2. leht 5-st

Postitatud: 12 Sept 2008 18:49
Postitas freestyle
Siin siis mõned pildid veel iluvõre ja tulede eemaldamisel tekkinud mitte meeldivast vaatepildist.


Pilt


Pilt

Siin tagumise tiiva eemaldus


Pilt

Pilt

Vahelduseks tuleb miskit muud kah teha nimelt taastasin tulede tagused kopsikud ära


Pilt


Pilt


Pilt


Esitiibade ja põlle eemaldamine


Pilt


Varsti veel pilte..

[Muudetud: 12-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 12 Sept 2008 18:55
Postitas Alfist
Päris palju tööd oled ära teinud,jätka samas vaimus,ning ära rooste ees kohku,seda võib veel päris paljudest kohtadest leida!
Muud ei oskagi soovida kui Edu edaspidiseks,ning näita roostele koht kätte!:)

Postitatud: 12 Sept 2008 19:35
Postitas marzer
Korralik töö. Tubli. Aga miks tulekorpuseid mustaks ei värvinud, pidid ju võimalikult originaalilähedaseks taastama? Keep going.:)

Postitatud: 14 Sept 2008 12:03
Postitas freestyle
Ei no mõned detailid tulevad ikka teist värvi kui originaalil, aga selles mõttes et üld väljanägemine jäeb originaaliks. Ühesõnaga ei hakka miskit modima kere juures. Eesmärk on, et viisakas välja näeks ja stiil jäeb sinna 70-ndate juurde ikka.

EDIT: Keegi oskab öelda mida ette võtta kapoti peal olevate õhuavade ribidega ja samuti tagumiste akende juures olevatega.
Nimelt tahaks nendele anda kroom effekti nagu need originaalis olid aga kapotipealsetelt värv on maha koorunud ja tagumised on üldse musta värvi. Et kas on olemas mingi spets värv mis oleks piisavalt tugev ja kannataks kenasti pesu või midagi sellist?

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 14 Sept 2008 14:07
Postitas ToM
Algselt postitas: freestyle
Ei no mõned detailid tulevad ikka teist värvi kui originaalil, aga selles mõttes et üld väljanägemine jäeb originaaliks. Ühesõnaga ei hakka miskit modima kere juures. Eesmärk on, et viisakas välja näeks ja stiil jäeb sinna 70-ndate juurde ikka.

EDIT: Keegi oskab öelda mida ette võtta kapoti peal olevate õhuavade ribidega ja samuti tagumiste akende juures olevatega.
Nimelt tahaks nendele anda kroom effekti nagu need originaalis olid aga kapotipealsetelt värv on maha koorunud ja tagumised on üldse musta värvi. Et kas on olemas mingi spets värv mis oleks piisavalt tugev ja kannataks kenasti pesu või midagi sellist?

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
Tagumised on kindlasti olemas kroomituna, vaja kuskilt välja ajada, nood vist metallist tehtud lausa.

Postitatud: 14 Sept 2008 14:16
Postitas freestyle
Põlle aluse ja tulede ümbruse taastamine


Pilt

Sai puhastatud ka koopa osa, lahtine mastiks ära lastud ning roostest puhtaks. Krunt alla ja värv peale. (hiljem tulevad logarid nii ette kui taha ning enne seda tuleb terve põhi üle käia ja uus mastiks peale panna.) Veermiku ja silla osade juurde asun pärast keretööde lõpetamist. Siis ilmselt tulevad ka uued amordid (gaasikad, kui keegi oskab mingeid soovitada andku teada, hind võiks sinna 400-500kr tk kanti jääda.) Võibolla ka uued vedrud ning silla osad lähevad puhastamisele ja värvimisse.


Pilt

Üks uus tiib küljes, teist ei saanud panna kuna poes ei ole hetkeseisuga. Seetõttu jäi ka põll praegult panemata.

Pilt

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 14 Sept 2008 14:59
Postitas Mikk
Tubli töö, aga oled kindel, et see Hammerite igale poole just kõige targem asi on?

Postitatud: 14 Sept 2008 15:36
Postitas freestyle
Kõikides kohtades ta pole kohe kindlasti parim kuid kohad mis ei saa kahjustada väliste mõjude pärast (kivid, oksad jms) on ta hea ja kindlalt seob paremini probleemsed kohad. Ja nagu ka öeldud on igal pool korralik krunt all, tiiva alusel (koht kus kinnitub antenn) jätsin võimalikult palju originaal krunti alles ja seal oli üldiselt üsna vähe roostet (selle puhastasin) ning siist tõmbasin värvi peale. Kuid kahjuks lada on juba selline auto et näe vaeva palju sa tahad mingi aja möödudes on ikka sõber rooste platsis. Kuid loomulikult teen kõik selleks et see sõber võimalikult kaua eemale hoiaks minust:D

Postitatud: 14 Sept 2008 17:48
Postitas Mikk
hmm, soovitan kõik külge pandavad plekid samuti enne korralikult töödela, see must ladustamis krunt maha, aeg on näidanud, et kas pesitseb seal all juba rooste või tekivad hiljem värvimisega probleemid.

Postitatud: 14 Sept 2008 17:58
Postitas freestyle
tagumisel tiival sai töödeldud juba kuid selle esimese kontrollisin ära oli väga korralik. Kuid oleks ju võinud ennem veel krunti veel peale panna kuid jäi see töö tegemata:S, kuigi must krunt tundus korralikuna. Ehk annab veel lasta sinna krunti , vaha tuleb niikuinii veel lasta. Välised pinnad töötleb nagunii veel üle.


[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 27 Okt 2008 13:39
Postitas freestyle
Tervist, pole siia pikka aega postitanud, võib tunduda et ehitus on pooleli jäänud kuid kaugeltki mitte. Kooli kõrvalt jäeb küll vähem aega nokitsemiseks kuid asi tasapisi ikka areneb.
lähiajal hakkan piltidega kah teemat uuendama kindlasti.

Kuid tekkis üks küsimus, kui keegi teist on kasutanud roostesurma ja teab, kust sellist asja osta või siis näiteks milline on kõige effektiivsem andku teada. nimelt tulevad esile mõned raskesti puhastatavad kohad, kus küll rooste on vaid pindmine kuid sooviks ikkagi sellest lahti saada. Huvi oleks siis sellise vastu mis aitab roostet kergemini eemaldada. Olen kuulnud mingisugusest eemaldajast, mis pärast peale kandmist saab kruvikeerajaga eemalda vmt, nagu mullitab rooste ülesse?

Igatahes jäen infot ootama ja igasugune info teretulnud.

Postitatud: 27 Okt 2008 14:12
Postitas Alfist
Algselt postitas: freestyle
Kuid tekkis üks küsimus, kui keegi teist on kasutanud roostesurma ja teab, kust sellist asja osta või siis näiteks milline on kõige effektiivsem andku teada. nimelt tulevad esile mõned raskesti puhastatavad kohad, kus küll rooste on vaid pindmine kuid sooviks ikkagi sellest lahti saada. Huvi oleks siis sellise vastu mis aitab roostet kergemini eemaldada. Olen kuulnud mingisugusest eemaldajast, mis pärast peale kandmist saab kruvikeerajaga eemalda vmt, nagu mullitab rooste ülesse?

Igatahes jäen infot ootama ja igasugune info teretulnud.
Tere,
ma kasutan järjepidevalt üht roostemuundurit,mis ostetud Prismast.
Tegu on väga hea roostemuunduriga,pinnale tuleb kanda 2-3 kihti,ning töödeldava pinna värv muutub siniseks!
Firma nimi on Hi-Gear,ning maksab poes 120 eeku,aerosool purgis on see vahend!

Postitatud: 30 Okt 2008 13:44
Postitas freestyle
lubatud pildid siis progressist:


Pilt

kasutajalt sexsix ostatud veljed:

Pilt


Pilt



Pilt

veljed ka värvitud pole veel pilti teinud (värviks must poolmatt tugev (plastik, ehk siis ei tohiks mõraneda vmt)


Pilt


Pilt

krunditud külg

Pilt

eriti häid pilte garaazis ei saa sest ruumi on üsna vähe ja pidev
tolm kah

teise küljega töpselt sama lugu ukse alused ääred haljaks ja samuti karp ning pool originaal tagumist tiiba.

Pilt

siia otsustati ainult krunti lasta tehases ja tulemus käes


Pilt

tasapisi puhastamas, jube töö asalt öeldes ebanormaalne asend mis väsitab käsi tohutult ja see liim on koos roostega üllatavalt tugevasti seal laes kinni


Pilt

ja pagassi taas puhastus, ehituse alguses vast ei saanud piisavalt tähelepanu korrektsusele pöörata.


Pilt

ja muid pudinaid kah vahelduseks nokitud

ventika kaitse, mis samuti on nüüdseks saanud musta värvi selga ja taastatud on kah karterikaitse ja esimesed porilapakate hoidjad

Pilt

ja ventika mootor

Pilt

Praeguseks kõik, teie arvamused igati oodatud,

peadsete uuendusteni

[Muudetud: 30-10-2008 freestyle]

Postitatud: 31 Okt 2008 10:08
Postitas Kevin68
Ainult edu, väga hea töö oled ära teinud. ;)

Postitatud: 31 Okt 2008 12:19
Postitas Mikk
Millega sa neid detaile nüüd puhastad? Ja miks veljed musta värvi tulid, kas teist ei olnud hetkel võtta? Miks mitte valged või hallikad?

Postitatud: 31 Okt 2008 12:31
Postitas freestyle
Detaile puhastan mismõttes, et peale haljaks laskmist? Kui jah siis unitiga, ehk siis spets puhastiga enne värvitavate pindade värvimist, haljastele kohtadele palja käega vastu ei lähe vaid kogu töö käigus on käes kindad, et vältida rasva kokkupuudet halja pinnaga. Kui mõtled haljaks tegemist siis kõik lastud traatharja otsaga relakaga ja mõned kohad ka liivapaberiga.

Veljed tegin tahtlikult mustaks kuna rehvidega on omad mõtted nimelt plaanis teha natukene retrolikumaks , ehk siis anda rehvidele retrole omane valge rant äärde. Ja musta veljega jäeb tulemus minu silmis kõige parem ja nii tulevad ka kilbid ja need nö. lisavarustuse velje kaunistus sakilised rõngad:spin esile.

PS. pildil kus on veljed on vaid krunt õigest värvist pole veel pilti teinud.

Näidis milline võiks enamvähem välja kujuneda.

Seda kõike teen vaid natukene tavamassist erinemiseks ja valge rant annab minuarvates ka natukene mulje et tegemist on suuremate velgedega kuna 13 tolli on ikka päris väike

[Muudetud: 31-10-2008 freestyle]

[Muudetud: 31-10-2008 freestyle]

Postitatud: 31 Okt 2008 21:37
Postitas Mikk
Väga hea vastus. Tänud sain täpselt seda mida tahtsin teada. Ja sellest sain aru,et praegused pildid ainult krunditud velgedest. Päris tublist on arenenud projekt algusest peale, jõudu edaspidiseks. Peaks teine kord masinat vaatamagi tulema, enne kui valmis saab:D

Postitatud: 01 Nov 2008 00:12
Postitas freestyle
huvilistel alati teretulnud projekti oma silmaga piiluma tulla

Postitatud: 09 Nov 2008 21:11
Postitas freestyle
Niisiis just lõpetasin garaazis ja sai lõpuks ring peale , keevitatud sai ka veel mõndasi teisi auke näiteks pagaasnikus kärukonksu auke ja taga põllel.

Tänane tulemus on selline:




Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Hakkab vaikselt auto moodi välja nägema jälle.

Postitatud: 09 Nov 2008 21:18
Postitas tghg
Muidu kõik supper kuid kas keevitus aparaat ei olnud just mitte tasemel?