi otsida , tahaks vibravabaks saada. Või nii Nivat ei saagi vibravabaks ?
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Nonii. Täna sain üllatuse osaliseks. Tulin sõidust, käru oli taga. Jään kodus seisma ja mis ma kuulen, kuskilt muliseb midagi. Ruttu kapott lahti ja ohh imet. Jahutussüsteemis õhk sees. Arvatavasti plokikaane tihend. Esmasp. peab siis vahetama hakkama. Enne vaba aega ei teki. Üldse vaatasin mis Niffkinil veel vaja teha on ja tööd on palju. Vajab uut värvkatet, siduri survelaager teeb häält. Esimesed pooltelje kummid mõradega. Vahekasti tagumine laager liialt suure lõtkuga, tagasillas mingi imelik kolks ja tagasillas vajavad kõik puksid vahetust. Peab hakkama osast tegema.
Nüüd hakkavad need riigimasina vead välja tulema.
Nüüd hakkavad need riigimasina vead välja tulema.