2. leht 2-st

Postitatud: 11 Dets 2008 21:38
Postitas Zursu
Kle sa tahtsid sellest roolist lahti saada. Davai vahetame 2108 orignaali vastu ära.

Postitatud: 03 Jaan 2009 19:52
Postitas uve6
Tänase päeva seisuga masin käib kuid väike aga on see:puzzled
Peale sai pandud uus karbuss(soetasin Hautzi käest):spin
Mootori poolse siibri peale jookseb mingi aeg bensiini kui auto seisma panna.:o:o:o:sein

[Muudetud: 3-1-2009 uve6]

Postitatud: 24 Veebr 2010 16:58
Postitas uve6
Masin oli lume alla ära kadunud,mõtlesin ,et kaevan üles ja prooviks käima.
Panin mingi aku peale ,ei jõudnud eriti midagi teha,tõin siis teise aku veel juurde,ei teinud see ka midagi.
Panin siis kaks akut jadamisi ja siis juba masinal starter vedas :lol lõpuks tuli bena ka üles ja läks käima,käis siis 30sec ja suri välja ja peale seda rohkem käima ei lähe.
Säde puudus,vaatasin kas süütepoolil on säde olemas,kuid seal ka puudub.
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?:sein

Postitatud: 24 Veebr 2010 20:30
Postitas hautz
Kommutaator ehk läbi.

Mul läks bmw-l aju nii läbi kui sai hooletult akuklemmid peale pandud ja laadija juhtmed olid akuklemmide küljes. Kogu laadija vool läks see hetk ajju, kui klemm enam ühendust ei andnud, säde kadus.
Nüüd koguaeg akuklmmid korralikult kinni:spin

Postitatud: 24 Veebr 2010 23:46
Postitas Ervn
Kommutaator läbi või halliandur.

Postitatud: 06 Mär 2010 15:29
Postitas uve6
Masinal oli kommukas läbi,ostsin klubikaaslase käest uue.Tänud talle,hind oli hea.:)
Siis võitlesin kuidas masin lumest ja jääst kätte saada,nimelt masin sügisest saadik seisnud,tagumised rattad olid 10cm jää/maa sees.
Siduri tõmbas kärssama ära siis loobusin mootori jõust ja tõstsin kõik rattad ükshaaval maast lahti ja masin oligi käes :)

Nüüd tulemas "teise käigu" remont või teine kast alla.

Postitatud: 21 Mär 2010 17:32
Postitas uve6
Masinal käigukast korda tehtud,nimelt viienda käigu laager oli läbi,sinna sai uus laager.
Loodame,et teise käigu viga oli käigukastis oleva lülitus systeemis.
Simmrid läksid kõik uued.

Mootor hetkel ülevalt poolt laiali võetud ja kõik tundub silma järgi väga hea olevat,eks võtab alumise poole ka lahti ja vaatab mis seisus seal asjad on.

Autol sai salong seest tühjaks tehtud,kõik matid välja ja minema,põrandal ujus vesi,matid kaalusid ikka oma jagu.
Masin on sügisest saadik seisnud ei tea kust see vesi sinna sisse sai.
Närilised oli ka talveks sisse kolinud ja oma töö teinud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 21-3-2010 uve6]

Postitatud: 21 Mär 2010 19:04
Postitas 03
põhi on ikka päris roostes siin on päris korralikult tööd nüüd

Postitatud: 21 Mär 2010 19:52
Postitas uve6
Põhjast veel saab rooste välja,kuid mida teha pagasnikus olevate taskutega?Sinna ei pääse ju kuidagi?
Ise arvasin,et põhi puhtaks ja mastiks peale?

Postitatud: 21 Mär 2010 19:58
Postitas Suska
Eks liivaprits, kodustest vahenditest kõige parem vast. Siis uhad õhuga puhtaks ja sealt edasi saab juba ise fantaseerida.

Postitatud: 22 Mär 2010 01:40
Postitas hautz
Algselt postitas: uve6
Põhjast veel saab rooste välja,kuid mida teha pagasnikus olevate taskutega?Sinna ei pääse ju kuidagi?
Ise arvasin,et põhi puhtaks ja mastiks peale?
Mastiks ei kaitse rooste eest, vaid kaitseb värvi;)

Postitatud: 22 Mär 2010 18:43
Postitas uve6
Plokikaanel esimesel silindril on imelik muster ei tea kas valu viga või midagi silindris sees ära käinud?

Pilt

Postitatud: 22 Mär 2010 18:53
Postitas Ervn
Usun pigem seda, et silindris on miskit sees olnud.

Postitatud: 22 Mär 2010 19:03
Postitas 03
esimeses silindris päris ilus muster:spin toda ei anna vist ära ka lihvida