Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Talveks tahaks karbid ja uste ääred mingi vahendiga üle teha, et praegust olukorda säilitada. Mida soovitate? Osades teemas lugenud, et mingi "Dinitrol ML" toode populaarne?
Mõte ka karpidesse midagi sisse valada roostetõrjeks, kuid mida?
Ise olen teinud sellise segu, et seganud TAD-17 ja uut mootoriõli omavahel kokku ja seda karpidesse lasknud. Tuleb selline üsna piisava vedelusega möks, mis peaks üsna hästi kleepuma ja siiani on see ennast igati õigustanud.
Kohe kindlasti ära kasuta kasutatud mootoriõli !!
Kui ise kemiseerida ,siis kindlasti ka juurde krafiit määret ,nimelt viimane paneb kogu mögina ronima ,ülepingutades kogu kemüüsega on olnud juhuseid ,et võib ka katuseni välja ronida ja sealt pähe tilkuma hakata,samas olemas ka spets sisepindade ja õõnsuste kaitse vahad ja korrosiooniõlid.
Edu
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Esmaspäev sai välja vahetatud 4x rooliotsad ja keskmine paralleelvarras või kuidas seda nimetatakse. Väike loks vist endiselt sees. Roolikarpi natuke peale keerata?
Leidsin ka lõpuks Dinitrol tooted üles poest. Varem pole silma jäänud. Karbid ja ukse ääred said sellega ületehtud, et kere seisukorda säilitada.
Muretsetud sai tagaluugi iluliist ning uued tüüblid, kuid ei taha korralikult küljes püsida. Arvan, et sõidu ajal võib ära tulla. Peaks mingit liimi natuke liistu ja luugi vahele panema, et kindlamalt kinni oleks.
Algselt postitas: Tõnu_P
Esmaspäev sai välja vahetatud 4x rooliotsad ja keskmine paralleelvarras või kuidas seda nimetatakse. Väike loks vist endiselt sees. Roolikarpi natuke peale keerata?
Leidsin ka lõpuks Dinitrol tooted üles poest. Varem pole silma jäänud. Karbid ja ukse ääred said sellega ületehtud, et kere seisukorda säilitada.
Muretsetud sai tagaluugi iluliist ning uued tüüblid, kuid ei taha korralikult küljes püsida. Arvan, et sõidu ajal võib ära tulla. Peaks mingit liimi natuke liistu ja luugi vahele panema, et kindlamalt kinni oleks.
Need täna müüdavad tüüblid on paras P***, kui leiad musti või valgeid siis need seisavad, läbipaistvad on prügi.
Aga auto on ilus.
Peale jaanipäeva sõjaväkke minek. Garaazis säilitamine 11 kuuks pole ilmselt võimalik ja peaaegu aastaks õue seisma ka ei taha jätta.
Eriti vahet pole, kas müüa seda praegu talvel või hakata mai kuus kuulutama. Auto ostmisel oli mõte, et talvel tagaveo mõnusi nautida, kuid endal hakkab natsa kahju selle masinaga soola sees sõitmisega ja lumehangede vallutamiseks. Lumehangede vallutamiseks sai ostetud üks teine auto, millest kahju ei hakka ning kevadel vanarauda.
Kuna mul ülenädala erinevad mõtted/plaanid, siis võib olla mõtlen mingi variandi säilitamiseks.
Hetkel auto garaazis, suvekad all, kindlustus lõppenud.
see auto nüüd ringiga minu hoovile jõudnud, välimus enam nii maasikas pole kui tõnu piltidel(pole velgi, pole kilpe, pole kroompeeglit, uste- ja karbiäärtel rooste väljas, liistud eemaldatud, stanged roostes) aga väärt kere siiski. eks kunagi ka uus teema kui autoga miskit juhtuma hakkab