21063, cozmo, 1986

21063, cozmo, 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

21063, cozmo, 1986

Postitus Postitas CozmonauT »

nonii.. kuna mul on 3 ladat juba olnud, ning paljud Ladaklubi Liikmed on küsinud millal ma järgmise ostan, olen vastanud, et küll selleks kevadeks ja siis suveks ja siis järgmiseks kevadeks RAUDSELT jne.. aga siin ma olen.. kevad ja suvi möödas, sügiski lõpusirgel ning talv uksetaga.. ja minul on üleöö Lada.. mudel 21063, 1.3 ketiga mootor siis. 86 aasta, helekollane vist (pole päevavalges veel näinud). mootor nurrub ilusti, kere väliselt viisakas, värv läigib, siin-seal mõned roostetäpid, põhi pidavat hea olema. salong super, pagass ilus ja hea. kaasa mõned varuosad jms.. all täitsa sõidetavad suvekad. oma mootori ning karpa omapära tõttu tahab vaid põhjagaasiga käivitamist. ja olgugi, et ma pikemat aega olen otsinud Ladat hinnaga max 2000eek ning mis vajaks tegemist, siis seekord panin ainult natukene juurde, ning sain täitsa sõitva, heas korras ülevaatusega isendi. sõit Tallinnast Haapsalusse kulges ladusalt, ilma ühegi viperuseta. sõidab otse, ei kolise ega mölise. imelik oli sõita autoga millel pole jäika madalat vedru, madalat laia rehvi ning otseläbi väljalaset.. lisaks el lisasi, roolivõimu, muusikat jne.. või mille V8 mootor ei võta kickdowni tehes tagumist rattapaari tühja ringi..AGA.. see auto originaali ei jää.. plaanidest hiljem, pildid homme. MINA OLEN RAHUL ;)

[Muudetud: 5-11-2008 CozmonauT]

[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Tore ,et jälle lada omanikuks said :) .
Jään pilte ootama aga edu masinaga :rolleyes.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

üldiselt.. mis mõte on siia foorumisse postitada kui isegi teema algataja postitusi kustutatakse ära ? ennast täis moderaatorid muud midagi. peaksite korda hoidma mitte postitusi kustutama (va läbu)


[Muudetud: 6-11-2008 CozmonauT]Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ühe inimese järgi ei saa ka kõiki modesid sõimata ju,
masin tundub aus - loodame, et rajal näeme :rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

no loodame jah. tahaks rahvarallit-sprinti sõitma hakata kuid sealsed reeglid on vastuolus minu ümberehitus plaanidele. seega nüüd ei teagi mida teha, osta või teine veel juurde :puzzled 063le isepäraselt tahtis eile koguaeg põhjagaasiga käivitamist. täna hommikul oli kõikjal jää ning lõunal kodus käies otsustasin, et KUI ta peaks peale ööotsa seismist käima minema, siis lähen tollega tööle tagasi. imekombel käivitus ilma gaasiandmata vaat, et esimesest pöördest. aga kuna mul polnud aega teda ei soojendada ega midagi, üritasin kohe tööle kimada kuid hakkas natuke pooma. maanteel 90-110 sõites jõnksab väheke, linnas 4 käiguga sõites jõnksab nii, et tuleb sõita ainult 2-3 käik. tuleb bensupump vist üle vaadata. aga üldiselt, olen juba 24h tema omanik olnud kuid teha pole midagi jõudnud :( nv on ka kiire, rahvasprindi korraldamine käsil, ehk pühapäeval jõuan kapotiallagi vaadata (jah, ma pole veel kordagi kapotialla näinud :spin )
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Mnjaaa, polee paha. Või noh ei tundu:) Kust siis välja kaevasid sellise pilli? Katuseraam jääb? Hädasti oleks valuvelgi vaja... või mis?:rolleyes Ei tea ju mis stiil omanikul meeles mõlgub....
m'kay
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

talveks ühed Mangels stiilis 13" valukad olemas ja veel on mõte homme alla proovida teise auto 17" velge :lol Selle auto kuulutus oli või on ka siin foorumis üleval ma märkasin :P

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16732
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Algselt postitas: CozmonauT
no loodame jah. tahaks rahvarallit-sprinti sõitma hakata kuid sealsed reeglid on vastuolus minu ümberehitus plaanidele. seega nüüd ei teagi mida teha, osta või teine veel juurde :puzzled 063le isepäraselt tahtis eile koguaeg põhjagaasiga käivitamist. täna hommikul oli kõikjal jää ning lõunal kodus käies otsustasin, et KUI ta peaks peale ööotsa seismist käima minema, siis lähen tollega tööle tagasi. imekombel käivitus ilma gaasiandmata vaat, et esimesest pöördest. aga kuna mul polnud aega teda ei soojendada ega midagi, üritasin kohe tööle kimada kuid hakkas natuke pooma. maanteel 90-110 sõites jõnksab väheke, linnas 4 käiguga sõites jõnksab nii, et tuleb sõita ainult 2-3 käik. tuleb bensupump vist üle vaadata. aga üldiselt, olen juba 24h tema omanik olnud kuid teha pole midagi jõudnud :( nv on ka kiire, rahvasprindi korraldamine käsil, ehk pühapäeval jõuan kapotiallagi vaadata (jah, ma pole veel kordagi kapotialla näinud :spin )
Kas õhupuhasti on talvisel õhuvõtul? Kui mitte, siis jõnksutamise (ja karpa jäätumise) põhjus seal.
s
stroh_89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Aug 2006 19:26
Asukoht: nõva
Autod: vaz 21063

Postitus Postitas stroh_89 »

Kui seesamane 06 seisis täna haapsalus peugeoti esinduse kõrval siis eemalt on väga korralik ja viisaka välimusega.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

seal tea seisis jah, teine auto kooles keset linna ära ning tuli t-särgi väel koju lipata ning 06 pöördesse ajada, et tööle tagasi minna. Lada saved the day ! Nüüd õhtal ka sellega ringi puristanud ja vägev on. Harjumatu on rooli kahe käega kangutada, aknamootoreid käega teeselda, tulesi käsitsi lülitada ja sõita akvaariumiga.

väike TO DO list.

13" velgedele rehvid peale lükata
toonklaas, tagumised 75%, esiuksed 50%
keretööd veel selle aasta jooksul
üks Marteliuse otseläbi pütt alla keevitada
õhuvõtt vabamaks + mingi ägedam karpa
37,5 referents arvuga 2 lisatuld ootavad kapis
udukad valmis vaadatud
esipõlle lisa ära lappida
vfts antitiib sebida
uued istmed jnejne..

alustan välimusest ning samalajal kannan hoolt tehnilise poole üle, et ta ilusti sõidaks. mootor tuleb viimasena, ning seda hakkan nagunii nn "maas" ehitama ja läheb peale siis kui valmis. seda selle aasta sees ei jõua. keretöödega tahtsin alustada järgmine nädal kuna kamber on vaba aga teine auto kooles just nüüd ära ning ülepäeva sai Ladast igapäeva liikur.

JA KÜSIMUS:
kui juhiust edaspidi ka meeletu pauguga kinni tõmmata-lüüa siis kukuvad varsti teised keredetailid ära. ukse ise on nigu paigas, pole vajund ega kedagi. esimesse astmesse läheb kenasti, viimasesse nö lukustus astmesse aga vaevaliselt.. kuhu koer maetud on ?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mul vahepeal sama jama oli.Tuli välja ,et asi oli sisemises lingis.Vabakäiku praktiliselt polnud.Koguaeg oli pooles vinnas.üks võimalus...Võib ka piilari küljes olevat 3 poldiga metall kronsat liigutada.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
v
Vaz2103
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Dets 2006 19:51
Asukoht: Haapsalu
Autod: vaz2103, vaz21063,vaz21013,vaz2108

Postitus Postitas Vaz2103 »

Paneme joonele:D .Ei tegelikult on täitsa tore kui Haapsalu vahel ikka sigulle liigub, endalgi samasugune ainult viletsate värvi parandustega, jõudu sulle tuuninguga, aga sa mente ei karda 50% esiustele.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

kusjuures ma käisin ükspäev ühte esimeste aastate 01te otsimas ning nägin ühes aias sinu 06'te. politseid ei karda, kõik sõidavad ja teisel autol 20% kile ning seda on liiga vähe :P mis see politsei ikka teeb... kui suudad vea kohapeal likvideerida, ei saa nad trahvi teha :) kui vaja tõmbad kile maha ja paned järgmine päev uue :)
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

üks pilt paar päeva peale ostuPilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Millal looma hakkab?:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

veljed mis tahaks uue nädala jooksul alla saada. ennem vaja õiged rehvid peale panna, ning üldse ennem seda vaadata, kui kõverad nad on. kui väga jamaks asi kisub siis need veljed käiku ei lähe.Pilt
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

kapotialust sai täna väheke näpitud. proovitud sai ka 2101 karpat ja asi oli parem. hetkel peal Daaz 2105. olemas üks 2101 karpa alge millest teen ühe korraliku kokku (seal mõned puuduvad detailid nt kogu ujuki süsteem, düüsid, mutrid-kruvid-poldid, tihendid jne) praeguse karpaga natuke puterdab ja tühikäiku ei saa paika. sujuval sõitmisel jätaks nagu 1 pütt väheke vahele kuid asi on kas karpas või bensupumbas. muidugi nüüd peale karpavahetust ja originaali peale tagasi panemist hakkas sujuvamalt sõitma kui tühikäigul käib ebaühtlaselt. eelmise omaniku "uute küünalde" jutt seisnes selles, et peale on pandud tõesti uued, kasutamata kuid ala 15a seisnud küünlad. uuel nädalal ostan uued :)

autost leidsin servisraamatu. esimene ja senini ainuke sissekanne on ostuhetkest. Lada on ostetud Tallinna Lada esindusest aastal 1986 uuena. sinna juurde kuuluvad mõned templid, kirjed jne. Hooldustest pole kirjas midagi. järgmine sissekanne on aastal 1995 kus kirjutet, et LS 56xxx km. Hetkel 54xxx millegiga. Seega peaks auto läbisõit olema 155000km kanti. Kaheldav, kuid kuidas võtta. Täna kanali peale autot ajades sai kiigatud põhja alla. MITTE ÜHTEGI roosteauku. Ok, siiski.. eesmisel ristitalal juhipool oli pisike auk. Muu tundus nagu uus, ka veermiku poolel.


[Muudetud: 15-11-2008 CozmonauT]Pilt
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

võtsin täna käigukasti alt ära. oskab keegi soovitada, kuidas hooratta poldid lahti saab ? õigemini huvitab mind see, kuidas hooratast kinni hoida, et üldse neid pole keerata ning kas hooratta poldid käivad nn õietpidi lahti ?

hooratas läheb homme treimisse. õigemini ma ei teagi, kas treitakse või puuritakse või tehakse mõlemat. eks see ole siis näha. keerutasin väheke ratast ning tundus olevat 4.3 ülekandega reduktor. aga võtan ta korra lahti, et selles veenduda, sest kui ei ole, siis tuleb 01 reduktor otsida ja asi plokiks keevitada.

lisaks olemas nüüd 01 karpa millele teha väike uuenduskuur ja seadistamine. sellega koos teen ära klapisääre tihendite vahetuse, klapiregulli ning õlivahetuse. varsti peaks juba täitsa heaks saama kuid palju on teha. peaasi et juba liikuma saaks kuna õues on mittvähää libää ning esiveoga igav :P
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, hooratta poldid käivad õieti lahti, ehk siis vastupäeva. Kui sul käbivõti olemas, siis vaja sõpra kes käbist vastu hoiab ja saadki hooratta poldid lahti..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Päris mitme kuuga pole toimunud mitte kui midagist. Vahepealsest niipalju, et ajaviiteks sõitsin seni kuni bensiin otsa sai. Nüüd jälle kuuaega seisnud ning säde kadunud. Jagaja pidi "uus" olema, kuid prooviks vahetan kaane ning süütepooli. Küünlad said juba uued peale.
Vasta