2103,Freestyle,1975
2103,Freestyle,1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ffreestyle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
- Asukoht: tallinn
- Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.
2103,Freestyle,1975
Suve alguse poole sain endale Vaz 2103, esmane registreerimine on 01/01/1975 seega peaks olema tegelikult 1974 aasta isend. Enne minu kätte jõudmis oli see masin vanaonu oma ning viimased aastad sõitis sellega ka minu vend. Vanaonu hoidis seda kui kullatükki nind talveti ei sõidetud üldse. Siiski on seda pea igast nurgast natukese koksitud ja roostetki leiab siin seal, kuid “üldiselt on väga heas korras selle aasta auto kohta.
Plaanidest, alustatud sai kohe suve alguse poole kui auto omandasin. Eesmärk on teha täielik taastamine ning välimiselt jätta võimalikult originaal.
Tasapisi üritan seda teemat uuendada ja kurssi viia praegult toimuvaga ning loodan saada siit ka vajalikke abinõuandeid vanadelt venetehnika omanikelt!
Nüüd panen pildid esialgsest olekust kui auto kätte sain:
Tagumise parema tiiva vahetus oli kohe selge
Lähiajal lisan veel pilte ehituse alustusest
[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
Plaanidest, alustatud sai kohe suve alguse poole kui auto omandasin. Eesmärk on teha täielik taastamine ning välimiselt jätta võimalikult originaal.
Tasapisi üritan seda teemat uuendada ja kurssi viia praegult toimuvaga ning loodan saada siit ka vajalikke abinõuandeid vanadelt venetehnika omanikelt!
Nüüd panen pildid esialgsest olekust kui auto kätte sain:
Tagumise parema tiiva vahetus oli kohe selge
Lähiajal lisan veel pilte ehituse alustusest
[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
ffreestyle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
- Asukoht: tallinn
- Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.
taga peaks olema mingi esiveolise volkari veljed, sai need ajutiselt alla pandud kuna polnud enam rehvidest midagi järelAlgselt postitas: reiner
Sisu on tõesti superlux:o
Mis auto velg taga all on?
Kordan veel korra üle et auto läheb täielikult otsast lõpuni restaureerimisele ja kuna rooste pole minu kõige suurem sõber siis vahetusse lähevad kolm tiiba ja ka esi põll, ainuke korralik tiib on tagant vasak. Nagu nendel 03-del tüüpveaks on et ees puuduvad logarid siis on esimesed tiivad mädad.
[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]
-
ffreestyle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
- Asukoht: tallinn
- Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.
Esimese tööna võtsin ette taga piduri klotside vahetus, nendest ei olnud enam midagi alles , esimesed said mõni aeg tagasi vahetatud
pilt vanadest klotsidest:
Teiseks tööks võtsin ette pagassi puhastuse, oli seal siis olnud käigukast millest loomulikult õli välja jooksnud, nii et selle puhastamine võttis üsna tükk aega. Sai ka eemaldatud pindmist roostet kuid üllatuseks võrreldes teiste selliste pagaasnikutega on sellel isendil ikka väga hästi säilinud.
Taguvara ratta all oli ka mölk mis sai väljda löödud(ilmselt kivi pihta tagurdatud)
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
pilt vanadest klotsidest:
Teiseks tööks võtsin ette pagassi puhastuse, oli seal siis olnud käigukast millest loomulikult õli välja jooksnud, nii et selle puhastamine võttis üsna tükk aega. Sai ka eemaldatud pindmist roostet kuid üllatuseks võrreldes teiste selliste pagaasnikutega on sellel isendil ikka väga hästi säilinud.
Taguvara ratta all oli ka mölk mis sai väljda löödud(ilmselt kivi pihta tagurdatud)
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Ei tasu seda nüüd päris puhta kullana võtta.Algselt postitas: freestyle
Suve alguse poole sain endale Vaz 2103, esmane registreerimine on 01/01/1975 seega peaks olema tegelikult 1974 aasta isend.
[Muudetud: 11-9-2008 freestyle]
Selle järgi,et esmane registreerimine on 01.01 ei tähenda kohe seda,et auto on valmistatud aasta varem. Lihtsalt ARK märkis mingi aeg esmaseks reg. ajaks nii. Ka minu mõlemad sõidukid on reg. tunnistusel märgitud esmane registreerimise ajaks 01.01.,vähemalt ühel minu sõbra auto ning siin foorumis mitmel kasutaja autol see nii.
Ja veel: 1. jaanuaril autoregistrikeskused ei tööta.
Loodan,et sellest tuleb kena Lada 2103.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
ffreestyle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
- Asukoht: tallinn
- Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.
Kuna nagu teada on üks tüüpvigu ka 03-l ja muudel vanematel vaz-del et põrandakatte alla koguneb niiskus mis seal plekiga sigadust teeb siis sai sisu välja võetud ja hakata taastama põhja seest poolt. Kuna oli juba ka probleeme et seistes läks põrand hallitama.
tagaistujate jalgealustel polnud eriti häda midagi
aga eesistujate jalgealuse lasin täitsa haljaks, ilmselt kõigehullem oli kõrvalistuja jalgealune ja seal oli ka rooste natukese rohkem plekki söönud nii et paar 5mm läbimõõduga suurust auku oli sees aga plekk selleeest väga tugev
aukude peale sai kere liimiga liimitud kaks alumiinium pleki tükki, keevitada ei pidanud vajalikuks sest antud juhul hakkaks lihtsalt paremini roostetama ja nii jäi tugev küll, pigem lihtsalt augu katteks sai pandud, ühel plekil isegi sai valsitud sisse soon -roosa on siis hammerite krunt mis on mõeldud haljale plekile kandmiseks
..ja hammerite värv seljas:)
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
tagaistujate jalgealustel polnud eriti häda midagi
aga eesistujate jalgealuse lasin täitsa haljaks, ilmselt kõigehullem oli kõrvalistuja jalgealune ja seal oli ka rooste natukese rohkem plekki söönud nii et paar 5mm läbimõõduga suurust auku oli sees aga plekk selleeest väga tugev
aukude peale sai kere liimiga liimitud kaks alumiinium pleki tükki, keevitada ei pidanud vajalikuks sest antud juhul hakkaks lihtsalt paremini roostetama ja nii jäi tugev küll, pigem lihtsalt augu katteks sai pandud, ühel plekil isegi sai valsitud sisse soon -roosa on siis hammerite krunt mis on mõeldud haljale plekile kandmiseks
..ja hammerite värv seljas:)
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
[Muudetud: 14-9-2008 freestyle]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
ohh.... nii heas korras sisuga soovitaksi üldse tervet autot võimalikult originaalseks taastada. Kui kere oleks hullemas seisus ja sisu ka juba retsitud, siis ei oleks oluline, aga piltidelt paistab suht koht heas korras olevalt tervikult, kui aga plaan, salongiga mässama hakata, siis ole hea võta ühendust:D
Oleksin sisust huvitatud.
Oleksin sisust huvitatud.
-
ffreestyle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
- Asukoht: tallinn
- Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.
Mhh püüdisn ju seletada et tuleb originaal sama sisu läheb sisse tagasi lihtsalt oli tarvis põrnadakatte alt korda teha kuna katted olid märjad ja kippusid hallitama ja selge see et seal all olev plekk mädanema kibub ju siis, sain õnneks küllaltki õigel ajal jaole paari aasta pärast oleks tulnud keevitama hakata ilmselt juba.
Kere pole nii korras kui iluvõre ja muude pudinatega alguses tundus
üks pilt sellest mis avanes peale tulede ja võre eemaldamist:S
[Muudetud: 12-9-2008 reiner]
Kere pole nii korras kui iluvõre ja muude pudinatega alguses tundus
üks pilt sellest mis avanes peale tulede ja võre eemaldamist:S
[Muudetud: 12-9-2008 reiner]