Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: carl93
kuhu kiiret?Aga tööjärjestus on nats vale.Enne oleks pidanud ikka kere korda tegema muidu pärast pole mõtet sellel nivasillal.
Enne tuleb kõik külge sobitada (kokku panna), siis lahti võtta, et viimistleda ning alles siis lõplikult kokku panna.
niipalju kui ma uurinud olen, ega see vist niisama lihtne ei ole, see niiva silla panemine. mootor tuleb väga kõrgele ja ei mahu kapoti alla ära, ning jääb vaatevälja ette isegi. aga eks henri räägib ise lähemalt äkki selle teostusest.
kas ma sain õigesti aru, et mootoriks tuleb 2101 mootor oma 1200 kuubikuga?
sellele soovitaks ehk mõne boxermootori - saab sellest kõrgusest ka jagu
näiteks alfa 1,7 boxeriga peaks saama ka arvele
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
kas ma sain õigesti aru, et mootoriks tuleb 2101 mootor oma 1200 kuubikuga?
sellele soovitaks ehk mõne boxermootori - saab sellest kõrgusest ka jagu
näiteks alfa 1,7 boxeriga peaks saama ka arvele
ma hakkasin ise ka sellele mõtlema kui mootori äratõin , see mootor võib jah lahjaks jääda , ma ei usu et boxteri mootorit hakkab pealepanema , ma arvan et 1500-1600 lada mootor läheb ikka peale.Kõrgus tuleb ehitamiskäigus välja . arvele nagunii ei võta sest masinal puuduvad paberid ja masin on lihtsalt mõeldud metsas sõitmiseks ja kodujuures töötegemiseks