3. leht 5-st
Postitatud: 09 Nov 2008 21:39
Postitas carl93
autost ei tulegi originaali?
Postitatud: 09 Nov 2008 21:45
Postitas freestyle
Ma arvan et keevitus enam rohkem tasemel olla ei saa, auto plekitöökojast võetud, millest seda järeldad?
Mis mõttes ei tule enam originaal?
Postitatud: 09 Nov 2008 21:52
Postitas carl93
Algselt postitas: freestyle
Ma arvan et keevitus enam rohkem tasemel olla ei saa, auto plekitöökojast võetud, millest seda järeldad?
Mis mõttes ei tule enam originaal?
06e esimesed tiivad ju
Postitatud: 09 Nov 2008 21:57
Postitas freestyle
Algselt postitas: carl93
Algselt postitas: freestyle
Ma arvan et keevitus enam rohkem tasemel olla ei saa, auto plekitöökojast võetud, millest seda järeldad?
Mis mõttes ei tule enam originaal?
06e esimesed tiivad ju
No kahjuks on see ni,i et parempoolne esimene tiib on 06 oma kuna lihtsalt ei ole saada neid enam, ei toodeta ja no päris ilma tiivata kah ei jäta või mis? vasak poolne siiski 03 oma, kui natukene tähelepanelikum oleksid märkaksid isegi ja nagu näha on ka see parempoolne juba ümbertegemisel ehk siis sai suunatule auk kinni keevitatud ja tuleb ikka 03 suunatuli nii nagu peab, muud vahet sel tiival ei ole nii et peaks ikkagi hea tulema.
[Muudetud: 9-11-2008 freestyle]
Postitatud: 26 Dets 2008 13:40
Postitas freestyle
Nonii täna sai mootor maha tõstetud, eile kast ja kardaan.
Vahepeal veel on saanud salong krundi, mis vajab veel korra üle kruntimist, pagassiruum on värvitud, tagumine põll on roostest puhas ja roostemuunduriga üle tehtud, ootab kruntimist. täna tegeleb arvatavasti veel mootoriruumiga, võtab veel asju ära ja puhastab, siis millalgi rooste relakaga ära.
Ahjaa ja vahepeal on veel kõrvalistuja uks ja taga pagaasniku luuk sirgeks tehtud. Välja spotitud need siis. Katus on kah sirgeks taotud nüüdseks.
(Oli siis sellega selline asi, et parklas mingid jõmmid arvasid, et lada katusel võib trampida küll ja nii oligi terve katus ja ka pagaasnik sees. Katusest veel niipalju et kahjuks peab minema laus pahtli alla.
Kui aega saan teen mõned illustreerivad pildid kah.
[Muudetud: 26-12-2008 freestyle]
Postitatud: 29 Mär 2009 12:50
Postitas freestyle
Postitatud: 18 Juun 2009 00:23
Postitas freestyle
Postitatud: 18 Juun 2009 00:44
Postitas VAZ
Korralikult asi käsile võetud ja teemat väga huvitav jälgida, lugeda.
Jõudu ja palju vaba aega sulle, lõpptulemus tuleb ilmselt
Postitatud: 16 Juul 2009 13:23
Postitas 03
Minu 03 võrreldes on sinu 03põhi lausa luks korras, tahaks juba lõpptulemust näha, mis värvi auto lõpus tuleb
[Muudetud: 23-7-2009 03]
Postitatud: 09 Aug 2009 19:22
Postitas freestyle
Värviks tuleb ikka sama mis originaalis. Päris kindlalt veel ei tea vbväike toonivahe tuleb tahaks sellist sügavat sinist, aga eks see paista aega sinnani veel jagub. Nüüd aga on väikene areng ikka toimunud. Terve auto on krundi all va. uksed ja luugid.
Panen ka mõned pildid ülesse. Kuid nüüd algavad siis kõik pahteldus tööd ning hiljem pritspahtel jne.
Tegelikkuses peaks selle ermeetikuga siledalt mökerdatud olema, kuigi piltidelt võib tunduda teistpidiselt.
Ahjaa seda kah et kõik keevitus punktid on maha käiatud plekiga tasa, mida peaks ka piltidelt juba natukese näha olema.
[Muudetud: 9-8-2009 freestyle]
Postitatud: 02 Sept 2009 23:51
Postitas freestyle
Vahepalaks natukene uuendust. Viimasel nädalal on natukene pahteldamist proovitud, kuigi no ega eelnevat kogemust vähemasti auto peal pole siis on ka algus raske. Kuid tasapisi nippe õppides hakkab asi juba vaikselt looma. Kuid eks see ole vast ikka nii nagu igal algajal pahteldajal, et maha nühib rohkem kui peale jääb. Nüüd aga pildid.
Kapott mis on juba täitsa hea:
Tiib mis 06 suunatule augu kinni keevitamise tõttu kuumaga täiesti kõveraks tõmbas hakkab kah juba täitsa lubama, natukene veel pahtliga aidata. Siit ka palve kui kellelgi on joonis kuidas seda suunatule auku 03-le täpselt mõõta või mingi mõõtudega blueprint olemas siis saatku aga teele, teisel juhul saab muidugi teise tiiva järgi mõõta.
Pagasiluuk kust üle joosti on juba küllalti hea, see vasakulpool olev lohk tahab veel parandamist. Enne pahteldamist sai pagassi ka spotiga sirgemaks tõmmatud.
Ja praeguseks kõrvalistuja poolsed uksed. Esimene kõrvalistuja poolne uks oli kõigist ustest kõige hullemas seisus, sellega ka korralikult vaeva nähtud ja pead vaevatud, nimelt niisuur pind pahtli alla ja sirgeks saada on küllaltki keeruline minu jaoks. Loomulikult on ka seda ust ennem tublisti spotitud, kuid nii nagu see lada plekk on nii vedel et korralikult võrreldes tänapäeva lääneautodega spottida ei saa. kuumaga tõmbab kohe kõrvalt kõveraks jne. aga arvatavasti saab ka sellest jagu.
Postitatud: 03 Sept 2009 00:25
Postitas viaccess
Esialgu ehmatasin et oled suunatule augu kinni keevitanud.... et nagu teha ülikõva clean looki.... siis lugesin teemat veidi tähelepanelikumalt ja selgus et auke tehakse juurde ikkagi. Ürita neid teha enne värvimist, sest pärast pahtel võib pragunema hakata ja teisi jamasi tulla........
Muidu väääääääga tubli töö !!!!!
[Muudetud: 2/9/2009 viaccess]
Postitatud: 03 Sept 2009 15:39
Postitas freestyle
Algselt postitas: viaccess
Esialgu ehmatasin et oled suunatule augu kinni keevitanud.... et nagu teha ülikõva clean looki.... siis lugesin teemat veidi tähelepanelikumalt ja selgus et auke tehakse juurde ikkagi. Ürita neid teha enne värvimist, sest pärast pahtel võib pragunema hakata ja teisi jamasi tulla........
Muidu väääääääga tubli töö !!!!!
[Muudetud: 2/9/2009 viaccess]
Seda loomulikult, et ennem värvi puurida, lihtsalt praegu pidasin targemaks natukene pahteldada ja juhul kui augu tegemisel lööb auguääre natukene katki saab selle lihtsalt parandad. Meeldetulles veel teiselpool tiival pole antenni auku kah puuritud:D Selle augu täpne asukoht puudub täielikult, niiet kui kellelgi juhtub mingeid joonisedi nende kahe augu kohta olema oleksin väga tänulik.
Aa ja siis veel selline küsimus kas kellelgi on kogemusi nende akna liistudega ühel või kahel uksel tuleks alumine liist ära võtta, kuna seal all on roostepunn. Vaatasin natukene seda asja ja tundus et tuleb terve ring ära võtta
seda küll väga teha ei tahaks, sest küllaltki riskantne ettevõtmine tundub olevat.
[Muudetud: 3-9-2009 freestyle]
Postitatud: 03 Sept 2009 19:14
Postitas marzer
Akna liiste saad lahti nii et painutad mingi puuklotsiga välimise ääre ülesse, sest see liist on kolme naga taga kinni. Äärtes ja keskel. Hästi ettevaatlikult pead tegema, muidu liistud kÕverad. Endal kh ei õnnestunud kõige paremini. Ühel liistul tuli mõlk sisse.
Postitatud: 03 Sept 2009 21:31
Postitas freestyle
Algselt postitas: marzer
Akna liiste saad lahti nii et painutad mingi puuklotsiga välimise ääre ülesse, sest see liist on kolme naga taga kinni. Äärtes ja keskel. Hästi ettevaatlikult pead tegema, muidu liistud kÕverad. Endal kh ei õnnestunud kõige paremini. Ühel liistul tuli mõlk sisse.
Selge nüüd vähemasti tean kustotsast kangutama hakata:D
Postitatud: 03 Sept 2009 21:46
Postitas viaccess
Postitatud: 05 Sept 2009 13:23
Postitas freestyle
Postitatud: 06 Sept 2009 21:27
Postitas freestyle
Nonii täna oli tegus päev. Venna abiga sai kõik uksed ja luugid paika timmitud. Tagumist ja painutamist jms k*ppi oli ikka omajagu kuid lõpptulemus jäi päris rahuldav, kohati isegi väga hea lada kohta. Ka suunatule augud sai edukalt puuritud kuid antenni auk jäi ikka veel puurimatta kuna antud joonise järgi tundub küll see auk kuidagi liiga äärepeale jäävat nii, et siitpoolt palve 03 omanikele et kui keegi viitsib siis võiks oma vazniku tiivast pilti teha, et näha kus see antenn siiski täpselt asub ja siis võrdlen oma mõõdetud kohaga. Kuna ei tahaks mitte, et pärast antenn poolviltu välja jookseb. Ja on see siis tõesti täpselt ühe koha peal nii 03-l kui 01-l, siinkohal olen ise piisavalt lammas kuna ei tea nii täpselt klassikute kohta ja googledamisest kah abi ei ole olnud.
Postitatud: 24 Okt 2009 10:38
Postitas hanzz
Kuidas koopa liistu paigaldad?
Ja kuidas muidu edeneb?:D
Postitatud: 30 Okt 2009 19:05
Postitas freestyle