1. leht 5-st

2103,Freestyle,1975

Postitatud: 11 Sept 2008 14:17
Postitas freestyle
Suve alguse poole sain endale Vaz 2103, esmane registreerimine on 01/01/1975 seega peaks olema tegelikult 1974 aasta isend. Enne minu kätte jõudmis oli see masin vanaonu oma ning viimased aastad sõitis sellega ka minu vend. Vanaonu hoidis seda kui kullatükki nind talveti ei sõidetud üldse. Siiski on seda pea igast nurgast natukese koksitud ja roostetki leiab siin seal, kuid “üldiselt on väga heas korras selle aasta auto kohta.

Plaanidest, alustatud sai kohe suve alguse poole kui auto omandasin. Eesmärk on teha täielik taastamine ning välimiselt jätta võimalikult originaal.

Tasapisi üritan seda teemat uuendada ja kurssi viia praegult toimuvaga ning loodan saada siit ka vajalikke abinõuandeid vanadelt venetehnika omanikelt!

Nüüd panen pildid esialgsest olekust kui auto kätte sain:


Pilt

Tagumise parema tiiva vahetus oli kohe selge

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Lähiajal lisan veel pilte ehituse alustusest

[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 11 Sept 2008 14:44
Postitas AsjaPulk
Täitsa kena auto, edu ehitamisel siis.

Eriti meeldib sisu ja värvi! :cool:

Postitatud: 11 Sept 2008 14:54
Postitas kristjan92
Selist salongi tahaks minagi.Edu masinaga ja kõikke muud;)

Postitatud: 11 Sept 2008 15:48
Postitas reiner
Sisu on tõesti superlux:o
Mis auto velg taga all on?

Postitatud: 11 Sept 2008 16:20
Postitas carl93
Velg peaks olema vist mingi opeli oma.Päris kena masin tee see tagumine tiib korda siis on väga hea ja hoia teda orignaalina.;)

Postitatud: 11 Sept 2008 18:41
Postitas freestyle
Algselt postitas: reiner
Sisu on tõesti superlux:o
Mis auto velg taga all on?
taga peaks olema mingi esiveolise volkari veljed, sai need ajutiselt alla pandud kuna polnud enam rehvidest midagi järel

Kordan veel korra üle et auto läheb täielikult otsast lõpuni restaureerimisele ja kuna rooste pole minu kõige suurem sõber siis vahetusse lähevad kolm tiiba ja ka esi põll, ainuke korralik tiib on tagant vasak. Nagu nendel 03-del tüüpveaks on et ees puuduvad logarid siis on esimesed tiivad mädad.

[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]

Postitatud: 11 Sept 2008 19:29
Postitas freestyle
Esimese tööna võtsin ette taga piduri klotside vahetus, nendest ei olnud enam midagi alles :D, esimesed said mõni aeg tagasi vahetatud

pilt vanadest klotsidest:


Pilt

Teiseks tööks võtsin ette pagassi puhastuse, oli seal siis olnud käigukast millest loomulikult õli välja jooksnud, nii et selle puhastamine võttis üsna tükk aega. Sai ka eemaldatud pindmist roostet kuid üllatuseks võrreldes teiste selliste pagaasnikutega on sellel isendil ikka väga hästi säilinud.
Taguvara ratta all oli ka mölk mis sai väljda löödud(ilmselt kivi pihta tagurdatud)


Pilt


Pilt


Pilt

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 11 Sept 2008 19:31
Postitas intrega
Sisu on 5+

Postitatud: 11 Sept 2008 20:28
Postitas Edel
Algselt postitas: freestyle
Suve alguse poole sain endale Vaz 2103, esmane registreerimine on 01/01/1975 seega peaks olema tegelikult 1974 aasta isend.

[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]
Ei tasu seda nüüd päris puhta kullana võtta.
Selle järgi,et esmane registreerimine on 01.01 ei tähenda kohe seda,et auto on valmistatud aasta varem. Lihtsalt ARK märkis mingi aeg esmaseks reg. ajaks nii. Ka minu mõlemad sõidukid on reg. tunnistusel märgitud esmane registreerimise ajaks 01.01.,vähemalt ühel minu sõbra auto ning siin foorumis mitmel kasutaja autol see nii.
Ja veel: 1. jaanuaril autoregistrikeskused ei tööta.

Loodan,et sellest tuleb kena Lada 2103.

Postitatud: 11 Sept 2008 20:38
Postitas ando
Hoia seda sisu. Ilus on. Veidi tööd ja maasikas ;) Jõudu.
PS: Kõik autod, mille esmaregamise täpne kuupäev pole teada, pannakse 01.01 ja aasta mil registreeriti esmalt.

Postitatud: 11 Sept 2008 20:42
Postitas freestyle
Selge nüüd siis targem

Postitatud: 11 Sept 2008 20:51
Postitas ToM
Pagasnikus on punane MasterSport karp, mis juppe ostsid?:D
Auto väga meeldib, plaanid on ka head, mida veel tahta. Kindlat meelt...:)

Postitatud: 11 Sept 2008 21:08
Postitas freestyle
Algselt postitas: ToM
Pagasnikus on punane MasterSport karp, mis juppe ostsid?:D
Auto väga meeldib, plaanid on ka head, mida veel tahta. Kindlat meelt...:)
nagu ei mäletagi väga ilmselt uued piduri voolikud uued kontaktid h4-ja reflektoriga tuled ja muud sellist pudi vast

Postitatud: 11 Sept 2008 21:49
Postitas freestyle
Kuna nagu teada on üks tüüpvigu ka 03-l ja muudel vanematel vaz-del et põrandakatte alla koguneb niiskus mis seal plekiga sigadust teeb siis sai sisu välja võetud ja hakata taastama põhja seest poolt. Kuna oli juba ka probleeme et seistes läks põrand hallitama.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

tagaistujate jalgealustel polnud eriti häda midagi

Pilt

aga eesistujate jalgealuse lasin täitsa haljaks, ilmselt kõigehullem oli kõrvalistuja jalgealune ja seal oli ka rooste natukese rohkem plekki söönud nii et paar 5mm läbimõõduga suurust auku oli sees aga plekk selleeest väga tugev


Pilt

aukude peale sai kere liimiga liimitud kaks alumiinium pleki tükki, keevitada ei pidanud vajalikuks sest antud juhul hakkaks lihtsalt paremini roostetama ja nii jäi tugev küll, pigem lihtsalt augu katteks sai pandud, ühel plekil isegi sai valsitud sisse soon -roosa on siis hammerite krunt mis on mõeldud haljale plekile kandmiseks

Pilt

..ja hammerite värv seljas:)

Pilt

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]

Postitatud: 11 Sept 2008 21:58
Postitas AsjaPulk
Päris kena põhi, a mis need mustad ristkülikud on seal ühel pildil krundi peale tehtud?

Muidu juba hea töö tehtud! :cul

Postitatud: 11 Sept 2008 22:44
Postitas Kivunz
Jõudu ehitamisel.
kus/kellel tiivad lased ära vahetada?

mul samasugused istmed :rolleyes

Postitatud: 11 Sept 2008 22:50
Postitas freestyle
Algselt postitas: Kivunz
Jõudu ehitamisel.
kus/kellel tiivad lased ära vahetada?
Tiivad kiskusin ise maha ja keevitada aitab vend, ette rutates on asi juba tegemisel, kuid pildid mingi aja jooksul. praegult ei jõa enam uppida

Postitatud: 11 Sept 2008 23:23
Postitas Mikk
ohh.... nii heas korras sisuga soovitaksi üldse tervet autot võimalikult originaalseks taastada. Kui kere oleks hullemas seisus ja sisu ka juba retsitud, siis ei oleks oluline, aga piltidelt paistab suht koht heas korras olevalt tervikult, kui aga plaan, salongiga mässama hakata, siis ole hea võta ühendust:D
Oleksin sisust huvitatud.

Postitatud: 11 Sept 2008 23:31
Postitas freestyle
Mhh püüdisn ju seletada et tuleb originaal sama sisu läheb sisse tagasi lihtsalt oli tarvis põrnadakatte alt korda teha kuna katted olid märjad ja kippusid hallitama ja selge see et seal all olev plekk mädanema kibub ju siis, sain õnneks küllaltki õigel ajal jaole paari aasta pärast oleks tulnud keevitama hakata ilmselt juba.

Kere pole nii korras kui iluvõre ja muude pudinatega alguses tundus
üks pilt sellest mis avanes peale tulede ja võre eemaldamist:S


[Muudetud: 12-9-2008 reiner]Pilt

Postitatud: 12 Sept 2008 00:30
Postitas Mikk
vabandan. jäi üks lause vahelt lugemata. lugesin ainult esimese posti lauset ja mõistsis siis ilmselt valesti... kuna seal oli öeldud, et väliselt läheb taastamisele.
Nii et jõudu tööle.
Ja eks mul kade meel, tahaks ju kohe salongi endale saada:D