Lada VFTS,19xx, SOS001
Lada VFTS,19xx, SOS001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
mõned pildid veel.
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
no nii kuna aega jäi väheseks tule kasutada elu projekti juppe ja sillad siis sellised.Esi vedrud volga tagumised 02-e omad.loomulikult bilsud ja kõik uued vidinad.Esisilla tala 15 mm ette viidud ja esimene tikk 10 mm ülesse viidud et kõik ilusti kokku läheks ja väga hasti toimib.Tagasillaga veits raskem teema kahju et pole pilti sellest aga noh ikka rihmadega kinni ja bilsud toimivad väga hästi.
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
nii nüüd elektriku peavalu maksimum 10 kaitset.
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
elektrik
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
ja valmis ta sai kõik viimasel minutil nagu alati ja see kukkus siis välja nii.
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
ELU PROJEKT LADA VAZ 2105 VFTS 1984
no nii see on siis väike kokkuvõte minu vftsi hobist.eks muidugi iga l... kiidab oma v... ja tavaliselt on raja ääres need kõige kiiremad sõidumehed aga mina tegin kõik mis oli võimalik et teha nii nagu peab,eks jäi teadmistest ja vahenditest kõvasti puudu aga nüüd vast oskaks juba palju teha teisiti .ja ärgem siis rääkigem siin tipu autost arvan,et kui ise ehitada tipu auto siis algab kehvem varjant alles kuskil 200 000 tuhandest ja praegu juba targem osta valmis auto saab poole odavamalt. Nii sellel oli siis plokk tiffer ja otse kast mootorist juba sai nati räägitud.Jah rajale läks auto otse liguri juurest ilma trennita ,kuna polnud aega.Selge oli et 100 hobust sellise töö juures vähe oli ,ja erilisest võidusõidust ei tule juttugi.Auto pidas vastu kuni viimase katseni ja lõpus juba paljud aegadega lutti said juhtus selline asi ,et käigu kang murdus pooleks ja seda muidugi viimasel katsel.Noh juhtub ikka aga eesmärk sai kuhjaga täidetud.Ja siis kohe sai mootor lahti võetud ja kadunub hobuseid otsima hakatud ja arvan et nüüd sai mõned suured oma lollused kõrvaltatud ja nüüd ikka kolvid ilusti kane sisse käivad oma 2mm ja nendest lollustest mis sai tehtud saab rääkida varsti kui Hr liguri juures jälle ära käidud.Igatahes nüüd on pauk selline et kui sai proovima mindud mõni ring ja oli näpuvahelt läinud arvan et leitsime need mõned hobused juurde.Ja muidugi hea uudis on see et õige mootor mis sai AMPER RACINGUST tellitud juba aasta tagasi pidi kohe valmis saama ja säält juba 160 hobust lubati.vot nii.Aga ok ärge siis päris maha tallake ma alles esimest päeva siin.Ja muidugi väike poose ka lõpuks siis.