Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Kohevat lund ei pea enne läbi sõitma, tuisuvaalu soovitan, muidu võid kinni jääda egas sahk avaldab ka vastupanu. Teist korda teed laiemaks tõmmata enam ei saa, sest sahk vabalt taga ja takistuse eest liigub lihtsalt ära. Asi peaks paranema kui kinnitada sahk kahe võrdse nööriga pukseerimis aasade külge seeklitega (nendega lihtne toimetada ja ei tule iseenesest lahti). Või siis jäigalt kärukonksu külge. Vanaisa rääkis kui ammusel ajal tln-trtut hobustega lahti tõmmati olid sahkadel tahapoole nn aisad olnud kust siis andis sahka juhtida, ka nii võid teha.
Sahal lükkamispool plekiga üle löödud et lumi paremini libiseks.
Kui küsimusi on siis küsi julgelt.
[Muudetud: 27-2-2010 mauer]
Sahal lükkamispool plekiga üle löödud et lumi paremini libiseks.
Kui küsimusi on siis küsi julgelt.
[Muudetud: 27-2-2010 mauer]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1468
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Pole pool aastat midagi kirjutanud, Aga nüüd vajaks teie abi.
Mure järgmine, küttekulu liiga suureks läinud ja tühikäik ka lonkab, kompu näitab veakoodiks 134 ja 135, ehk probleem lambda anduriga, näitab et see valetab,või ei tööta või siis murdumine ahelas. Vahetasin ära, aga probleem ikka alles. Küünlajuhtmed vahetatud, õhufilter vahetatud, küttekulu ca 15 100le, ei jõua enam sisse valada nende küttehindadega. Küsiks kas viga võib olla õhulugejas või katalüsaatoris, kui jah siis kuidas need seotud on?
Teine mure ka. Täna tööle minne hakks vahekast oma elu elama. Hakkas hirmsalt rapsima. Sain 1 käiguga tööl käidud. Kas viga võib olla selles väikses kardaan-leevendis, mis käigukasti ja vahekasti vahel. Või on vahekasti padjad läbi? Kardaaniristid ca aasta tagasi vahetatud, või mõni rist laiali lennanud? Samas kiirendades vahepeal ei ole mingit anomaaliat ja kui aeglusti kang ülespoole pingesse tõmmata siis saab isegi normaalselt sõita. Sõites kostab ka mingit kohinat või midagi sarnast sealt alt. Probleem tuli praktiliselt päevapealt.
Nivamehed ja teised targad loodan siis teie abile. Kevadeni vaja veel vastu pidada siis läheb Niffkin ehitusse.
[Muudetud: 8-2-2011 mauer]
Mure järgmine, küttekulu liiga suureks läinud ja tühikäik ka lonkab, kompu näitab veakoodiks 134 ja 135, ehk probleem lambda anduriga, näitab et see valetab,või ei tööta või siis murdumine ahelas. Vahetasin ära, aga probleem ikka alles. Küünlajuhtmed vahetatud, õhufilter vahetatud, küttekulu ca 15 100le, ei jõua enam sisse valada nende küttehindadega. Küsiks kas viga võib olla õhulugejas või katalüsaatoris, kui jah siis kuidas need seotud on?
Teine mure ka. Täna tööle minne hakks vahekast oma elu elama. Hakkas hirmsalt rapsima. Sain 1 käiguga tööl käidud. Kas viga võib olla selles väikses kardaan-leevendis, mis käigukasti ja vahekasti vahel. Või on vahekasti padjad läbi? Kardaaniristid ca aasta tagasi vahetatud, või mõni rist laiali lennanud? Samas kiirendades vahepeal ei ole mingit anomaaliat ja kui aeglusti kang ülespoole pingesse tõmmata siis saab isegi normaalselt sõita. Sõites kostab ka mingit kohinat või midagi sarnast sealt alt. Probleem tuli praktiliselt päevapealt.
Nivamehed ja teised targad loodan siis teie abile. Kevadeni vaja veel vastu pidada siis läheb Niffkin ehitusse.
[Muudetud: 8-2-2011 mauer]
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Teisest probleemist sain juba jagu. Käigukastist vahekasti tuleva kardaanil oli kaks polti oma kohalt millegi pärast lahkunud ja teised sipa lahti. See nüüd korras. Lambda vahetasin enne katalüsaatorit, kuna veakood väitis, et enne katti andur läbi. Tagumise kohta ei ole ühtegi veateadet tulnud. Pole proovinud neid omavahel vahetada, peaks proovima, äkki saab targemaks.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Kiirendus megahea, jõudu rohkem kui enne. Tunne nagu oleks segu rikas. Samas tühikäik ka lonkab sipa. Seepärast kahtlustangi miskipärast õhulugejat, või äkki tühikäigumootorit. Aga ei suuda välja nuputada kuidas nad lambdaga seotud on. Kui katt kinni oleks kas siis ei tuleks mitte veateadet teise lambda valetamise kohta?
MargusR miks just läpaka järgiühendamist. Kas kompu ei suuda seda tööd siis teha, st kustutada veateadet, või siis akujuhtme mahavõtmine?
MargusR miks just läpaka järgiühendamist. Kas kompu ei suuda seda tööd siis teha, st kustutada veateadet, või siis akujuhtme mahavõtmine?
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
Siis kui teised cämpitasid roomasin mina Niffkini all. Vahekasti lammutamine tuli tagasi sõidu aeg, ei olnud viga lahtistes mutrites, vaid käigukasti ja vahekasti vaheline liigend oli pilbasteks seest. Ehk siis kuule paigal hoidev kauss oli 3 jupiks. Sai see vahetatud ja uued vahekasti padjad ka ühtlasi. Nüüd hea sõita jälle.
to rene: õhulugeja pistikut ära võttes mootor köhatab korra, nagu tahaks seisma jääda ja siis käib jälle edasi. Tagasi pannes ei muutu midagi, käib ilusti edasi.
Ei viitsi praegu seda viga eriti otsida ka, sipa külm väljas. Vaatab kui ilmad soojemaks lähevad, siis peab käsile võtma. Seniks aga peab rahakotti luftitama senisest tihemini. Samas kelleil veel ideid milles viga võib olla siis andke aga teada.
to rene: õhulugeja pistikut ära võttes mootor köhatab korra, nagu tahaks seisma jääda ja siis käib jälle edasi. Tagasi pannes ei muutu midagi, käib ilusti edasi.
Ei viitsi praegu seda viga eriti otsida ka, sipa külm väljas. Vaatab kui ilmad soojemaks lähevad, siis peab käsile võtma. Seniks aga peab rahakotti luftitama senisest tihemini. Samas kelleil veel ideid milles viga võib olla siis andke aga teada.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
No kurat, mul kohe üldse ei vea, kõik mis niffkinile poest ostan osutub praagiks. Algul plokikaane tihend, siis veepump. Eile siis otsustas 95 euri maksnud vahekasti ja käigukasti vaheline liigend lihtsalt pooleks minna. Kakkusin siis teise alt ära, nagu noaga lõigatud. Nuudid ka ca 4 mm nihkes. Kas siis üle karastatud või jäetud üldse see tegematta. Õnneks sain nn uuest ja vanast ühe kokku laotud. Sain 95 euri kokku hoitud. Ja selle lamda jamaga, arvan ka, et see ostetud andur ei tööta. Siin ka küsimus on kellelgi müüa 4 juhtmega töökorras lambda andurit, oleks huvitatud. Aju küljest kakkusin ka psitiku ära et äkki niiskust saanud ja ei anna ühendust aga kõik tundus ok. Klemmid ilusad. Juhtme purunemist ei taha hästi uskuda, kõik ju ilusti rüü sees ja rüü ilusti terve. Vähemalt niipalju kui ma nägin. Eks tuleb see andur testriga ära kontrollida kas töötab. Teadmiseks ka teistele esimest ja tagumist andurit omavahel vahetada ei saa, pistikud erinevad.