Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003

Lada Niva 1,7i , Mauer, 2003

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Olen ise sarnase agregaadi peale mõelnud. Kuidas sellega toimid? Kõigepealt Nivaga läbi lume ja siis sahaga?
Niva- see ongi vene ime!
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Kohevat lund ei pea enne läbi sõitma, tuisuvaalu soovitan, muidu võid kinni jääda egas sahk avaldab ka vastupanu. Teist korda teed laiemaks tõmmata enam ei saa, sest sahk vabalt taga ja takistuse eest liigub lihtsalt ära. Asi peaks paranema kui kinnitada sahk kahe võrdse nööriga pukseerimis aasade külge seeklitega (nendega lihtne toimetada ja ei tule iseenesest lahti). Või siis jäigalt kärukonksu külge. Vanaisa rääkis kui ammusel ajal tln-trtut hobustega lahti tõmmati olid sahkadel tahapoole nn aisad olnud kust siis andis sahka juhtida, ka nii võid teha.
Sahal lükkamispool plekiga üle löödud et lumi paremini libiseks.
Kui küsimusi on siis küsi julgelt.

[Muudetud: 27-2-2010 mauer]
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Paar nädalat tagasi täheldasin, et mootor hakkab järjest kuumemaks minema. Eelmine suvi sai vahetatud veepump kui plokikaane tihenditega jama oli. Ei pidanud see uus veepump aastatki vastu. Tiivik võllilt lahti, ei kõlba need plastmass tiivikud kuhugi. Peab jälle veepumpa vahetama.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Otsi USSR pump kusagilt, ise müüsin täispeaga SC 2009 oksjonil 30 eegiga, otsi samasugune loll üles ;)
Jupid Venemaalt!
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Nonii. Panin uue pumba külge, eks näis kaua kestab.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

mis firma pump see plast-tiivikutega oli?
Festina lente!
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

plastikust vist fenoxi omad.
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Pole pool aastat midagi kirjutanud, Aga nüüd vajaks teie abi.
Mure järgmine, küttekulu liiga suureks läinud ja tühikäik ka lonkab, kompu näitab veakoodiks 134 ja 135, ehk probleem lambda anduriga, näitab et see valetab,või ei tööta või siis murdumine ahelas. Vahetasin ära, aga probleem ikka alles. Küünlajuhtmed vahetatud, õhufilter vahetatud, küttekulu ca 15 100le, ei jõua enam sisse valada nende küttehindadega. Küsiks kas viga võib olla õhulugejas või katalüsaatoris, kui jah siis kuidas need seotud on?
Teine mure ka. Täna tööle minne hakks vahekast oma elu elama. Hakkas hirmsalt rapsima. Sain 1 käiguga tööl käidud. Kas viga võib olla selles väikses kardaan-leevendis, mis käigukasti ja vahekasti vahel. Või on vahekasti padjad läbi? Kardaaniristid ca aasta tagasi vahetatud, või mõni rist laiali lennanud? Samas kiirendades vahepeal ei ole mingit anomaaliat ja kui aeglusti kang ülespoole pingesse tõmmata siis saab isegi normaalselt sõita. Sõites kostab ka mingit kohinat või midagi sarnast sealt alt. Probleem tuli praktiliselt päevapealt.
Nivamehed ja teised targad loodan siis teie abile. Kevadeni vaja veel vastu pidada siis läheb Niffkin ehitusse.

[Muudetud: 8-2-2011 mauer]
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Lambda andureid on 2 tk, kumma vahetasid? Üks on väljalaske kollektori juures, teine pärast katalüsaatorit.
Iga ilmaga aktsioonis!
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Teisest probleemist sain juba jagu. Käigukastist vahekasti tuleva kardaanil oli kaks polti oma kohalt millegi pärast lahkunud ja teised sipa lahti. See nüüd korras. Lambda vahetasin enne katalüsaatorit, kuna veakood väitis, et enne katti andur läbi. Tagumise kohta ei ole ühtegi veateadet tulnud. Pole proovinud neid omavahel vahetada, peaks proovima, äkki saab targemaks.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kas peale anduri vahetust nullisid kompu ära? Kas viskab veel vigu peale vahetust?
Jupid Venemaalt!
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Muidugi nullisin kompust ja igaks juhuks võtsin ka akujuhtme mingiks ajaks maha. Ikka sama jama.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Julgen arvata,et auto vajab läpaka järgiühendamist ja ajust vigade kustutamist.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Aga kuda sul masin kiirendab ja palju välja jookseb. Mul oli samuti bena kulu üle 15 ja linnas ei saanud aru, et hing masinal kinni. Maantepeal aga üle 80 ei läinud ja põhjuseks oli katalüsaator. Oli teine puru seest ja kinni. Sai toru asemele ja masin jälle liigub ja bena kulu normis.
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Kiirendus megahea, jõudu rohkem kui enne. Tunne nagu oleks segu rikas. Samas tühikäik ka lonkab sipa. Seepärast kahtlustangi miskipärast õhulugejat, või äkki tühikäigumootorit. Aga ei suuda välja nuputada kuidas nad lambdaga seotud on. Kui katt kinni oleks kas siis ei tuleks mitte veateadet teise lambda valetamise kohta?

MargusR miks just läpaka järgiühendamist. Kas kompu ei suuda seda tööd siis teha, st kustutada veateadet, või siis akujuhtme mahavõtmine?
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Kas õhulugejal juhet oled ära võtnud töötava mootoriga. Kui Tallinna kanti satud siis saaks korras õhulugejaga katsetada. Mul üks olemas.
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Kui on paigaldatud töökorras lambda peab viga otsima lambda juhtmestikust. Mingil põhjusel lambda signaal ajuni ei jõua, õhulugeja või tühikäigumootor ei tohiks küll kuidagimoodi signaali liikumist takistada, olenemata nende töökorras olemisest.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Juhtmed tasuks üle vaadata. Oli endalgi juhus, kus aju poolt ei jõudnud mass lambda andurisse ja oligi kohe veateade olemas. Küttekulu suurt erinevust ei täheldanud, kuid heitgaasid olid küll paigast.
Iga ilmaga aktsioonis!
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Siis kui teised cämpitasid roomasin mina Niffkini all. Vahekasti lammutamine tuli tagasi sõidu aeg, ei olnud viga lahtistes mutrites, vaid käigukasti ja vahekasti vaheline liigend oli pilbasteks seest. Ehk siis kuule paigal hoidev kauss oli 3 jupiks. Sai see vahetatud ja uued vahekasti padjad ka ühtlasi. Nüüd hea sõita jälle.

to rene: õhulugeja pistikut ära võttes mootor köhatab korra, nagu tahaks seisma jääda ja siis käib jälle edasi. Tagasi pannes ei muutu midagi, käib ilusti edasi.
Ei viitsi praegu seda viga eriti otsida ka, sipa külm väljas. Vaatab kui ilmad soojemaks lähevad, siis peab käsile võtma. Seniks aga peab rahakotti luftitama senisest tihemini. Samas kelleil veel ideid milles viga võib olla siis andke aga teada.
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

No kurat, mul kohe üldse ei vea, kõik mis niffkinile poest ostan osutub praagiks. Algul plokikaane tihend, siis veepump. Eile siis otsustas 95 euri maksnud vahekasti ja käigukasti vaheline liigend lihtsalt pooleks minna. Kakkusin siis teise alt ära, nagu noaga lõigatud. Nuudid ka ca 4 mm nihkes. Kas siis üle karastatud või jäetud üldse see tegematta. Õnneks sain nn uuest ja vanast ühe kokku laotud. Sain 95 euri kokku hoitud. Ja selle lamda jamaga, arvan ka, et see ostetud andur ei tööta. Siin ka küsimus on kellelgi müüa 4 juhtmega töökorras lambda andurit, oleks huvitatud. Aju küljest kakkusin ka psitiku ära et äkki niiskust saanud ja ei anna ühendust aga kõik tundus ok. Klemmid ilusad. Juhtme purunemist ei taha hästi uskuda, kõik ju ilusti rüü sees ja rüü ilusti terve. Vähemalt niipalju kui ma nägin. Eks tuleb see andur testriga ära kontrollida kas töötab. Teadmiseks ka teistele esimest ja tagumist andurit omavahel vahetada ei saa, pistikud erinevad.
Vasta