21063, cozmo, 1986
21063, cozmo, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
21063, cozmo, 1986
nonii.. kuna mul on 3 ladat juba olnud, ning paljud Ladaklubi Liikmed on küsinud millal ma järgmise ostan, olen vastanud, et küll selleks kevadeks ja siis suveks ja siis järgmiseks kevadeks RAUDSELT jne.. aga siin ma olen.. kevad ja suvi möödas, sügiski lõpusirgel ning talv uksetaga.. ja minul on üleöö Lada.. mudel 21063, 1.3 ketiga mootor siis. 86 aasta, helekollane vist (pole päevavalges veel näinud). mootor nurrub ilusti, kere väliselt viisakas, värv läigib, siin-seal mõned roostetäpid, põhi pidavat hea olema. salong super, pagass ilus ja hea. kaasa mõned varuosad jms.. all täitsa sõidetavad suvekad. oma mootori ning karpa omapära tõttu tahab vaid põhjagaasiga käivitamist. ja olgugi, et ma pikemat aega olen otsinud Ladat hinnaga max 2000eek ning mis vajaks tegemist, siis seekord panin ainult natukene juurde, ning sain täitsa sõitva, heas korras ülevaatusega isendi. sõit Tallinnast Haapsalusse kulges ladusalt, ilma ühegi viperuseta. sõidab otse, ei kolise ega mölise. imelik oli sõita autoga millel pole jäika madalat vedru, madalat laia rehvi ning otseläbi väljalaset.. lisaks el lisasi, roolivõimu, muusikat jne.. või mille V8 mootor ei võta kickdowni tehes tagumist rattapaari tühja ringi..AGA.. see auto originaali ei jää.. plaanidest hiljem, pildid homme. MINA OLEN RAHUL
[Muudetud: 5-11-2008 CozmonauT]
[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]
[Muudetud: 5-11-2008 CozmonauT]
[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
no loodame jah. tahaks rahvarallit-sprinti sõitma hakata kuid sealsed reeglid on vastuolus minu ümberehitus plaanidele. seega nüüd ei teagi mida teha, osta või teine veel juurde 063le isepäraselt tahtis eile koguaeg põhjagaasiga käivitamist. täna hommikul oli kõikjal jää ning lõunal kodus käies otsustasin, et KUI ta peaks peale ööotsa seismist käima minema, siis lähen tollega tööle tagasi. imekombel käivitus ilma gaasiandmata vaat, et esimesest pöördest. aga kuna mul polnud aega teda ei soojendada ega midagi, üritasin kohe tööle kimada kuid hakkas natuke pooma. maanteel 90-110 sõites jõnksab väheke, linnas 4 käiguga sõites jõnksab nii, et tuleb sõita ainult 2-3 käik. tuleb bensupump vist üle vaadata. aga üldiselt, olen juba 24h tema omanik olnud kuid teha pole midagi jõudnud nv on ka kiire, rahvasprindi korraldamine käsil, ehk pühapäeval jõuan kapotiallagi vaadata (jah, ma pole veel kordagi kapotialla näinud )
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
talveks ühed Mangels stiilis 13" valukad olemas ja veel on mõte homme alla proovida teise auto 17" velge Selle auto kuulutus oli või on ka siin foorumis üleval ma märkasin
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16732
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16732
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Kas õhupuhasti on talvisel õhuvõtul? Kui mitte, siis jõnksutamise (ja karpa jäätumise) põhjus seal.Algselt postitas: CozmonauT
no loodame jah. tahaks rahvarallit-sprinti sõitma hakata kuid sealsed reeglid on vastuolus minu ümberehitus plaanidele. seega nüüd ei teagi mida teha, osta või teine veel juurde 063le isepäraselt tahtis eile koguaeg põhjagaasiga käivitamist. täna hommikul oli kõikjal jää ning lõunal kodus käies otsustasin, et KUI ta peaks peale ööotsa seismist käima minema, siis lähen tollega tööle tagasi. imekombel käivitus ilma gaasiandmata vaat, et esimesest pöördest. aga kuna mul polnud aega teda ei soojendada ega midagi, üritasin kohe tööle kimada kuid hakkas natuke pooma. maanteel 90-110 sõites jõnksab väheke, linnas 4 käiguga sõites jõnksab nii, et tuleb sõita ainult 2-3 käik. tuleb bensupump vist üle vaadata. aga üldiselt, olen juba 24h tema omanik olnud kuid teha pole midagi jõudnud nv on ka kiire, rahvasprindi korraldamine käsil, ehk pühapäeval jõuan kapotiallagi vaadata (jah, ma pole veel kordagi kapotialla näinud )
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
seal tea seisis jah, teine auto kooles keset linna ära ning tuli t-särgi väel koju lipata ning 06 pöördesse ajada, et tööle tagasi minna. Lada saved the day ! Nüüd õhtal ka sellega ringi puristanud ja vägev on. Harjumatu on rooli kahe käega kangutada, aknamootoreid käega teeselda, tulesi käsitsi lülitada ja sõita akvaariumiga.
väike TO DO list.
13" velgedele rehvid peale lükata
toonklaas, tagumised 75%, esiuksed 50%
keretööd veel selle aasta jooksul
üks Marteliuse otseläbi pütt alla keevitada
õhuvõtt vabamaks + mingi ägedam karpa
37,5 referents arvuga 2 lisatuld ootavad kapis
udukad valmis vaadatud
esipõlle lisa ära lappida
vfts antitiib sebida
uued istmed jnejne..
alustan välimusest ning samalajal kannan hoolt tehnilise poole üle, et ta ilusti sõidaks. mootor tuleb viimasena, ning seda hakkan nagunii nn "maas" ehitama ja läheb peale siis kui valmis. seda selle aasta sees ei jõua. keretöödega tahtsin alustada järgmine nädal kuna kamber on vaba aga teine auto kooles just nüüd ära ning ülepäeva sai Ladast igapäeva liikur.
JA KÜSIMUS:
kui juhiust edaspidi ka meeletu pauguga kinni tõmmata-lüüa siis kukuvad varsti teised keredetailid ära. ukse ise on nigu paigas, pole vajund ega kedagi. esimesse astmesse läheb kenasti, viimasesse nö lukustus astmesse aga vaevaliselt.. kuhu koer maetud on ?
väike TO DO list.
13" velgedele rehvid peale lükata
toonklaas, tagumised 75%, esiuksed 50%
keretööd veel selle aasta jooksul
üks Marteliuse otseläbi pütt alla keevitada
õhuvõtt vabamaks + mingi ägedam karpa
37,5 referents arvuga 2 lisatuld ootavad kapis
udukad valmis vaadatud
esipõlle lisa ära lappida
vfts antitiib sebida
uued istmed jnejne..
alustan välimusest ning samalajal kannan hoolt tehnilise poole üle, et ta ilusti sõidaks. mootor tuleb viimasena, ning seda hakkan nagunii nn "maas" ehitama ja läheb peale siis kui valmis. seda selle aasta sees ei jõua. keretöödega tahtsin alustada järgmine nädal kuna kamber on vaba aga teine auto kooles just nüüd ära ning ülepäeva sai Ladast igapäeva liikur.
JA KÜSIMUS:
kui juhiust edaspidi ka meeletu pauguga kinni tõmmata-lüüa siis kukuvad varsti teised keredetailid ära. ukse ise on nigu paigas, pole vajund ega kedagi. esimesse astmesse läheb kenasti, viimasesse nö lukustus astmesse aga vaevaliselt.. kuhu koer maetud on ?
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
kusjuures ma käisin ükspäev ühte esimeste aastate 01te otsimas ning nägin ühes aias sinu 06'te. politseid ei karda, kõik sõidavad ja teisel autol 20% kile ning seda on liiga vähe mis see politsei ikka teeb... kui suudad vea kohapeal likvideerida, ei saa nad trahvi teha kui vaja tõmbad kile maha ja paned järgmine päev uue
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
kapotialust sai täna väheke näpitud. proovitud sai ka 2101 karpat ja asi oli parem. hetkel peal Daaz 2105. olemas üks 2101 karpa alge millest teen ühe korraliku kokku (seal mõned puuduvad detailid nt kogu ujuki süsteem, düüsid, mutrid-kruvid-poldid, tihendid jne) praeguse karpaga natuke puterdab ja tühikäiku ei saa paika. sujuval sõitmisel jätaks nagu 1 pütt väheke vahele kuid asi on kas karpas või bensupumbas. muidugi nüüd peale karpavahetust ja originaali peale tagasi panemist hakkas sujuvamalt sõitma kui tühikäigul käib ebaühtlaselt. eelmise omaniku "uute küünalde" jutt seisnes selles, et peale on pandud tõesti uued, kasutamata kuid ala 15a seisnud küünlad. uuel nädalal ostan uued
autost leidsin servisraamatu. esimene ja senini ainuke sissekanne on ostuhetkest. Lada on ostetud Tallinna Lada esindusest aastal 1986 uuena. sinna juurde kuuluvad mõned templid, kirjed jne. Hooldustest pole kirjas midagi. järgmine sissekanne on aastal 1995 kus kirjutet, et LS 56xxx km. Hetkel 54xxx millegiga. Seega peaks auto läbisõit olema 155000km kanti. Kaheldav, kuid kuidas võtta. Täna kanali peale autot ajades sai kiigatud põhja alla. MITTE ÜHTEGI roosteauku. Ok, siiski.. eesmisel ristitalal juhipool oli pisike auk. Muu tundus nagu uus, ka veermiku poolel.
[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]
autost leidsin servisraamatu. esimene ja senini ainuke sissekanne on ostuhetkest. Lada on ostetud Tallinna Lada esindusest aastal 1986 uuena. sinna juurde kuuluvad mõned templid, kirjed jne. Hooldustest pole kirjas midagi. järgmine sissekanne on aastal 1995 kus kirjutet, et LS 56xxx km. Hetkel 54xxx millegiga. Seega peaks auto läbisõit olema 155000km kanti. Kaheldav, kuid kuidas võtta. Täna kanali peale autot ajades sai kiigatud põhja alla. MITTE ÜHTEGI roosteauku. Ok, siiski.. eesmisel ristitalal juhipool oli pisike auk. Muu tundus nagu uus, ka veermiku poolel.
[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
võtsin täna käigukasti alt ära. oskab keegi soovitada, kuidas hooratta poldid lahti saab ? õigemini huvitab mind see, kuidas hooratast kinni hoida, et üldse neid pole keerata ning kas hooratta poldid käivad nn õietpidi lahti ?
hooratas läheb homme treimisse. õigemini ma ei teagi, kas treitakse või puuritakse või tehakse mõlemat. eks see ole siis näha. keerutasin väheke ratast ning tundus olevat 4.3 ülekandega reduktor. aga võtan ta korra lahti, et selles veenduda, sest kui ei ole, siis tuleb 01 reduktor otsida ja asi plokiks keevitada.
lisaks olemas nüüd 01 karpa millele teha väike uuenduskuur ja seadistamine. sellega koos teen ära klapisääre tihendite vahetuse, klapiregulli ning õlivahetuse. varsti peaks juba täitsa heaks saama kuid palju on teha. peaasi et juba liikuma saaks kuna õues on mittvähää libää ning esiveoga igav
hooratas läheb homme treimisse. õigemini ma ei teagi, kas treitakse või puuritakse või tehakse mõlemat. eks see ole siis näha. keerutasin väheke ratast ning tundus olevat 4.3 ülekandega reduktor. aga võtan ta korra lahti, et selles veenduda, sest kui ei ole, siis tuleb 01 reduktor otsida ja asi plokiks keevitada.
lisaks olemas nüüd 01 karpa millele teha väike uuenduskuur ja seadistamine. sellega koos teen ära klapisääre tihendite vahetuse, klapiregulli ning õlivahetuse. varsti peaks juba täitsa heaks saama kuid palju on teha. peaasi et juba liikuma saaks kuna õues on mittvähää libää ning esiveoga igav